آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

باستان شناسی به ماینکرافت اضافه می‌شود

یکی از ویژگی‌های اصلی بروزرسانی شماره ۱.۲ ماینکرافت یعنی باستان شناسی، رسماً معرفی شده و قرار است به بازیکنان اجازه دهد تا با استفاده از ابزارهایی جدید، گنجینه‌های باستان شناسی را از زیر شن‌ها و محیط‌های بیابانی بازی بیرون بیاورند. این تنها بخشی از آپدیت جدید و هیجان انگیز ماینکرافت است چرا که استودیوی موجنگ، سازنده بازی، می‌گوید طرفداران باید منتظر چیزهای جدید و مهیجی باشند که در کانال‌های رسمی شبکه‌های اجتماعی استودیو اعلام می‌شوند.

باستان شناسی ویژگی‌ است که بازیکنان ماینکرافت، سال‌ها منتظرش بوده‌اند، خصوصاً بعد از رونمایی رسمی آن در سال ۲۰۲۰ و در طی بروزرسانی Caves and Cliffs. در حالی که آن بروزرسانی قرار بود باستان شناسی را به بازی اضافه کند و در واقع ویژگی اصلی آن به شمار می‌رفت و دیگر قابلیت‌های جزئی نیز کنارش به دنیای مکعبی اضافه می‌شدند، اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

باستان شناسی ویژگی‌ است که بازیکنان ماینکرافت، سال‌ها منتظرش بوده‌اند، خصوصاً بعد از رونمایی رسمی آن در سال 2020 و در طی بروزرسانی Caves and Cliffs
باستان شناسی ویژگی‌ است که بازیکنان ماینکرافت، سال‌ها منتظرش بوده‌اند، خصوصاً بعد از رونمایی رسمی آن در سال ۲۰۲۰ و در طی بروزرسانی Caves and Cliffs

در حالی که توسعه و ساخت آپدیت Caves and Cliffs سازندگان را با چالش‌های جدی مواجه کرد و انتقادات زیادی به آن وارد شد، اما آنان پتانسیل زیادی را در ویژگی باستان شناسی دیدند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که در موقعی مناسب و در یکی دیگر از آپدیت‌ها آن را به بازی اضافه کنند و خوشبختانه اکنون زمان این اتفاق فرارسیده است.

ویژگی جدید باستان شناسی قرار است بسیار سرگرم کننده باشد. پست بلاگ رسمی ماینکرافت می‌گوید بازیکنان به زودی خواهند توانست با استفاده یک ابزار جدید، به اعماق بیوم‌های بیابانی بازی بروند و سازه‌های باستانی و سفال‌های زیبا را پیدا کنند. از این سفال‌ها می‌توان برای ساخت تزئینات استفاده کرد. در حالی که این مطمئناً راه‌های جدیدی را برای علاقه مندان به گنج یابی هموار خواهد کرد، ویژگی جدید قرار است چندین بلوک جدید را نیز به بازی اضافه کند.

یکی از بلوک‌هایی که در این بروزرسانی خواهیم دید، بلوک شنی است که بازیکنان برای استفاده از اشیای تاریخی باید آن‌ها را تمیز کنند. در پست بلاگ موجنگ همچنین گفته شده که کاربران خواهند توانست به زودی این ویژگی را در نسخه آزمایشی تجربه کنند، البته در آپدیت نهایی چیزهای بیشتری در انتظار آن‌ها خواهد بود. موجنگ فعلاً از انتشار جزئیات دیگر در رابطه با این بروزرسانی خودداری کرده تا مانند گذشته، باعث ناامیدی طرفداران نشود.

ماینکرافت لجندز بالاخره قابلیت سفر سریع را به سری خواهد آورد

لغو برخی ویژگی‌های اعلام شده در بروزرسانی‌های قبلی، با واکنش منفی جامعه هواداران ماینکرافت همراه بود و به همین دلیل موجنگ چندی پیش گفت که تا مطمئن نشود قابلیت‌های در حال ساخت در مراحل پایانی هستند، آن‌ها را در معرض نمایش قرار نخواهد داد. هنوز بسیاری از جزئیات مهیج ویژگی باستان شناسی مشخص نیست و به نظر می‌رسد سازندگان سورپرایزهای بزرگی برای طرفداران تدارک دیده‌اند.

تاریخ عرضه و نام رسمی این بروزرسانی هنوز اعلام نشده و باید منتظر پست‌های جدید استودیو باشیم. شما درباره ویژگی جدید باستان شناسی ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ آیا برای بیرون کشیدن اشیای باارزش و عتیقه از زیر شن‌ها هیجان زده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali
پاسخ

عالی

محمد
پاسخ

درباره efootball 23 mobile مطالب بزارید….