آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

با تلاش یکی از بازیکنان ماینکرافت، می‌توانید در دنیای مکعبی سونیک هم بازی کنید!

یکی از بازیکنان بسیار خلاق و مستعد ماینکرافت، نسخه قابل بازی سونیک را بدون استفاده از ماد، در این عنوان شبیه ساز ساخته است. ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین عناوین حال حاضر است و توانسته سبک شبیه سازی را چندین قدم جلوتر ببرد. ساخته استودیوی موجنگ بیش از ده سال است که عرضه شده اما کماکان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند.

یکی از مواردی که باعث شده ماینکرافت این چنین موفق و پرطرفدار باشد، امکانات زیاد گیم پلی است که در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در حقیقت، بازیکنان در این عنوان با انواع و اقسام و ابزارآلات و وسایل مواجه می‌شوند که کارهای بسیار متنوعی با آن‌ها می‌توانند انجام دهند. برخی بازیکنان روشی کمی آرام‌تر را می‌پسندند و یک پایگاه ساده می‌سازند و به دنبال منابع می‌روند. اگر شانس با آن‌ها یار باشد، در این راه ممکن است الماس‌هایی کمیاب و ارزشمند را نیز کسب کنند.

این منطقه یکی از ماندگارترین مکان‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که بسیاری از بازیکنان با آن خاطرات زیادی دارند. اما ساخته این کاربر تنها به محیط ظاهری سونیک محدود نمی‌شود
این منطقه یکی از ماندگارترین مکان‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که بسیاری از بازیکنان با آن خاطرات زیادی دارند. اما ساخته این کاربر تنها به محیط ظاهری سونیک محدود نمی‌شود

برخی دیگر هم در مد چالش برانگیز Survival به دنبال هیجان بیشتری هستند و می‌خواهند برای زنده ماندن، بسیار تلاش کنند. اما طرفدارانی نیز داریم که ماینکرافت را به خاطر ساخت و ساز و خلاقیت آن بیشتر بازی می‌کنند و می‌خواهند از آن به عنوان یک بوم نقاشی استفاده کنند که می‌توانند هر چیزی در آن بکشند. کاربر C1OUS3R در ردیت هم ظاهراً این راه را در پیش گرفته و بسیار هم موفق بوده.

در تصاویری که او منتشر کرده، نشان می‌دهد که یکی از مناطق بازی سی سال پیش سونیک ساخته شده. کسانی که کنسول سگا داشتند به خوبی با این عنوان آشنایی دارند. این منطقه یکی از ماندگارترین مکان‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که بسیاری از بازیکنان با آن خاطرات زیادی دارند. اما ساخته این کاربر تنها به محیط ظاهری سونیک محدود نمی‌شود و در حقیقت، بسیاری از عناصر گیم پلی عنوان کلاسیک را با خود دارد. برای مثال، پلتفرم‌های نابود شونده و حلقه‌هایی که سونیک در آن‌ها می‌چرخد، در این شبیه سازی وجود دارند.

ساخته این کاربر با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده. به گفته خود او، پروژه جذاب سونیک تنها دو هفته زمان برده. او همچنین چندین یوتوبر را برای امتحان کردن این مرحله از سونیک دعوت کرد که با واکنش مثبت آن‌ها رو به رو شد و این افراد، از نتیجه کار کاملاً غافلگیر شدند. لازم به ذکر است که این کاربر، پیش از این نسخه قابل بازی ماریو یا همان قارچ خور را نیز در ماینکرافت ساخته بود.

در ماینکرافت با استفاده از دستگاه آرکید، پک من بازی کنید!

به همین دلیل است که ماینکرافت یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین ساخته‌های تاریخ دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده. بازیکنان در آن می‌توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند و حتی عناوین دیگر را به دنیای آن وارد کنند. شما درباره نسخه قابل بازی سونیک در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم دوست دارید بازی‌های کلاسیک را به شکل مکعبی در ساخته شبیه سازی موجنگ تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایلیاد
پاسخ

سونیک وماینکرافت

بلیز
پاسخ

اخه سونیک تو ماینکرافت برا نصبش پول لازمه شما میتونید کاری کنید که بدون پول بشه نصبش کرد ممنون میشم