آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | راهنمای استفاده از کتاب‌ها

کتاب‌های یکی از حیاتی‌ترین آیتم‌ها در کل ماینکرفت هستند که در لول‌های مختلف و با انچنتمنت‌های گوناگون قابل ساخت هستند. شما می‌توانید هم این آیتم را یافته یا با وسایل موردنیاز خودتان بسازیدش. کتاب به شما کمک می‌کند تا چارم‌های مختلفی بسازید و حسابی در بازی خود پیشرفت کنید. در سال‌های اخیر این آیتم به یکی از مهم‌ترین‌ها در تمام بازی بدل شده و می‌تواند به کمک شما بیاید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این کتاب‌ها و کاربردهایش داشته باشیم.

چگونه در ماینکرفت کتاب بسازیم؟

کتاب یکی از کلیدی‌ترین آیتم‌ها در ماینکرفت است

کتاب یکی از کلیدی‌ترین آیتم‌ها در ماینکرفت است

شما به آسانی می‌توانید در ماینکرفت هر نوع کتابی که بخواهید بسازید. پیش از این حتما از داشتن مواد اولیه کافی مطمئن شوید. شما برای ساخت کتاب به ۳ کاغذ و ۱ چرم نیاز خواهید داشت. اگر چرم ندارید می‌توانید با استفاده پوست‌های خرگوش یک چرم بدست بیاورید. با استفاده از ۴ پوست خرگوش شما چرم بدست می‌آورید. اگر کاغذ به مقدار لازم ندارید، با استفاده از ۳ نیشکر می‌توانید ۳ تکه از آن را بدست بیاورید. توجه داشته باشید که نیشکرها باید در سه اسلات ردیف دوم قرار بگیرند. با ۳ کاغذ در اسلات بالا و یک چرم در وسط سمت چپ، شما یک کتاب بدست می‌آورید.

چگونه از کتاب‌ها در ماینکرفت استفاده کنیم؟

  • Books abd Quil

    book & quil می‌تواند همه چیز شما را ثبت و ضبط کند

    book & quil می‌تواند همه چیز شما را ثبت و ضبط کند

شما می‌توانید با استفاده از یک کتاب، یک اینک سک و یک پر که به ترتیب در سه اسلات میانی Crafting Table قرار می‌گیرند، یک Book and Quil بسازید. این آیتم به شما کمک می‌کند تا ماجراجویی‌های خود را ثبت و ضبط کنید، از تجریبات خود در ماینکرفت بنویسید و برای دوستان خود پیام‌های مختلف بنویسید.

  • Bookshelf

    قفسه کتاب یکی از بهترین لوت‌های ماینکرفت است

    قفسه کتاب یکی از بهترین لوت‌های ماینکرفت است

یکی از واضح‌ترین کاربردهای کتاب طبیعتا ساخت قفسه کتاب است. این بلوک می‌تواند انچنتمنت‌های خوبی برای شما فراهم کند و آن‌ها را حسابی ارتقا بدهد. اگر کنار یک Enchanting Table، ۱۵ قفسه کتاب قرار بگیرد به ماکزیمم مقدار خود می‌رسد و می‌تواند حسابی شما را تقویت کند. برای ساخت این آیتم شما به ۳ کتاب و ۶ تخته چوب نیاز خواهید داشت که چوب‌ها باید در بالا و پایینش قرار بگیرند.

  • Enchanting Table

    با این آیتم همه قدرت‌ها در دست شما خواهد بود

    با این آیتم همه قدرت‌ها در دست شما خواهد بود

به عقیده برخی یکی از مهم‌ترین کاربردهای کتاب در ماینکرفت Enchanting Table است. این بلوک قدرتمند به شما کمک می‌کند تا انچنتمنت‌های مختلفی بر روی سلاح‌ها، زره، وسایل و حتی کتاب‌های خود بیندازید. برای ساخت این آیتم، شما به یک کناب در بالا وسط ، ۴ آبسیدین در ردیف پایین و اسلات مرکزی و دو الماس در ردیف وسط نیاز خواهید داشت.

  • Decoration

    نباید زیبایی اتاق مطالعه را فراموش کنید

    نباید زیبایی اتاق مطالعه را فراموش کنید

شما با استفاده از کتاب می‌توانید دکوراسیون هم در بازی بسازید. با ساخت قفسه‌های کتاب و چیدنش تا بالای دیوارها، شما به یک دکوراسیون در ماینکرفت نیاز خواهید داشت تا اتاق مطالعه شما را تکمیل کند.

چه راه‌های دیگری برای بدست آوردن کتاب در ماینکرفت وجود دارد؟

آیا شما از کتاب در ماینکرفت استفاده می‌کنید

آیا شما از کتاب در ماینکرفت استفاده می‌کنید

علاوه بر ساخت کتاب، راه‌های دیگری هم برای بدست آوردن این آیتم در ماینکرفت وجود دارد. شما می‌توانید قفسه‌هایی که سیلک تاچ ندارند را لوت کنید یا آن‌ها تخریب کنید، ۳ کتاب به شما هدیه خواهد داد. همچنین برخی صندوق‌ها در ویلیج، Ancient City، Shipwreck و Stronghold وجود دارد که که منبع خوبی برای کتاب‌ها به شمار می‌رود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما از کتاب استفاده می‌کنید؟

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها