سریال لایو اکشن Oshi no Ko
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تریلر جدید سریال لایو اکشن Oshi no Ko منتشر شد + ویدیو

در حدود یک ماه مانده به پخش سریال لایو اکشن Oshi no Ko از آمازون پرایم ویدئو، این شبکه تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده است.

اوشی نو کو یکی از مشهور‌ترین مانگا‌های چند سال اخیر است که انیمه آن محبوبیت زیادی داشته. این انیمه به تازگی فصل دوم خود را به پایان رسانده و قرار است با فصل سوم برگردد. اما انیمه تلویزیونی تنها اثر اقتباسی از مانگا Oshi no Ko نبوده و سریال لایو اکشن آن هم ساخته شده است. این اثر که به زودی پخش خواهد شد، وقایع اوشی نو کو را به شکل متفاوتی به تصویر خواهد کشید.

فصل سوم انیمه Oshi no Ko تایید شد + ویدیو

اقتباس لایو اکشن از مانگا Oshi no Ko در ابتدا به صورت سریالی پخش می‌شود. این اثر در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۳ (۲۸ نوامبر ۲۰۲۴) از شبکه AmazonPrime Video به نمایش گذاشته می‌شود. سپس سریال اوشی نو کو به یک فیلم سینمایی تبدیل و در دسامبر امسال در ژاپن اکران خواهد شد. در قالب تازه‌ترین سریال Oshi no Ko که در زیر قابل مشاهده بوده، می‌توانید شخصیت‌های مختلف و بخش‌هایی از داستان را تماشا کنید:

سریال اوشی نو کو، بر اساس مانگا مشهوری با همین نام به نویسندگی آکا آکاساکا و تصویر‌گری منگو یوکویاری، ساخته شده است. روند انتشار این مانگا از سال ۲۰۲۰ شروع و تا‌کنون ۱۵ جلد از آن در دسترس قرار گرفته است. به تازگی اعلام شده که پس از ارائه چهار شماره دیگر، مانگا Oshi no Ko به پایان خواهد رسید.

مجموعه اوشی نو کو به دلیل نمایش نیمه تاریک دنیای شهرت و سرگرمی شناخته می‌شود. داستان این اثر از جایی شروع می‌شود که یک آیدل مشهور به نام آی هوشینو برای تولد فرزندان خود به کلینیکی در حومه مراجعه می‌کند. در این مکان، گورو آمامیا که از طرفداران آی بوده، متعهد می‌شود فرزندان آی را مخفیانه به دنیا بیاورد. اما پیش از انجام وعده خود توسط یک طرفدار افراطی آی کشته می‌شود. سارینا تندوجی در کلینیک گورو بستری بوده و آرزوی تبدیل شدن به آیدل مشهوری مثل آی را دارد. اما به علت بیماری فوت می‌کند.

تا پایان مانگا Oshi No Ko چهار شماره باقی مانده است

در ادامه گورو و سارینا به عنوان فرزندان آی یعنی آکوا و روبی به زندگی برگشته و روزگار خوشی را در کنار مادر خود سپری می‌کنند. با این حال شادی آن‌ها با بازگشت طرفدار افراطی و این بار قتل آی به پایان می‌رسد. از این مرحله آکوا تلاش می‌کند که هویت پدر خود و قاتل آی را کشف کند. در مقابل روبی در مسیر تبدیل شدن به یک آیدل مشهور قدم بر‌می‌دارد.

نظر شما در مورد سریال لایو اکشن Oshi no Ko و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه اوشی نو کو بوده و مانگا و انیمه آن را دنبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Asal
پاسخ

ولی انیمش خیلی قشنگ تره!؛)

Nmy
پاسخ

این چیه دیگه خدای

ناشناس باقی خواهم ماند
پاسخ

چقدر زشتن😂😂😂 اصن شبیه نیستن حتی یه ذره😂😂😂

erika
پاسخ

انیمش🛐
لایو اکشنش🚮

میوری
پاسخ

بابا آخه من چی بگم؟ این چه کوفتیهههه این همه کاسپلی خوشگل هس چرا این قیاقهه هااا اصن قیافه به کنار تورو خدا دیگه لایو اکشن نکنید انیمه اگه میخواست فیلم بشه که کلا انیمه نمیشد-

کیانا❤️
پاسخ

عالیه ولی مثل انیمش شخصیتاش زیبا نیستن