آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | راهنمای کارتوگرافر و هر آن چیزی که باید بدانید

کارتوگرافر (cartographer) در ماینکرفت (Minecraft) یک ماب ویلیجر حرفه‌ای است که با انواع آیتم‌های مرتبط با نقشه سر و کار دارد. این ویلیجر منفعل روی کارتوگرافر تیبل (cartographer table) خود کار می‌کند و امرالد، نقشه‌های خالی، بنرها و حتی نقشه‌های explorer را معامله می‌کند که به بازیکنان امکان می‌دهد استراکچرهای کمیاب را پیدا کنند. در هر سطح، کارتوگرافر معاملات جدیدی را باز می‌کند که می‌تواند برای بازیکنان مفیدتر باشد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیزهایی که باید درباره ویلیجرهای کارتوگرافر لازم است را بدانید.

تمام معاملات کارتوگرافر در بازی ماینکرفت

برخی از معاملات داده شده توسط یک کارتوگرافر در بازی ماینکرفت

برخی از معاملات داده شده توسط یک کارتوگرافر در بازی ماینکرفت

در ادامه با توجه به سطوح مختلف٫ به معاملات ارائه شده توسط کارتوگرافر اشاره خواهیم کرد که عبارت است از:

سطح Novice

  • ۲۴ Paper – 1 Emerald
  • ۷ Emeralds – 1 Empty Map

سطح Apprentice

  • ۱۱ Glass Panes – 1 Emerald
  • ۱۳ Emeralds and 1 Compass – 1 Ocean Explorer Map

سطح Journeyman

  • ۱ Compass – 1 Emerald
  • ۱۴ Emeralds and 1 Compass – 1 Woodland Explorer Map (
  • ۱۲ Emeralds and 1 Compass – 1 Trial Explorer Map

سطح Expert

  • ۷ Emeralds – 1 Item Frame
  • ۳ Emeralds – Any 1 solid color Banner

سطح Master

  • ۸ Emeralds – 1 Globe Banner Pattern

در میان این معاملات، اولین مورد این است که بازیکنان می‌توانند برای دریافت امرالد کاغذ بدهند که یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. از آنجایی که کاغذ را می‌توان به راحتی با نیشکر درست کرد، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بدست آوردن امرالد در اوایل بازی است. مجموعه دیگری از معاملات خوب مربوط به نقشه‌های مختلف explorer است. از آنجایی که پیدا کردن استراکچرهایی مانند Woodland، Ocean Monument و Trial Chambers دشوار است، نقشه‌های explorer پیدا کردن آن‌ها را آسان می‌کند.

چگونه یک ویلیجر را در بازی ماینکرفت به یک کارتوگرافر تبدیل کنیم؟

یک کارتوگرافر تیبل را در مقابل یک ویلیجر معمولی در بازی ماینکرفت قرار دهید.

یک کارتوگرافر تیبل را در مقابل یک ویلیجر معمولی در بازی ماینکرفت قرار دهید.

یک ویلیجر معمولی را می‌توان با قرار دادن یک کارتوگرافر تیبل در مقابل آن به یک کارتوگرافر تبدیل کرد. شایان ذکر است که هر ویلیجر که قبلاً به یک کار منصوب شده٫ نمی‌تواند کارتوگرافر شود مگر اینکه بلوک  job site قبلی آن‌ها بریک شود.

ویژگی جدید inventory ماینکرفت در حالت آسان یک فرصت جدید برای بازیکنان دارد

چندین بلوک تحت رده job site قرار می‌گیرند. این‌ها برای ویلیجرها قابل دسترسی هستند و اساساً بسته به اینکه برای چه استفاده می‌شوند٫ مشاغل مختلفی را به ویلیجرها می‌دهند. کارتوگرافر تیبل بلوکی است که برای ساخت و ویرایش نقشه‌های درون بازی استفاده می‌شود. از این رو، یک ویلیجر معمولی در صورت اتصال به کارتوگرافر تیبل می‌تواند به عنوان کارتوگرافر استخدام شود.

یک کارتوگرافر در بازی ماینکرفت چه می‌کند؟

کارتوگرافری که هنگام عصر به سمت مرکز روستا در بازی ماینکرفت می‌رود.

کارتوگرافری که هنگام عصر به سمت مرکز روستا در بازی ماینکرفت می‌رود.

کارتوگرافر یک ویلیجر حرفه‌ای ساده است که مانند هر ویلیجر دیگر از روال روزانه پیروی می‌کند. همانطور که در بالا ذکر شد، عمدتاً با انواع موارد مرتبط با نقشه سروکار دارد. وقتی بازیکنی نزدیک او می‌شود، کارتوگرافر نقشه‌ها، بنرها، الگوهای بنر، نقشه‌های explorer و امرالد را به او می‌فروشد. یک کارتوگرافر را می‌توان دید که یک مونوکل به تن دارد، که در ظاهر آن‌ها را منحصر به فرد کرده و تشخیص آن‌ها را برای بازیکنان آسان می‌کند. در طول روز، آن‌ها را می‌توان دید که روی کارتوگرافر تیبل خود در یکی از ساختمان‌های اصلی یک روستا مشغول به کار هستند.

طرفدار ماینکرفت ایده مفهومی جالبی را برای ماب کروکودیل به اشتراک گذاشت

کارتوگرافر یکی از بهترین ماب‌های روستایی حرفه‌ای در بازی ماینکرفت است. معاملات اولیه آن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت امرالد را بدست آورند و معاملات بعدی به آن‌ها کمک می‌کند تا استراکچرهای کمیاب را از طریق نقشه‌های explorer مربوطه پیدا کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها