آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

یکی از طرفداران ماینکرافت، بلوک چمنی مشهور بازی را در دنیای واقعی ساخته است

یکی از طرفداران خلاق ماینکرافت، با استفاده از قطعه‌های زنجیر کوچک که در زره‌های قدیمی کاربرد داشته، بلوک چمنی مشهور این بازی را ساخته و تصویر آن را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته. ساخت این قطعه با استفاده از خلاقیت بسیار بالای این طرفدار، توجه بسیاری از بازیکنان را به خود برانگیخته و تحسین بسیاری را در پی داشته.

معمولاً طرفداران ماینکرافت، سازه‌های دنیای واقعی را در این بازی شبیه سازی می‌کنند، اما این بار برعکس این اتفاق رخ داده. بلوک چمنی ساخته استودیوی موجنگ یکی از نمادهای این بازی محسوب می‌شود و حتی آن‌هایی که ماینکرافت را تا به حال تجربه نکرده‌اند، حداقل چند باری آن را دیده‌اند. این بلوک سبز و قهوه‌ای رنگ به صورت فراوان در ماینکرافت دیده می‌شود و بازیکنان تازه کار، از آن برای ساخت اولین تجهیزات‌شان استفاده می‌کنند.

معمولاً طرفداران ماینکرافت، سازه‌های دنیای واقعی را در این بازی شبیه سازی می‌کنند، اما این بار برعکس این اتفاق رخ داده. بلوک چمنی ساخته استودیوی موجنگ یکی از نمادهای این بازی محسوب می‌شود
معمولاً طرفداران ماینکرافت، سازه‌های دنیای واقعی را در این بازی شبیه سازی می‌کنند، اما این بار برعکس این اتفاق رخ داده. بلوک چمنی ساخته استودیوی موجنگ یکی از نمادهای این بازی محسوب می‌شود

این بازیکن که در انجمن ردیت با نام Hylian_Princess816 شناخته می‌شود، عکس ساخته خود را با دیگر طرفداران به اشترام گذاشته. کار دستی او بسیار شبیه به بلوک خاص ماینکرافت است و رنگ بندی آن هم دقیقاً رعایت شده. دیگر کاربران این ساخته را بسیار تحسین کرده‌اند. عکس‌های بیشتر از این بلوک زیبا را می‌وانید در اینجا مشاهده کنید.

ماینکرافت به شدت در میان جامعه بازیکنانش محبوب است و افراد از همه سنین، در دنیای بی انتهای آن گشت و گذار می‌کنند و به خلق چیزهایی که دوست دارند می‌پردازند. تا کنون پروژه‌های فوق‌العاده خلاقانه‌ای در این بازی به اتمام رسیده؛ طرفداران بسیاری دیگر از سریال‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های دیگر، ماه‌ها روی این پروژه‌ها وقت گذاشته‌اند و توانسته‌اند دنیاهای عظیمی مانند استاروارز، زلدا و باب اسفنجی را در ماینکرافت شبیه سازی کنند.

با همه گیری کووید ۱۹ در سراسر جهان، تعداد بازیکنان این عنوان محبوب بسیار بیشتر شد و افراد برای دور هم جمع شدن مجازی، از آن استفاده می‌کردند. با توجه به این تاثیر زیاد ساخته موجنگ روی بازیکنان، عجیب نیست که این طور، چشمه‌هایی از خلاقیت آنان را در دنیای واقعی نیز ببینیم.

داستان پابجی؛ ماجرای پشت این جنگ چیست؟

نظر شما درباره طرح ساخته شده از روی بلوک چمنی مشهور ماینکرافت چیست؟ آیا شما هم ایده‌هایی برای ساختن آیتم‌های موجود در ماینکرافت در دنیای واقعی دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفي
پاسخ

ماینکرافت بهترین بازی جهانه

بهتاش
پاسخ

منم اول این فکر رو میکردم ولی روبلاکس و بلاکس فروت بهترین هستن