مرد عجیب رد دد ردمپشن
اخبار بازی خبر

معرفی شخصیت‌های رد دد ردمپشن: مرد عجیب، فردی مرموز و بی‌هویت

در میان شخصیت‌های فرعی که در مجموعه رد دد ردمپشن رویت می‌شوند، مرد عجیب یا The Strange Man بدون شک یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. این مرد که رفتار و کلامی مرموز و عجیب دارد، به شکل راز آلودی بر سر راه بازیکن قرار می‌گیرد و کارش را انجام می‌دهد.

در دو نسخه رد دد ردمپشن که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۸ منتشر شدند، علاوه بر شخصیت‌های اصلی داستان یک سری کاراکترهای فرعی هم به چشم می‌خورند. این کاراکترهای فرعی معمولا هدف و هویت مشخصی دارند و درخواست‌های خود را با پروتاگونیست در میان می‌گذارد. منتها در این میان فردی با نام The Strange Man وجود دارد که انگار از یک دنیای دیگر آمده. او از تک‌تک جزئیات زندگی جان مارستون خبر دارد و به نکاتی اشاره می‌کند که خود جان هم آن‌ها را فراموش کرده است.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

در بازی رد دد ردمپشن ۲ یک کلبه متروکه در منطقه Lemoyne وجود دارد که انگار به مرد عجیب متعلق است. در این کلبه یک سری نوشته‌های رمزآلود وجود دارد که انگار در کنار هم یک معما را تشکیل می‌دهند. به هر حال اگر به عنوان آرتور مورگان از این کلبه دیدن کنید با یک نقاشی نصفه روبرو می‌شوید که ظاهرا مرد عجیب را به تصویر می‌کشد. منتها اگر با جان مارستون به این کلبه بروید در ابتدا یک نقاشی نصفه می‌بینید، منتها این نقاشی روز به روز کامل‌تر می‌شود تا در نهایت تصویر The Strange Man روی آن قابل تشخیص باشد. هنگامی که نقاشی کامل شد جان مارستون می‌تواند خود مرد عجیب را در آینه ببیند، منتها هنگامی که سرش را بر می‌گرداند خبری از او نیست؛ به نوعی که انگار در صدمی از ثانیه غیب شده است.

مرد عجیب رد دد ردمپشن

نقاشی مرد عجیب که به مرور زمان کامل می‌شود (عکس مربوط به نسخه کامل شده است)

علاوه بر این در منطقه Hennigan’s Stead یک غریبه وجود دارد که اگر با او به صحبت بپردازید بحث را به مرد عجیب هدایت می‌کند. او اعتقاد دارد The Strange Man همان فرشته مرگ یا Grim Reaper است که مردم شهر آرمادیلو را به بیماری وبا مبتلا کرده. این پایان کار نیست و اگر به مغازه هاربرت موون بروید با یک نقاشی از مرد عجیب روبرو می‌شوید. جان اگر این نقاشی را قبلا دیده باشد از هاربرت در مورد آن سوال می‌کند، ولی فروشنده پاسخ می‌دهد این نقاشی فروشی نیست و به خاطر علاقه شخصی آن را نگه داشته.

در دنیای رد دد ردمپشن ۲ یک شخصیت فرعی و نابینا دیگر هم وجود دارد که با نام Blind Man Cassidy شناخته می‌شود. او خطاب به جان می‌گوید که دو نفر به دنبالش هستند و می‌خواهند او را به دست آورند، منتها این شخصیت نابینا از اسم این دو نفر خبری ندارد. با گذر زمان متوجه می‌شود که یکی از آن‌ها ادگار راس است و دیگری همین مرد عجیب. منتها جان مارستون متوجه نمی‌شود که The Strange Man چرا به دنبالش است و از جانش چه می‌خواهد.

حال اگر بخواهیم در مورد حضور مرد عجیب در نسخه اول رد دد ردمپشن صحبت کنیم باید بدانید که او در طی یک ماموریت فرعی با نام I Know You ظاهر می‌شود. جان این غریبه را در سه مکان مختلف می‌بیند و هر سه ملاقات مورد بحث عجیب به نظر می‌رسند. مرد عجیب در این دیدارها پاسخ‌های عجیب و مرموزی تحویل جان مارستون می‌دهد و او را مامور انجام دو ماموریت خاص می‌کند.

معرفی شخصیت‌های رد دد ردمپشن: مایکا بل، موش کثیفِ خائن

ماموریت اول در مورد مردی است که به همسرش خیانت می‌کند و ماموریت دوم، درباره کمک به یک سازمان خیریه. جان می‌تواند در این مراحل انتخاب خوب یا بد داشته باشد و تصمیم او مسیر قضیه را تغییر می‌دهد. به هر حال این دو نفر برای آخرین دفعه در منطقه Beecher’s Hope با هم ملاقات می‌کنند و مرد عجیب با حرف‌های نامفهوم خود پروتاگونیست رد دد ردمپشن را حسابی عصبانی می‌کند. جان از سر عصبانیت شروع به شلیک کردن می‌کند؛ اما مرد عجیب بدون اینکه تحت تاثیر گلوله‌ها قرار بگیرد راه خود را دنبال می‌کند و در افق محو می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: RedDead.Fandom


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها