آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۵ تا از بهترین ویژگی و تغییرات در ماینکرفت بدراک نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰

نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ تغییرات و ویژگی‌های جدید بسیاری را پیش از فصل زمستان برای پیل گاردن (Pale Garden) ارائه کرده است. بیشتر بروزرسانی‌های پیش از انتشار برای رفع اشکال و بهینه‌سازی ارائه شده‌اند، اما شامل تغییراتی در ویژگی‌های گیم‌پلی نیز می‌شوند. این بروز رسانی جدید تغییرات قابل توجهی در تعامل با بلوک‌های خاص ایجاد کرده است. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا با پنج تا از بهترین ویژگی‌ها و تغییرات در نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک آشنا شوید.

۱) مدل دیگر و متفاوت اسپاون شدن ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت

پیش نمایش نسخه 1.21.50.20 ماینکرفت بدراک مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را به بازی ماینکرفت اضافه کرده است.

پیش نمایش نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را به بازی ماینکرفت اضافه کرده است.

از جمله مهم‌ترین بخش‌های پیش‌نمایش نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک می‌توان به تغییراتی در خود ماب کریکینگ اشاره کرد. به عنوان بخشی از بروز رسانی، اگر بازیکنی به آن نگاه کند، کریکینگ غیر فعال شده و حرکت نمی‌کند. علاوه بر این، لازم است بدانید که این ماب جدید آسیب‌ناپذیر است و تنها راه برای از بین بردن آن، از بین بردن بلوک کریکینگ هارت است. همچنین ماب کریکینگ تحت تأثیر چرخه نور قرار نمی‌گیرد، اما بر اساس چرخه روز/شب در بایوم پیل گاردن اسپاون می‌کند و از بین می‌رود.

بروز رسانی جدید مانع از ورود کریکینگ به قایق‌ها می‌شود. ماب‌هایی که از بلوک هارت اسپاون می‌شوند، نمی‌توانند از پورتال‌ها عبور کنند. علاوه بر این، بازیکنی که یک کدو تنبل حکاکی شده روی سر خود می‌پوشد، می‌تواند بدون اینکه کریکینگ را در جای خود فرییز کند، به او نگاه کرده و جلوی حرکتش را بگیرد.

این بروزرسانی همچنین قوانین خاصی را در مورد قدرت‌ها و محدودیت‌ کریکینگ‌هایی که در موقعیت‌های خاص اسپاون می‌شوند، اجرا می‌کند. کریکینگ‌هایی که از یک اسپاون اگ وارد محیط بازی می‌شوند، مابی هستند که به بلوک هارت متصل نیستند. این نوع از کریکینگ‌ها نسبت به چرخه روز/شب مصون بوده و مستعد آسیب از سوی بازیکنان و سایر منابع آسیب است و نیمی از قلب را به عنوان سلامتی دارد.

۲) تغییرات مربوط به بلوک کریکینگ هارت

بلوک کریکینگ هارت تغییراتی را در پیش‌نمایش 1.21.50.20 ماینکرفت بدراک دریافت کرده است.

بلوک کریکینگ هارت تغییراتی را در پیش‌نمایش ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک دریافت کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های پیش‌نمایش ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک مربوط به وینتر دراپ و ماب بدنام آن، کریکینگ است. بلوک کریکینگ هارت در اصل یک بلوک زنده است که در درختان بلوط کم رنگ (Pale Oak) اسپاون می‌شود و تنها راه برای شکست دادن کریکینگ در بازی محسوب می‌شود.

بروزرسانی جدید فعالیت‌های بلوک کریکینگ هارت را تغییر می‌دهد، یعنی آن را در طول شب فعال کرده و در طول روز آن را غیرفعال می‌کند. علاوه بر این، هنگامی که یک بازیکن با ماب کریکینگ برخورد می‌کند، بلوک هارت مربوطه دنباله‌ای را به سمت آن می‌فرستد. هنگامی که یک بلوک کریکینگ هارت از بین می‌رود، ماب کریکینگ متصل به آن از نقشه حذف می‌شود. علاوه بر این، بلوک هارت قرار است زمانی که در طول شب فعال می‌شود و از هر طرف با کنده‌هایی احاطه شده، یک سری صداهای وهم انگیز از خود بروز دهد.

۳) تغییراتی در بایوم پیل گاردن

بایوم جدید پیل گاردن در پیش‌نمایش 1.21.50.20 ماینکرفت بدراک تغییراتی شامل حالش شده است.

بایوم جدید پیل گاردن در پیش‌نمایش ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک تغییراتی شامل حالش شده است.

هنگامی که استودیوی سازنده ماینکرفت یعنی موجانگ (Mojang) اسنپ شات ۲۴w40a را منتشر کرد، به بازیکنان اجازه داد تا ویژگی‌های جذاب درون بایوم پیل گاردن را تجربه کنند. بسیاری از بازیکنان از نبود محیط جذاب و صداها در بایوم شکایت داشتند و این بروز رسانی جدید بهبودهایی را برای رفع این مشکل ایجاد کرده است. نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ صداهای جوی ظریفی به خزه آویزان رنگ پریده زمانی که به درختان بلوط کم رنگ و برگ‌های بلوط کم رنگ متصل می‌شود، می‌دهد. این اساساً به وهم آلود شدن فضای بایوم می‌افزاید.

طرفدار ماینکرفت الیترا را به عنوان یک سوسک در کانسپت هنری خود تصور می‌کند

۴) ست چوبی Pale Oak دارای مجموعه‌ای از آیتم‌ها است

ست چوبی دوست داشتنی Pale Pak آیتم‌های زیادی را در پیش نمایش 1.21.50.20 دریافت کرده است.

ست چوبی دوست داشتنی Pale Pak آیتم‌های زیادی را در پیش نمایش ۱.۲۱.۵۰.۲۰ دریافت کرده است.

ست چوب بلوط کم رنگ (Pale Oak) از زمان پیش نمایش آن در اسنپ شات ۲۴w40a به یکی از محبوب‌ترین موارد داخل بازی برای بازیکنان تبدیل شد. موجانگ در پاسخ به بازخورد مثبت، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و آیتم‌های مربوط به ست محبوب چوب بلوط کمرنگ را در بروزرسانی  ۱.۲۱.۵۰.۲۰ اضافه کرد که عبارتند از:

  • Door
  • Fence
  • Fence Gate
  • Plank
  • Sign
  • Hanging Sign
  • Slab
  • Stairs
  • Trapdoor
  • Wood
  • Stripped Log
  • Stripped Wood
  • Button
  • Pressure Plate
  • Boat
  • Boat with Chest

علاوه بر این، برگ‌های بلوط کم‌رنگ، نهال‌های بلوط کم‌رنگ را دراپ می‌کنند که می‌توان آن‌ها را در اندازه ۲×۲ برای رشد درختان بلوط کم‌رنگ کاشت. این برای بازیکنانی که مایل به برداشت نهال در پیل گاردن و راه اندازی فارم بلوط کم رنگ خود در مجاورت پایگاه خود هستند٫ عالی است.

۵) تغییرات در رفتار بلوک‌های خاص در ماینکرفت

بسیاری از بلوک‌ها و رفتارهای آن‌ها در پیش نمایش ماینکرفت بدراک 1.21.50.20 اصلاح شده است.

بسیاری از بلوک‌ها و رفتارهای آن‌ها در پیش نمایش ماینکرفت بدراک ۱.۲۱.۵۰.۲۰ اصلاح شده است.

یکی دیگر از جنبه‌های اصلی ۱.۲۱.۵۰.۲۰ تغییراتی است که در عملکرد بلوک‌های خاص ارائه شده است. شمشیرها اکنون می‌توانند نهال‌های بامبو را فوراً برش دهند، همانطور که با خود بامبو این کار را انجام می‌دادند. البته از طرفی بازیکنان دیگر نمی‌توانند با تبرها نهال بامبو و فرش خزه را سریعتر استخراج کنند.

کلنگ‌ها و بیل‌ها دیگر نمی‌توانند بامبو را به سرعت تبرها استخراج کنند. اگر بازیکنان می‌خواهند این بلوک را ماین کنند، باید تبرها را بسازند. علاوه بر این، گرزها دیگر تار عنکبوت را سریعتر از سایر ابزارهای غیر شمشیر استخراج نمی‌کنند. کسانی که می‌خواهند هسته سنگین (Heavy Core) را ماین کنند، اگر ابزار نامناسبی در اختیار داشته باشند، دیگر می‌توانند این کار را سریعتر انجام دهند.

بازیکنان همچنین می‌توانند کرفترها را به سرعت با هر Pickaxe استخراج کنند و نیاز به ارتقای ابزارهای خود را برای استخراج آن از بین ببرند. استخراج دراگون اگ دیگر نیازی به استفاده شدن کلنگ ندارد. می‌توان آن را به سرعت با هر ابزاری استخراج کرد. علاوه بر این، ترپ درها و کوپر بالب‌ها به یک کلنگ سنگی یا بهتر برای دراپ و استخراج سریع نیاز دارند.

بازیکن ماینکرفت نشان می‌دهد که چگونه ماین کارت‌ها سریعتر از الیترا شده‌اند

به لطف بروز رسانی،  بلوک‌های Note که در بالای Heavy Core قرار گرفته‌اند٫ اکنون صدای مناسب را پخش می‌کنند. در نهایت باید گفت که این‌ها پنج ویژگی برتر نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ ماینکرفت بدراک هستند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها