حالت اول‌شخص فورتنایت
اخبار بازی خبر

فورتنایت اول شخص به زودی منتشر می‌شود

شرکت اپیک گیمز در طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی را در بازی فورتنایت به وجود آورده و آن را رسما به یک ویدیو گیم متفاوت تبدیل کرده است. حال ظاهرا حالت اول شخص وارد مرحله تست عمومی شده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد.

یک زمانی وقتی در مورد فورتنایت صحبت می‌کردیم اولین کلمه‌ای که به ذهن‌مان می‌رسید بتل‌رویال بود. اما در سال ۲۰۲۴ بازی Fortnite به اثری تبدیل شده که علاوه بر بتل‌رویال شامل سبک‌های دیگری نظیر بقا، آرنا شوتر، مسابقه‌ای و ریتمیک می‌شود. حال با توجه به اطلاعات جدید می‌توانید انتظار اضافه شدن دوربین اول شخص را هم به این موارد داشته باید. شرکت اپیک گیمز به صورت رسمی حالت اول شخص شخص (یا First Person Camera Mode) را به مرحله تست عمومی منتقل کرده و گیمرها می‌توانند از طریق بخش Creative آن را امتحان کنند.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

پیش از این بسیاری از بازیکنان فورتنایت سعی می‌کردند با روش‌های مختلف دوربین بازی را به اول‌شخص تغییر دهند؛ تلاشی که در نهایت با مشکلات زیادی همراه می‌شد. اما حالا که خود شرکت اپیک گیمز رسما دست به کار شده می‌توانید انتظار یک تجربه پولیش خورده‌تر و استانداردتر را داشته باشید. شرکت مذکور در بلاگ رسمی خود اینگونه توضیح داد:«حالت دوربین اول‌شخص به شما اجازه تجربه یک حالت اول‌شخص پولیش خورده را می‌دهد که از زاویه نگاه کاراکتر ارائه می‌شود.»

حالت اول‌شخص فورتنایت

این حالت به زودی به صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد

البته توجه داشته باشید که شرکت اپیک گیمز می‌خواهد بسیاری از مسئولیت‌ها را برعهده خود گیمرها بیندازد. آن‌ها می‌خواهند خود گیمرها دست به کار شوند و با استفاده از این ویژگی جدید دست به ساخت تجربه‌های تازه بزنند. فقط توجه داشته باشید که دوربین اول شخص بازی فورتنایت فعلا در فاز آزمایشی است، پس بازیکنان نمی‌توانند بخشی که از این ویژگی استفاده می‌کند را به صورت عمومی منتشر کند. علاوه بر این ظاهرا انیمیشن خشاب عوض کردن (ریلود کردن) بیش‌تر سلاح‌ها آماده نیست و هنگامی که می‌خواهید این عمل را انجام دهید سلاح صرفا برای چند ثانیه غیب می‌شود و دوباره ظاهر می‌گردد.

با وجود تمامی این نواقص دوربین اول شخص فورتنایت برای سلاح‌های تایید شده بسیار خوب و روان به نظر می‌رسند. هنگامی که از این دوربین استفاده کنید مشکلی در استفاده از مکانیک‌های همیشگی یعنی دویدن، پریدن و نشانه‌گیری نخواهید داشت. انتظار می‌رود هنگامی که اپیک گیمز این دوربین را تکمیل کند بخش جدیدی به بازی اصلی بیفزاید و اسم آن را «بتل رویال اول‌شخص» بگذارد؛ تیتری که احتمالا میلیون‌ها گیمر را به سمت این بازی باز می‌گرداند.

فورتنایت به والدین اجازه می‌دهد برای فرزندان خود محدودیت بگذارند

در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در این باره اظهار نظر کرد و باید منتظر به روز رسانی‌های بعد باشیم. با این حال شرکت اپیک گیمز همیشه نشان داده که روی برنامه حرکت می‌کند و احتمال شکست خوردن ایده‌هایش بسیار پایین است. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamer


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها