آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت مکان وحشتناکی با الهام از پوکمون ساخته است

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) همیشه شاهد این بوده که بازیکنان با استفاده از مجموعه‌ای از منابع موجود، برخی از منحصر به فردترین بیلدها و ایده‌ها را توسعه داده‌اند. در حالی که برخی از بازیکنان بر بیلدهای پیچیده‌تر تمرکز کرده‌اند، برخی دیگر بیلدهای بزرگ و در اصطلاح مگا را در حالت سورویوال می‌سازند تا بالاترین سطح از هیجان درونی را تجربه کنند.

حال به تازگی بازیکنی به نام u/sushi-btw یک بیلد بزرگ ایجاد کرده که به شدت از شخصیت‌ها و ایده‌های دنیای پوکمون الهام گرفته شده بود. این موارد معمولاً بیلدهای بسیار بزرگی هستند که برنامه‌ریزی ساخت آن‌ها به زمان زیادی نیاز دارد. کاربر سازنده تصاویری از بیلد خود منتشر کرده بود که جامعه طرفداران بازی را متحیر کرده است. در واکنش به این پست، کاربری به نام u/Least-Office8717 مطمئن بود که ساخت این بیلد بسیار دقیق باید روزهای زیادی طول کشیده باشد که کاربر سازنده پاسخ داد که ۷۰۰۰ روز در بازی ساخت این بیلد طول کشیده است.

بیلد الهام گرفته شده از پوکمون در بازی ماینکرفت

بیلد الهام گرفته شده از پوکمون در بازی ماینکرفت

کاربری به نام u/Aistan83 از این فرصت استفاده کرد و با اشاره به تم و موتیف اصلی پوکمون به نام Unown (که شبیه چشم انسان است) در بیلد یاد شده، اظهار داشت: از اینکه ساخت چنین بیلد بسیار دقیق و پیچیده‌ای تنها چند ماه طول کشید تا در حالت سورویوال ساخته شود، شوکه شده است.

بسیاری از کاربران در واکنش به کار کاربر سازنده به خاطر بیلد الهام گرفته شده‌اش از Unown، کارش را ستایش کردند. طراحی منحصر به‌ فرد به‌ شکل چشم همراه با حال‌ و هوای وحشت‌انگیز این بیلد بزرگ باعث شد تا کاربران درباره آن بسیار هیجان زده باشند. از سوی دیگر، چند کاربر در ردیت باور نمی‌کردند که کل بیلد از صفر تا صد در حالت سورویوال ساخته شده باشد. آن‌ها فکر می‌کردند که دیوارهای با ساختار پیچیده به جای اینکه به سختی ساخته شوند، به کمک ابزارهای جانبی ادیت شده‌اند.

بطور کلی اکثر بازیکنان و کاربران از کار سخت و فداکاری کاربر سازنده در ساخت این بیلد بزرگ شگفت زده شدند. این واقعیت که بیلد یاد شده در حالت سورویوال ایجاد شده، جایی که ماب‌های دشمن و سایر مشکلات باعث آزار بازیکنان می‌شوند، ارزش پروژه را بالا می‌برد. مگا بیلدها بخشی جدایی ناپذیر از ماینکرفت هستند که در آن بازیکنان ماه‌ها و حتی سال‌ها را برای ساخت بیلدهای بزرگتر اختصاص می‌دهند.

https://mag.cafebazaar.ir/can-you-play-snapshots-on-minecraft-bedrock/

مگا بیلدها در ماینکرفت چه چیزی هستند؟

بیلدهای مگا در بازی ماینکرفت نسبتاً بزرگ هستند.

بیلدهای مگا در بازی ماینکرفت نسبتاً بزرگ هستند.

مگا بیلدها اساساً بیلدهایی با مقیاس‌های نسبتاً بزرگ هستند. این بیلدها بر اساس پیچیدگی در ساختارشان قضاوت نمی‌شوند، بلکه با اندازه‌ای که دارند٫ با بیلدهای معمولی در جهان بازی قضاوت می‌شوند. اولین بیلد بزرگ توسط بازیکنی به نام Ecrider تنها شش ماه پس از لانچ Minecraft 0.29 ساخته شد، جایی که او کلیسای جامع بزرگی را ساخته بود.

طرفدار ماینکرفت پیل پامپکین‌های جالبی برای بازی ساخته است

مگا بیلدها بخش بزرگی از پروژ‌های ساخت در بازی هستند که در آن سرورها و ماب‌هایی وجود دارند گروهی از سازندگان در حال حاضر در تلاش هستند تا سیاره زمین را در بازی ماینکرفت بازسازی کنند که این کار آن را به بزرگترین پروژه ساخت بزرگ تبدیل می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها