انیمیشن Inside Out 2
اخبار سینما و انیمیشن خبر

پیکسار سه احساس را از انیمیشن Inside Out 2 حذف کرد

انیمیشن Inside Out 2 نسبت به نسخه ابتدایی احساسات بیش‌تری را در قالب شخصیت‌های جدید به تصویر کشید و متنوع‌تر عمل کرد. حال طبق گفته خود پیکسار آن‌ها قرار بود سه احساس دیگر را نیز به این انیمیشن اضافه کنند، اما در نهایت تصمیم گرفتند آن‌ها را کنار بگذارند.

انیمیشن Inside Out 2 یکی از بهترین فیلم‌های امسال و یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تاریخ است. این انیمیشن سینمایی درست مانند نسخه اول احساسات یک دختر جوان را در قالب شخصیت‌ها به تصویر می‌کشید که هر کدام به یک احساس و عاطفه خاص اختصاص داشتند. «درون و بیرون ۲» احساسات بیش‌تری را نسبت به فیلم اول به تصویر کشید و داستان را از همین طریق گسترش داد. این انیمیشن پنج حس جدید با نام‌های اضطراب، حسادت، خجالت، نوستالژی و بی‌حوصلگی را اضافه کرد و آن‌ها را به احساسات پیشین افزود. اما ظاهرا علاوه بر این پنج احساس جدید پیکسار قصد داشت سه حس دیگر را هم به داستان اضافه کند.

دانلود ماد Play As CJ برای بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک

پیکسار به تازگی یک ویدیو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در طی آن کلسی من و مارک نیلسن (به ترتیب کارگردان و تهیه کنند) در مورد احساساتی صحبت می‌کنند که قرار بود در انیمیشن Inside Out 2 حضور داشته باشند. با این حال همه این ایده‌ها در محصول نهایی جا نشدند و سازندگان سه نفر از آن‌ها را کنار گذاشت. یکی از این احساسات حذف شده Schadenfreude نام داشت. کلمه‌ مذکور یک لغت آلمانی محسوب می‌شود که توصیف کننده لذتی است که از بدبختی سایرین حاصل می‌شود. در واقع هنگامی که یک اتفاق بد برای یک نفر رخ دهد و نفر مقابل از این اتفاق بد خوشحال شود، Schadenfreude وی فعال شده است. در ادامه می‌توانید تصویر این حس را ببینید:

انیمیشن Inside Out 2

Schadenfreude در واقع یک واژه آلمانی است

حس دومی که به انیمیشن Inside Out 2 راه پیدا نکرد رَشک یا Jealousy نام دارد (بهترین معادل فارسی که می‌توان برای آن پیدا کرد). Jealousy و Envy در واقع دوقلوهای همسان هستند و تفاوت کمی بین آن‌ها وجود دارد. تصویر رشک را هم می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

انیمیشن Inside Out 2

Jealousy شباهت زیادی به Envy دارد

سومین احساس که تعریف راحت‌تری دارد شرم یا Shame است. شخصیت شرم قرار بود در داستان انیمیشن درون و بیرون ۲ حضور پیدا کند؛ منتها سازندگان پس از مدتی به این نتیجه رسیدند که حضور او لحن داستان را عوض کرده و به آن ضربه می‌زند. تصویر شرم هم در ادامه قابل مشاهده است:

انیمیشن Inside Out 2

Shame طراحی تاریک و ترسناکی دارد

۵ احساس جدیدی که می‌خواهیم در انیمیشن Inside Out ۳ ببینیم

حذف کردن دو احساس ابتدایی که Schadenfreude و Jealousy نام دارند دلیل واضحی دارد. تعریف و شخصیت‌پردازی این دو احساس کار سختی محسوب می‌شود و ممکن است مخاطبین فیلم را سردرگم کند. برای مثال تفاوت Jealousy و Envy واقعا ظریف است. Jealousy به این معنی است که شما یک چیزی را دارید، ولی می‌ترسید که یک نفر آن را از شما بگیرد. اما Envy به آن معنی است که یک نفر دیگر چیز خاصی دارد، اما شما از به دست آوردن آن عاجز هستید.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: AllEars

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلام
پاسخ

شرم احتمال داره که تو اینساید اوت ۳ حضور پیدا کنه چون یکی از مهم ترین احساسات به حساب میاد