خنده‌دارترین قسمت‌های باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار سینما و انیمیشن خبر

خنده‌دارین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: بازی مرکب در بیکینی باتم

باب اسفنجی و اختاپوس برای گرفتن پول آقای خرچنگ به خانه شخصیتی به نام بابِل بَس می‌روند. منتها این شخصیت شرور که دوست ندارد پولی خرج کند، کارمندهای آقای خرچنگ را وارد چالش‌های سختی می‌کند که آدم ناخودآگاه به یاد سری بازی مرکب و ارّه می‌افتد.

قسمت ۲۴ از فصل ۱۲ سریال SpongeBob SquarePants در خنداندن مخاطب خود شکست نمی‌خورد. یک روز که شخصیتی به نام بابل بس (Bubble Bass) به رستوران خرچنگی آمده یک همبرگر سفارش می‌دهد، آن را تمام می‌کند و می‌گوید که هزینه را به بدهکاری‌های وی اضافه کنند. منتها از آنجایی که او خیلی وقت است بدهی‌های خود را نداده، آقای خرچنگ مخالفت می‌کند و می‌گوید تا زمانی که بدهی‌های خود را نپردازد دیگر قادر به سفارش نیست. اما بابل بس می‌گوید اگر آقای خرچنگ پولش را می‌خواهد باید او را در یک بازی رومیزی شکست دهد. به طور طبیعی آقای خرچنگ مخالفت می‌کند و این موضوع باعث فرار سریع السیر مشتری بدحساب می‌شود.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

صاحب رستوران خرچنگی هم که دیگر طاقت این کارها را ندارد، باب اسفنجی و اختاپوس را به خانه بابل بس می‌فرستد تا بدهی‌ها را از او بگیرند. هنگامی که این دو نفر وارد خانه می‌شوند صاحب خانه را نمی‌بینند و تصمیم می‌گیرند با فروش لوازم خانه پول خود را دریافت کنند. اما بابل بس می‌گوید که لوازم خانه برای مادرش است و از آن‌ها خواهش می‌کند دست نگه دارند؛ چرا که با رفتن به انباری می‌توانند همه چیز را به سرانجام برسانند. منتها این دفعه هم یک جای کار می‌لنگد. بابل بس خطاب به باب و اختاپوس می‌گوید که آن‌ها باید برای دریافت پول خود یک بازی خطرناک را انجام دهند. هنگامی که این بازی‌ها را ببینید بدون شک به یاد سریال Squid Game و فیلم‌های Saw می‌افتید.

خنده‌دارترین قسمت‌های باب اسفنجی

بابل بس به خاطر کمبود بودجه به جای گاو از مادرش استفاده می‌کند

در این بازی‌های مرگبار سه چالش وجود دارد که باید برای موفقیت در آن‌ها جان سالم به در برد. اما این چالش‌ها کمی عجیب هستند. برای مثال چالش دوم مانند مبارزه با گاو اسپانیایی‌ها است که در طی آن شخص باید با نشان دادن یک پارچه قرمز گاو خشمگین را گمراه کند و به سمت دیگری بفرستد. منتها موضوع این است که بابل بس به جای گاو مادرش را به جان اختاپوس و باب اسفنجی می‌اندازد. البته اوضاع کمی متفاوت پیش می‌رود و پس از کمی درگیری، مادر بابل بس و اختاپوس با هم دوست می‌شوند و شروع به رقصیدن می‌کنند.

خنده‌دارین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: روز برعکس

اما چالش سوم که رویارویی مستقیم بابل بس با اختاپوس را به تصویر می‌کشد تنها یک برنده دارد: همسایه بد اخلاق باب. هنگامی که اختاپوس بابل بس را به زانو می‌اندازد او را به رستوران آقای خرچنگ می‌برد تا تمام بدهی‌های خود را به رئیس بپردازد. منتها یک مشکلی به وجود می‌آید. بابل بس تمام پولش را برای ساخت چالش‌ها خرج کرده و دیگر پولی ندارد که بتواند بدهی‌های خود را بدهد. آقای خرچنگ هم که همیشه درباره درآمدزایی ضریب هوشی بالایی دارد تصمیم می‌گیرد بابل بس را به کارگر خود تبدیل کند تا او به جای پرداختن بدهی به کار کردن بپردازد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: SpongeBob.Fandom


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها