اوپنینگ‌ها و اندینگ‌های انیمه جوجوتسو کایسن
اخبار سینما و انیمیشن انتخاب سردبیر برترین‌ها برترین‌های سینما و انیمه سینما

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ رتبه‌بندی اوپنینگ‌ها و اندینگ‌ها + ویدیو

انیمه جوجوتسو کایسن تا‌کنون تعدادی از هیجان‌انگیز‌ترین و جذاب‌ترین تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی را به نمایش گذاشته است. این اوپنینگ‌ها و اندینگ‌ها حاوی آهنگ‌های گوش‌نواز و فوق‌العاده‌ای هستند که پیش از شروع و بعد از پایان داستان، طرفداران را با خود همراه می‌کنند. برای رتبه‌بندی این دسته از محتوا‌های مرتبط با انیمه Jujutsu Kaisen همراه مجله بازار باشید.

هر فصل از انیمه جوجوتسو کایسن دارای دو تیتراژ ابتدایی و دو تیتراژ انتهایی است که بر این اساس، تاکنون در مجموع ۸ اوپنینگ و اندینگ نمایش داده شده. این بخش‌های انیمه Jujutsu Kaisen به خوبی هسته اصلی اثر را نمایش داده و حاوی مونتاژ از شخصیت‌های محبوب، مبارزات هیجان‌انگیز و دیگر لحظات به‌یاد‌ماندنی است. از خاطرات ساتورو گوجو در دوران تحصیل گرفته تا ماجرا‌های یوجی ایتادوری به عنوان یک جادوگر جوجوتسو، همگی در تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی انیمه جوجوتسو کایسن دیده می‌شوند.

دومین اندینگ فصل اول

آهنگ Give it Back از گروه Cö shu Nie

دومین اندینگ فصل اولآهنگ Give it Back از گروه Cö shu Nie

نمایش دوستی بین جادوگران جوجوتسو

دومین اندینگ فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن به زیبایی هر‌چه تمام‌تر دوستی بین جادوگران جوجوتسو را به تصویر می‌کشد. این تیتراژ پایانی به صورت خاص روی مگومی، نوبارا و یوجی تمرکز دارد. اندینگ دوم انیمه Jujutsu Kaisen، شبیه به ویدیو‌های ضبط‌شده با دوربین گوشی هوشمند بوده و انگار که یوجی مشغول فیلم‌برداری برای جاودانه کردن خاطرات خوش در کنار دوستانش است. این تیتراژ پایانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

اگر‌چه که دومین اندینگ فصل اول جوجوتسو کایسن به عنوان سایر تیتراژ‌های ابتدایی پر از اکشن و مبارزه نیست، در عوض تجربه‌ای آرام اما تاریک از دنیای اثر مذکور است. مگومی، نوبارا، یوجی و سایر شخصیت‌هایی که در بخش‌هایی از تیتراژ پایانی دوم فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen می‌بینیم، با انواع نفرین‌ها مبارزه می‌کنند. اما آن‌ها همچنان دانش‌آموز هستند، نه افرادی بزرگسال. آهنگ Give it Back، مجموعه‌ای از نیمه پنهان شخصیت جادوگران جوجوتسو است.

معرفی شخصیت یوجی ایتادوری از انیمه Jujutsu Kaisen

دومین اوپنینگ فصل اول

آهنگ VIVID VICE از گروه Who-ya Extended

دومین اوپنینگ فصل اولآهنگ VIVID VICE از گروه Who-ya Extended

سرعت بالای دومین اوپنینگ فصل اول

دومین تیتراژ ابتدایی فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن، نیمه دوم اولین بخش از این اثر را به شکلی هیجان‌انگیز شروع می‌کند. این اوپنینگ که سرعت بالایی داشته، جادوگران با‌استعداد جوجوتسو از جمله یوجی، توگه و تودو و نبرد‌های آن‌ها را نشان می‌دهد. ماهیتو، یکی از اصلی‌ترین و خطرناک‌ترین شخصیت‌های منفی در این بخش از انیمه Jujutsu Kaisen معرفی می‌شود، به همین دلیل در بخش‌های تیتراژ ابتدایی حضور دارد. آهنگ گوش‌نواز آهنگ VIVID VICE اثر گروه Who-ya Extended، کاملا با حس و حال قسمت‌های پایانی فصل اول هم‌خوانی دارد. دومین اوپنینگ فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن را در زیر مشاهده می‌کنید:

دومین اوپنینگ فصل اول جوجوتسو کایسن حاوی مواردی است که در اپیزود‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. از بین آن‌ها می‌توان مبارزه یوجی و تودو با هانامی و استفاده گوجو از تکنیک حیرت‌انگیز Hollow Purple را نام برد. اگر‌چه که این تیتراژ ابتدایی در رتبه پایین‌تری نسبت به سایرین قرار می‌گیرد، اما به خوبی می‌تواند طرفداران را برای وقایع آینده آماده کند. اجرای زنده آهنگ VIVID VICE از گروه Who-ya Extended در زیر قابل مشاهده است:

اندینگ دوم فصل دوم 

آهنگ more than words از گروه Hitsujibungaku

اندینگ دوم فصل دوم آهنگ more than words از گروه Hitsujibungaku

قدم‌زنی شخصیت‌های اصلی در خیابان‌های توکیو

اندینگ دوم فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن شبیه به دومین تیتراژ پایانی فصل اول داشته و آهنگ more than words حس و حال Give it Back را تداعی می‌کند. در این اندینگ شخصیت‌هایی مثل یوجی، مگومی و نوبارا در مناطق مختلف توکیو قدم زده و عکس می‌گیرند. محوریت اصلی این تیتراژ پایانی، لحظات ارزشمند زندگی یوجی هستند که مثل یک آلبوم عکس در کنار هم قرار گرفته‌اند. این تیتراژ پایانی را می‌توانید در زیر ببینید:

در ابتدای اندینگ، یوجی به سمت جلو و دوربین حرکت می‌کند. اما در سکانس آخر، او پشت به دوربین کرده است. این تضاد نشان می‌دهد که یوجی باید روزگار خوش خود را فراموش کند و بیش از پیش در تاریکی و غم غوطه‌ور شود. در طول فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen، یوجی دوست، استاد و روحیه شاد خود را از دست می‌دهد.

اولین اوپنینگ فصل اول

آهنگ Kaikai Kitan از Eve

اولین اوپنینگ فصل اولآهنگ Kaikai Kitan از Eve

نمایش تمامی شخصیت‌ها در قالب اوپنینگ

اولین اوپنینگ فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن، تیتراژ ابتدایی فوق‌العاده‌ای است. در قالب آن تمامی شخصیت‌های اصلی نمایش داده می‌شوند. برخی از بهترین لحظات این اوپنینگ عبارتند از: کتاب خواندن نانامی در آرامش و سکوت، استفاده توگه از Cursed Speech و مبارزه یوجی با سوکونا سر کنترل بدنش. اولین اوپنینگ فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن در زیر قابل مشاهده است:

اولین اوپنینگ فصل اول برای بسیاری از طرفداران تیتراژ ابتدایی فراموش‌نشدنی است. این از آن جهت بوده که در قالب آن تنها در طول چند ثانیه، به بهترین شکل شخصیت هر یک از کاراکتر‌ها نمایش داده می‌شود. اولین اوپنینگ هر اثر اهمیت زیادی داشته، زیرا می‌تواند مخاطب را به تماشای اثر ترغیب کرده یا موجب کنار گذاشتن شود. اولین تیتراژ ابتدایی انیمه Jujutsu Kaisen و آهنگ Kaikai Kitan در این زمینه عملکرد خیلی خوبی داشته و به لطف ویژگی‌هایی مثل بخش‌های اکشن، نمایش تکنیک‌های مختلف و بررسی زندگی جادوگران، بینندگان بسیاری را جذب کرده و ارزش بارها تماشا را دارد. اجرای زنده آهنگ Kaikai Kitan در زیر آمده است:

اولین اندینگ فصل اول

آهنگ Lost in Paradise از گروه ALI به همراه Aklo

اولین اندینگ فصل اولآهنگ Lost in Paradise از گروه ALI به همراه Aklo

خاص‌ترین اندینگ انیمه جوجوتسو کایسن

اولین اندینگ فصل اول که در قالب آن آهنگ Lost in Paradise پخش می‌شود، نه تنها تجربه‌ای سرگرم‌کننده است، بلکه می‌توان آن را هنری‌ترین و خاص‌ترین تیتراژ پایانی انیمه جوجوتسو کایسن معرفی کرد. تم این اندینگ، طرح‌های اولیه‌ای است که به حرکت درآمده و شخصیت‌های اصلی یعنی یوجی ایتادوری، مگومی فوشیگورو، نوبارا کوگیساکی و گوجو ساتورو را نشان می‌دهد. رنگ‌های روشن به همراه سبک انیمیشن خلاقانه، اولین اندینگ فصل اول را به یک جاذبه بصری واقعی تبدیل می‌کنند. این تیتراژ پایانی را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

اولین تیتراژ پایانی فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen، به طرز ماهرانه‌ای ساده اما پر جزئیات و زیبا است. برای مثال، حرکات گوجو مبتنی بر دست بوده و روی آن تمرکز شده. در مقابل نوبارا انبوهی از خریدها را با خود حمل می‌کند که نشان از علاقه‌اش به گشت و گذار در فروشگاه‌ها است. آهنگ Lost in Paradise بسیار گوش‌نواز بوده و به راحتی در خاطر شما ثبت می‌شود.

۱۰ شخصیت به یادماندنی انیمه جوجوتسو کایسن

اولین اندینگ فصل دوم

آهنگ Akari از Soushi Sakiyama

اولین اندینگ فصل دومآهنگ Akari از Soushi Sakiyama

روزگار شاد گوجو و گتو

اولین اندینگ و آهنگ Akari، بخش‌هایی از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن هستند که محوریت آن‌ها فلش‌بک به گذشته گوجو و نمایش دوران تحصیل او در دبیرستان جوجوتسو است. در ابتدای اولین تیتراژ پایانی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen شاهد تصاویر زیبایی مثل نوازش یک گربه توسط گوجو هستیم. اگر چه بخش‌های زیادی از این اندینگ، خاطرات لذت‌بخش و شاد است، مثل دوستانی که سلفی می‌گیرند و با دستگاه‌های آرکید بازی می‌کنند، اما این لحظات تنها آراموش قبل از طوفان هستند. اولین اندینگ فصل دوم در زیر قابل تماشا است:

در بخش‌های پایانی اولین اندینگ فصل دوم، سکانسی نمایش داده می‌شود که گوجو، گتو و شوکو در جهت مخالف از هم حرکت کرده و از هم خداحافظی می‌کنند. این بخش نمادی از جدایی دوستان قدیمی و پیش‌نمایشی از وقایع آرک داستانی Hidden Inventory است. در قالب این آرک، گتو دبیرستان جوجوتسو را ترک و فرقه‌ای را تشکیل می‌دهد که هدف آن ریشه‌کن کردن افراد عادی است. همان‌طور که در اندینگ دوم فصل دوم یوجی گذشته خود را کنار می‌زند، در اولین اندینگ فصل دوم گوجو دوران شاد خود را فراموش می‌کند.

اولین اوپنینگ فصل دوم

آهنگ Where Our Blue Is از Tatsuya Kitani

اولین اوپنینگ فصل دومآهنگ Where Our Blue Is از Tatsuya Kitani

یک اوپنینگ سراسر آبی

اولین اوپنینگ فصل دوم، یکی از محبوب‌ترین و بهترین تیتراژ‌های ابتدایی انیمه جوجوتسو کایسن است. این اوپنینگ از آن جهت اهمیت داشته که پس از مدت‌ها انتظار، طرفداران را برای تماشای فصل جدید انیمه Jujutsu Kaisen آماده می‌کند. رنگ آبی تم غالب این تیتراژ ابتدایی بوده که از این بابت با آهنگ در نظر گرفته شده برای آن یعنی Where Our Blue Is هماهنگی کامل دارد. در قالب اولین اوپنینگ فصل دوم شاهد بخش‌هایی از گذشته شاد‌ گوجو و گتو هستیم. این تیتراژ ابتدایی حاوی شخصیت‌های دیگری از جمله شوکو بوده، اما تمرکز آن روی گوجو و گتو است. برای تماشای اولین اوپنینگ فصل دوم می‌توانید از طریق لینک زیراقدام کنید:

 در اولین اوپنینگ فصل دوم، گوجو و گتو دوچرخه‌سواری می‌کنند، ساختمان‌های مختلف را تخریب و نفرین‌ها را در حالی که شاد هستند و می‌خندند، از بین می‌برند. Where Our Blue Is قطعه‌ای بی‌عیب و نقص بوده که به لحاظ ضرب‌آهنگ با آرک داستانی Hidden Inventory هماهنگ است. اگر‌ چه که بخش اعظم وقایع این آرک، دلخراش هستند، اما اولین اوپنینگ فصل دوم به دلیل نمایش لحظات فراموش‌نشدنی و شاد و همچنین نشان دادن ریشه‌های قوی‌ترین جادوگر در دوران خوش گذشته، از بهترین‌های انیمه جوجوتسو کایسن است. اجرای زنده آهنگ Where Our Blue Is را می‌توانید در زیر ببینید:

دومین اوپنینگ فصل دوم

آهنگ SPECIALZ از گروه King Gnu

دومین اوپنینگ فصل دومآهنگ SPECIALZ از گروه King Gnu

مشهور‌ترین آهنگ انیمه جوجوتسو کایسن

SPECIALZ از شناخته‌شده‌ترین آهنگ‌های صنعت انیمه است. از زمان پخش دومین اوپنینگ فصل دوم به همراه آهنگ مذکور، بسیاری از طرفداران از تماشا و شنیدن آن‌ها لذت برده‌اند. چنین دستاوردی دلایل منطقی و متعددی دارد. دومین اوپنینگ فصل دوم با رنگ‌های قرمز و سیاه خود نشان می‌دهد که آرک داستانی Shibuya Incident پر از لحظات ترسناک و فاجعه‌بار‌ترین وقایع انیمه جوجوتسو کایسن است. این تیتراژ ابتدایی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دومین تیتراژ ابتدایی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen پر از سکانس‌های اکشن و نبرد بین جادوگران و شیاطین است. به این واسطه شاهد مبارزاتی مثل یوجی در برابر ماهیتو و معرفی شخصیت‌هایی مثل چوسو کامو هستیم. آهنگ SPECIALZ از نظر شعر، اثری تلخ و تاریک است که از این نظر وقایع آرک داستانی Shibuya Incident را منتقل می‌کند. وکال بی‌نظیر گروه King Gnu موجب شده که یکی از آثار جاودانه صنعت انیمه شکل بگیرد.

معرفی شخصیت مگومی فوشیگورو از انیمه جوجوتسو کایسن

نظر شما در مورد اندینگ‌ها و اوپنینگ‌های انیمه جوجوتسو کایسن چیست؟ کدام‌یک از آن‌ها بیشتری سایرین توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

سایلنت هیل 2 بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها