آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آیا می‌توان اسنپ شات‌های ماینکرفت را روی نسخه بدراک تجربه کرد؟

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) از ویژگی اسنپ شات (Snapshot) استفاده می‌کند تا به بازیکنان اجازه دهد ویژگی‌هایی را تجربه کنند که قرار است در بروزرسانی‌های آینده منتشر شوند. اسنپ شات‌ها همچنین به استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) کمک می‌کنند تا همه مشکلات را برطرف کند٫ زیرا بازیکنان بازخورد ارزشمندی از جمله راه‌هایی برای بهبود گیم پلی و عملکرد ارائه می‌دهند. بنابراین، سوالی که پیش می‌آید٫ این است که آیا می‌توان اسنپ شات‌ها را در نسخه بدراک ماینکرفت تجربه کرد؟

در جواب باید گفت که پاسخ منفی است. با این حال، نسخه بدراک چندین چیز جایگزین دارد که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های آینده را بدون نیاز به نصب اسنپ شات‌ها تست کنید. برای این که بدانید چگونه می‌توانید ویژگی‌های جدید را در نسخه بدراک تست کنید، با مجله بازار همراه باشید.

نسخه بتا و پیش نمایش ماینکرفت جایگزینی برای اسنپ شات‌ها در نسخه بدراک

نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های اصلی جدید را در ماینکرفت تست کنند.

نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های اصلی جدید را در ماینکرفت تست کنند.

تنها راهی که بازیکنان نسخه بدراک می‌توانند ویژگی‌های مشابه اسنپ شات‌ها را تجربه کنند، نسخه‌های رسمی بتا و پیش‌نمایش است. بیشتر بروزرسانی‌های پیش از انتشار مانند نسخه بتا و پیش‌نمایش، برای رفع اشکال و بهینه‌سازی ارائه شده‌اند، اما شامل تغییراتی در ویژگی‌های گیم‌ پلی نیز می‌شوند. این‌ها به شما امکان می‌دهند ویژگی‌هایی را که در بروزرسانی‌های آینده منتشر می‌شوند، امتحان کنید.

آخرین پیش‌نمایش نسخه ۱.۲۱.۵۰.۲۰ است و ویژگی‌هایی را معرفی می‌کند که همراه با دراپ زمستانی در آینده ارائه می‌شوند. این پیش‌نمایش، بایوم جدید پیل گاردن را به همراه محتوای دیگری مانند ماب کریکینگ، ست چوب بلوط کم رنگ (the Pale oak wood)، و تغییرات محیطی اضافه کرد. این پیش نمایش همچنین ترفندهایی را در بلوک‌های موجود و همچنین تغییراتی در تجربه گیم پلی اجرا کرده است.

نسخه بتا و پیش نمایش ماینکرافت در مقابل اسنپ شات‌ها | تفاوت در چیست؟

هر دو به شما امکان می‌دهند تا از بازی ماینکرفت لذت ببرید.

هر دو به شما امکان می‌دهند تا از بازی ماینکرفت لذت ببرید.

تفاوت بسیار کمی بین نسخه‌های پیش نمایش و اسنپ شات‌ها در بازی ماینکرفت وجود دارد. اسنپ ​​شات‌ها اساسا بروز رسانی‌هایی هستند که دسترسی به ویژگی‌های آینده نسخه جاوا را فراهم می‌کنند. به طور مشابه، پیش نمایش‌ها دسترسی به ویژگی‌های جدید را برای بازیکنان نسخه بدراک فراهم می‌کند. از این رو، این‌ها در اصل نسخه‌های مشابهی هستند که فقط برای اجرا روی پلتفرم‌های مختلف برنامه ریزی شده‌اند.

نسخه بدراک اساساً به هر نسخه غیر جاوای بازی اشاره دارد. مهم‌ترین تفاوت بین نسخه‌ها مربوط به بروز رسانی‌های فنی و رفع اشکال است. اسنپ شات‌ها بر رفع اشکالات و اصلاحات فنی مخصوص نسخه جاوا تمرکز دارد در حالی که پیش نمایش‌ها بروز رسانی‌ها و رفع اشکالات خاص نسخه‌های غیر جاوا بازی را ارائه می‌دهند.

ویژگی جدید inventory ماینکرفت در حالت آسان یک فرصت جدید برای بازیکنان دارد

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده بین این دو مربوط به تاریخ انتشار است. معمولاً چند روز بین انتشار برای هر پلتفرم فاصله وجود دارد. با این حال، هر دو پلتفرم ویژگی‌های یکسانی را در مورد بروزرسانی‌های جدید یا گیم دراپ‌ها دریافت می‌کنند.

طرفدار ماینکرفت ایده مفهومی جالبی را برای ماب کروکودیل به اشتراک گذاشت

علاوه بر این، نسخه بدراک ویژگی‌هایی مانند محتوای قابل دانلود، خرید از Marketplace، پشتیبانی از کنترلر و همچنین گزینه‌ای برای کسب اچیومنت‌ها در بازی را ارائه می‌دهد. از نظر عملکرد، هر دو نسخه بازی بستر یکسانی را برای شما فراهم می‌کنند تا از آن لذت ببرید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها