ریمیک بازی Silent Hill 2
اخبار بازی خبر

طرفداران ریمیک Silent Hill 2 ماد اول شخص را برای بازی طراحی کرده‌اند

مدت زیادی از عرضه بازی Silent Hill 2 Remake به بازار نمی‌گذرد و همین زمان کوتاه کافی بوده تا طرفداران دست به ساخت انواع و اقسام مادهای جالب و عجیب بزنند؛ از ماد کارل جانسون (جی‌تی‌ای سن آندریاس) و لیان کندی گرفته تا ماد حذف مه. اما خب اخیرا ماد دیگری از راه رسیده که تفاوتی چشم‌گیر و اساسی در ساختار بازی ایجاد می‌کند و آن را به حالت اول شخص درمی‌آورد.

این ماد که توسط کاربری به نام جسیکا ناتالیا طراحی شده، دقیقا همان کاری را می‌کند که از یک ماد اول شخص (First Person) انتظار داریم و یک تجربه یک‌پارچه و منحصر به‌فرد – چیزی شبیه به رزیدنت اویل ۷ و Alien Isolation – ارائه می‌دهد. این فرضیه محبوب وجود دارد که بازی‌های ترسناک در حالت اول شخص بسیار ترسناک‌تر می‌شوند، چراکه حس غوطه‌وری این زاویه دید نسبت به زوایای دید دیگر بیشتر است.

ترکیب رزیدنت اویل و سایلنت هیل در بازی Silent Breath

ماد اول شخص سایلنت هیل ۲ هنوز تکمیل نشده

باتوجه به اینکه زمان بسیار کمی از عرضه ریمیک Silent Hill 2 گذشته، مادهایی که برای آن عرضه شده‌اند هنوز به اندازه کافی مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند و بر همین اساس اکثر آن‌ها شامل باگ‌ها و مشکلات مختلف می‌شوند. ماد اول شخص نسخه ریمیک نیز دقیقا در همین حالت قرار دارد و سازنده آن در بخش توضیحات به این موضوع پرداخته است:

یک نسخه اولیه از ماد اول شخص Silent Hill 2 Ramake. احتمالا هنوز مشکلاتی داشته باشد. پیش از این من مشکلی در برخی بخش‌های بازی حین مبارزه داشتم و شخصیت اصلی گهگاه به صورت سوم شخص ظاهر می‌شد. در نتیجه من مدل این کاراکتر را کاملا نامرئی کردم. و این یعنی متاسفانه در حین کات‌سین‌ها خبری از جیمز نیست. فعلا باید تست‌های بیشتری انجام دهم.

ریمیک بازی Silent Hill 2

دانلود ماد اول شخص ریمیک Silent Hill 2

اگر تجربه ترسناک ریمیک سایلنت هیل ۲ به صورت اول شخص بیشترین اهمیت را برایتان دارد و از نبود کاراکتر جیمز در طول کات‌سین‌ها ناراحت نمی‌شوید، امتحان کردن این ماد ارزشش را دارد. البته در بدترین حالت می‌توانید کمی بیشتر منتظر بمانید تا مشکلات مرتبط با این ماد برطرف شود و سپس با خیال آسوده از آن بهره ببرید. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد ماد اول شخص اولین قدم در مسیر یک ماد هیجان‌انگیز و شایسته VR (واقعیت مجازی) برای بازی باشد که می‌تواند ترس و تنش این عنوان را چندین برابر کند.

استودیو آرکین جزئيات و تصویر جدیدی از بازی Blade منتشر کرد

مادهای واقعیت مجازی طی یکی دو سال اخیر به‌شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند و از قضا پیشرفت قابل توجهی نیز داشته‌اند. نمونه بارز این موضوع ماد واقعیت مجازی Cyberpunk 2077 است که به واسطه ماهیت اول شخص خود بازی، فوق‌العاده از آب درآمده و همین حالا هزاران بازار و طرفدار پر و پا قرص دارد.

در اخبار مرتبط با ریمیک Silent Hill 2 خواندیم کارگردان نسخه اصلی بازی حسابی از نسخه جدید تمجید کرده و خوشحال است که با این اثر، طرفداران و نسل مدرن می‌توانند از تجربه یکی از بهترین عناوین ژانر ترسناک لذت ببرند. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر درباره بازی، می‌توانید به مقاله «تمام کردن بازی Silent Hill ۲ Remake چقدر طول می‌کشد؟» یا بررسی مجله بازار از ریمیک سایلنت هیل ۲ – که نمره شگفت‌انگیز ۹ از ۱۰ را کسب کرده – سر بزنید.

منبع: The Gamer


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها