آخرین اخبار جی‌تی‌ای اخبار بازی انتخاب سردبیر خبر

داستان‌های ترسناک سری جی تی ای که حتما باید بدونی

سری جی تی ای همیشه به داشتن جزئیات متعدد و نکات مخفی و ترسناک معروف است. ما در این ویدیو به سراغ یک سری از داستان‌های ترسناک خاص می‌رویم که برخی از آن‌ها پس از گذشت این همه سال هنوز هم مرموز هستند و پاسخی برای آن‌ها پیدا نشده.

یکی از مواردی که جی تی ای را نسبت به سایر فرنچایزهای دنیای ویدیو گیم متمایز می‌کند، دقتی است که شرکت راک‌استار به جزئیات آن اختصاص می‌دهد. گوشه گوشه نسخه‌های مختلف این مجموعه پر شده از نکات مخفی که هر کدام داستان خاص خود را دارند. در حالی که یک سری از این داستان‌ها بامزه و صرفا سرگرم کننده هستند، یک سری دیگر لایه‌ای از مرموز بودن دور خود می‌کشند تا حالتی ترسناک و مخوف به خود بگیرند. ما هم در جدیدترین ویدیو کانال یوتیوب بازار استریت به سراغ گروه دوم رفته‌ایم و در مورد داستان‌های ترسناکی صحبت می‌کنیم که احتمالا از آن‌ها نشنیده‌اید:

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

سری جی تی ای همیشه برآوردی از فرهنگ عام و طرز تفکر گروه‌های بزرگ مردمی را به تصویر می‌کشد و به همین دلیل است که در هر گوشه از آن می‌توان ارجاع‌های جذابی را پیدا کرد. علاوه بر این شرکت راک‌استار ویژگی جذابی دارد و آن این است که از هیچ گروه و جریانی نمی‌ترسد. بازی‌های این شرکت بزرگ با حساس‌ترین و بحرانی‌ترین سوژه‌های ممکن شوخی می‌کنند و این خصلت طبیعت به شدت جذابی دارد.

داستان‌های ترسناک جی تی ای

درون مجسمه خوشحالی (پارودی مجسمه آزادی) یک قلب به غل و زنجیر بسته شده وجود دارد

شایعه: تریلر دوم بازی GTA ۶ خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردیم منتشر می‌شود

همان‌طور که در ویدیو داستان‌های ترسناک سری جی تی ای دیدید، شرکت راک‌استار به خاطر دی ال سی GTA: San Andreas مورد انتقاد قرار گرفت و حتی اعتراض هیلاری کلینتون را هم به همراه داشت. اگر هر شرکت دیگری بود احتمالا یک بیانیه رسمی منتشر می‌کرد و بابت این موضوع پوزش می‌طلبید. منتها راک‌استار نه تنها عذرخواهی نکرد، بلکه در GTA IV ماجرا را ادامه داد و همان‌طور که مشاهده نمودید هیلاری کلینتون را به سخره گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کانال یوتیوب بازار استریت


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها