آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت پورتال علمی تخیلی ۷۰۰ بلوکی باورنکردنی در Nether ساخته است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) همیشه با بیلدهای خود در بازی دیگر طرفداران را شگفت زده کرده‌اند. آن‌ها نشان داده‌اند که در ساختن موارد مختلف چقدر می‌توانند خلاق باشند و چقدر اشتیاق و صبر دارند. در کل همیشه باعث تعجب است که ببینیم بازیکنان چه زمانی بیلدهای علمی تخیلی در بازی می‌سازند.

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام RealRoasterToaster تصویری را در ساب ردیت Mincraftbuilds منتشر کرده، جایی که بازیکنان تصاویر و ویدیوهای خلاقانه‌ی خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. این تصویر به اشتراک گذاشته شده یک پورتال علمی تخیلی بزرگ را نشان می‌دهد که بیشتر شبیه یک کشتی هایپر درایو است. کاربر سازنده در ادامه توضیحاتش ذکر کرد که کل بیلد حدود ۷۰۰ بلوک ارتفاع دارد. این پست با عنوان «مگا بیلد» برچسب گذاری شد و مقیاس این بیلد گواهی بر آن عنوان است.

پورتال ساخته شده در بازی ماینکرفت

پورتال ساخته شده در بازی ماینکرفت

در واکنش به این بیلد، کاربری به نام u/igrokman پرسید که آیا پورتال ساخته شده کاربردی است یا فقط چیزی نمایشی محسوب می‌شود. او همچنین پرسید که سفینه های فضایی چقدر بزرگ هستند و آیا فضای داخلی مناسبی دارند یا خیر؟ کاربر سازنده هم پاسخ داد که پورتال ساخته شده کاربردی است٫ به این معنا که می‌توان با استفاده از آن به بعد Nether سفر کرد.

با این حال، او اضافه کرد که این را نمی‌توان در حالت سورویوال پیاده سازی کرد٫ زیرا پورتال‌ها با استفاده از World Edit ساخته شده‌اند. کاربر سازنده همچنین اشاره کرد که طول سفینه فضایی کوچکتر ۴۱ بلوک و سفینه بزرگتر ۷۱ بلوک است. کاربری به نام u/JustAFleshWound1 پرسید که آیا این سازه در نسخه وانیلی بازی ساخته شده است، زیرا او نمی‌تواند بفهمد که پورتال مستطیلی در این بیلد کجا است.

کاربر دیگری به نام u/Dolphin_Dan_2 گفت که این نمی‌تواند نسخه وانیلی باشد٫ زیرا جهان‌های ماینکرفت معمولی تنها ۳۸۴ بلوک ارتفاع دارند. او گفت که سازنده اصلی احتمالاً از یک نسخه ماد شده استفاده کرده و از کامند برای قرار دادن بلوک‌های پورتال استفاده کرده است.

طرفدار ماینکرفت پیل پامپکین‌های جالبی برای بازی ساخته است

کاربر دیگری به نام u/Amethystea گفت که پورتال‌ها می‌توانند فقط از شیشه بنفش استفاده کنند تا جلوه یک پورتال بزرگ Nether را به نمایش بگذارند. کاربر سازنده پاسخ داد که او از دیتا پک برای افزایش محدودیت ساخت در بازی استفاده کرده و از کامندهای World Edit نیز استفاده کرده است.

بیلدهای بزرگ ماینکرفت

قلعه با معماری گوتیک در بازی ماینکرفت

قلعه با معماری گوتیک در بازی ماینکرفت

این اولین بار نیست که کسی بیلدی بسیار بزرگ در بازی ماینکرفت می‌سازد. اخیراً بازیکن دیگری یک قلعه بزرگ با معماری گوتیک با فضای داخلی قابل گشت و گذار ساخته است. این استراکچر همچنین می‌تواند به عنوان یک پایگاه بزرگ برای بازیکنان استفاده شود و نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان می‌توانند استراکچرهای واقعاً چشمگیری را در ماینکرفت بسازند.

آیا می‌توان اسنپ شات‌های ماینکرفت را روی نسخه بدراک تجربه کرد؟

جدای از این، بازیکنان همچنین شهرهای تخیلی، جاده‌ها و حتی ماشین‌های پیچیده‌ای مانند کامپیوترهایی ساخته‌اند که می‌توانند بازی‌هایی مانند Minesweeper را اجرا کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها