آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی نسخه قدیمی زلدا در ماینکرافت بدون استفاده از ماد

با این که ماینکرافت یکی بازی مدرن است، اما ویژگی‌های گرافیکی جذابی دارد که بعضاً یادآور نسل‌های گذشته بازی‌های ویدیویی هستند. اکنون یکی از بازیکنان این عنوان شبیه ساز محبوب تصمیم گرفته از این ویژگی جذاب استفاده کند و اولین نسخه بازی پرطرفدار زلدا را در آن بسازد. عنوان اپن ورلد استودیوی موجنگ از زمان عرضه تا کنون توانسته به یکی از پرفروش‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شود و طی سال‌ها، جامعه طرفداران خود را گسترش دهد. یکی از دلایل این موفقیت زیاد، قابلیت پیاده سازی خلاقیت تا حد تقریباً بی نهایت در این بازی است.

اولین نسخه زلدا که در سال ۱۹۸۶ عرضه شد نیز در زمان خودش به اندازه ماینکرافت در این دوران، بر سبک اپن ورلد یا جهان باز تاثیر گذار بود و توانست یکی از مجموعه‌هایی را پایه گذاری کند که پس از گذشت بیش از سی و پنج سال، هنوز هم به موفقیت خود ادامه می‌دهد. قهرمان زلدا که لینک نام دارد، همانند ماریو و سونیک، یکی از نمادهای صنعت ویدیوگیم به شمار می‌رود.

اولین نسخه زلدا که در سال 1986 عرضه شد نیز در زمان خودش به اندازه ماینکرافت در این دوران، بر سبک اپن ورلد یا جهان باز تاثیر گذار بود و توانست یکی از مجموعه‌هایی را پایه گذاری کند که پس از گذشت بیش از سی و پنج سال، هنوز هم به موفقیت خود ادامه می‌دهد
اولین نسخه زلدا که در سال ۱۹۸۶ عرضه شد نیز در زمان خودش به اندازه ماینکرافت در این دوران، بر سبک اپن ورلد یا جهان باز تاثیر گذار بود و توانست یکی از مجموعه‌هایی را پایه گذاری کند که پس از گذشت بیش از سی و پنج سال، هنوز هم به موفقیت خود ادامه می‌دهد

اکنون یکی از طرفداران پر و پا قرص هر دو عنوان زلدا و ماینکرافت که در یوتیوب به نام C1OUS3R شناخته می‌شود، کاری شگفت انگیز را انجام داده و بدون استفاده از ماد، بازی قدیمی نینتندو را در ساخته موجنگ شبیه سازی کرده. او می‌گوید به این دلیل از ماد استفاده نکرده که بازیکنانی که دوست ندارد از این حالات در بازی داشته باشند، بتوانند تنها با نسخه اورجینال ماینکرافت، زلدا را تجربه کنند.

یکی از چالش‌های C1OUS3R در تبدیل ماینکرافت به یک بازی دو بعدی مانند زلدا، این بود که تند دویدن را از آن حذف کند. به همین دلیل، او تصمیم گرفت تاثیر کوری را به کاراکتر اضافه کند و سپس با ویرایش، جلوه‌های تصویری‌اش را بردارد. به طور کلی، این یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی است که تا کنون بازیکنان ماینکرافت در بازی پیاده کرده‌اند، اما ظاهراً C1OUS3R توانسته به خوبی از پس آن بر بیاید و بازی ۳۷ سال پیش زلدا را به طور کامل شبیه سازی کند.

ساخت قلعه مخوف رزیدنت اویل ۸ در ماینکرافت

ویدیوی مربوط به ساخت زلدا در ماینکرافت را می‌توانید در اینجا ببینید. این اولین بار نیست که کاربران، بازی‌های کلاسیک را وارد ماینکرافت می‌کنند. پیش از این نیز عنوان قدیمی سونیک به طور خارق العاده‌ای در آن شبیه سازی شده بود. جامعه هواداران Minecraft تلاش می‌کنند تا با روش‌های مختلف، خلاقیت بی حد و حصر خود را در معرض نمایش دیگر طرفداران آن قرار دهند.

شما درباره بازسازی کامل اولین نسخه زلدا در Minecraft چه فکر می‌کنید؟ آیا نتیجه کار تا حد زیادی شبیه به ساخته نینتندو شده است؟ دوست دارید کدام یک از دیگر عناوین کلاسیک را در ماینکرافت ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها