بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟
اخبار بازی انتخاب سردبیر راهنمای بازی‌ها

بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟

بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟ بازی Silent Hill 2 Remake پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد. با وجود وفاداری مناسب این نسخه به سایلنت هیل اورجینال تغییرات متعددی در آن نسبت به نسخه‌ اصلی به وجود آمده است. با معرفی تغییرات بازی Silent Hill 2 Remake نسبت به نسخه اورجینال همراه مجله بازار باشید.

بررسی بازی Silent Hill ۲ Remake | بازسازی دلچسب سایلنت هیل

پس از انتشار بازی Silent Hill 2 در سال ۲۰۰۱ طرفداران آثار ترسناک به سمت این اثر روانه شدند. استودیوی سازنده بازی، بلوبر در سال ۲۰۱۲ یک نسخه‌ با کیفیت از Silent Hill 2 منتشر کرد اما نتوانست گیمرها را راضی کند. حالا پس از مدت‌ها انتظار Silent Hill 2 Remake منتشر شده و توانسته خاطرات ترسناک بازی سایلنت هیل را زنده کند. پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه این مطلب حتما نگاهی به بررسی بازی Silent Hill 2 در مجله بازار بیاندازید.

پیشرفت گرافیکی و اضافه شدن جزئیات به Silent Hill 2 Remake

بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟

اولین تغییر سایلنت هیل ۲ ریمیک که با شروع بازی توجهتان را جلب می‌کند افزوده شدن جزئیات گرافیکی است. Silent Hill 2 Remake به واسطه استفاده از موتور بازی‌‌سازی آنریل انجین ۵ جزئیات را در بخش‌های مختلف به خوبی نمایش می دهد. به عنوان مثال اشیاء مختلف مانند پرچم‌ها، پارچه‌ها و پرده‌های موجود در بازی به صورت واقع‌گرایانه‌ای با توجه به وزش باد تکان می‌‌خورند.

بخش‌هایی از ساختمان‌ها هم توسط موجودات ترسناک داخل دنیای سایلنت هیل ۲ ریمیک قابل تخریب هستند، این موضوع شدت ترسناک بودن بازی را تا حدی افزایش می‌دهد و می‌توان آن را یکی از نکات مثبت گیم‌پلی سایلنت هیل ۲ دانست. همچنین امکان تخریب شیشه‌های موجود در بازی وجود دارد.

وجود سرنخ‌های راهنما در Silent Hill 2 Remake

در بخش‌های آغارین بازی Silent Hill 2 Remake یکی سرنخ‌ها این موضوع را بیان می‌کند که پارچه‌های سفید نشان دهنده‌ راه هستند. برای مثال اگر پنجره یا درب یک خانه با پارچه سفید علامت گذاری شده امکان تعامل با آن وجود دارد. در همان مراحل اول برای حل یکی از پازل‌ها باید یک سطل آشغال که با پارچه سفید علامت گذاری شده را به کنار یک پنجره ببرید و به واسطه آن وارد پنجره شوید. وجود این المان‌ها درون بازی موجب می‌شود پیچیدگی پازل‌ها بیش از اندازه نباشد و گیمرها در بخش‌های مختلف گیج نشوند.

با وجود پیچیدگی بیشتر پازل‌ها نسبت به سایلنت هیل اورجینال وجود پارچه‌های سفید کمک بزرگی به گیمرها محسوب می‌شود تا بتوانند مراحل سخت و دلهره‌آور بازی را با سرعتی بیشتری طی کنند. یکی از نقاط ضعف سایلنت هیل اورجینال عالی نبودن بخش مبارزاتش بود. می‌توان گفت مهم‌ترین دلیل محبوبیت Silent Hill در میان گیمرها استفاده از پازل‌های سرگرم کننده است. با وجود ضعف‌هایی در بخش مبارزات Silent Hill 2 Remake این بخش نسبت به نسخه‌ اصلی با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است.

اضافه شدن سی جی به بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک

تغییرات مثبت گان‌پلی در Silent Hill 2 Remake

بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟

در نسخه‌ ریمیک موارد مختلف در منو انتخاب می‌شوند و دیگر از فضای دست و پاگیر گذشته خبری نیست. حالا گیمرها برای انتخاب اسلحه و دارو به لطف تغییرات به وجود آمده مسیر هموارتری را در پیش دارند. در مبارزات با سلاح سرد امکان جاخالی دادن به بازی اضافه شده  که می‌تواند کمک بسیاری به شما در طول مبارزات بکند. هدف‌گیری با سلاح‌ هم از موضوعاتی است که تغییرات مثبتی در آن به وجود آمده است. به عنوان مثال می‌توانید شکل نشانه سلاح‌ها را تغییر دهید.

در Silent Hill 2 Remake زاویه دوربین تفاوت‌هایی با نسخه‌ اصلی پیداکرده است. در گذشته و زمان پلی‌استیشن ۱ بازی‌های ویدیویی زاویه دوربینی ثابت داشتند. با پویا شدن زاویه دوربین در این اثر گشت و گذار در مکان‌های مختلف بازی لذت بخش‌تر شده است. ضعف‌های موجود در تاریکی محیط همچنان مانند نسخه اصلی می‌توانند گیج کننده باشند. سازندگان در زمان گذشته از ثابت بودن زاویه دوربین به عنوان اهرمی برای ترساندن بیشتر گیمرها استفاده می‌کردند اما امروزه بازی‌های ترسناک نشان داده‌اند که روش‌های بهتری برای انتقال ترس وجود دارد.

دو پایان‌بندی متفاوت در Silent Hill 2 Remake

بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟

بخش داستانی بازی Silent Hill 2 Remake با توجه به پایه و اساس نسخه اصلی روایت می‌شود. تمامی کرکترهای اصلی در این اثر حضور پیداکرده‌اند تا جیمز را همراهی کنند. در این نسخه همچنین ۲ پایان‌بندی متفاوت با نسخه‌ اصلی وجود دارد که تعداد پایان‌بندی‌های سایلنت هیل ۲ ریمیک را به ۸ می‌رساند. تغییرات اصلی بخش داستانی بیشتر در کرکترهای دیگر ایجاد شده است.

دشمنان حاضر در Silent Hill 2 Remake دستخوش تغییرات مثبت بسیاری شده‌اند. هوش مصنوعی آن‌‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و انیمیشن‌های بهتری برای نشان دادن مشکلات روانی آن‌ها استفاده شده به عنوان مثال نوع دوم هیولاهایی که با آن‌ها برخورد می‌کنید مانکن‌ها هستند، زمانی که آن‌ها شروع به حمله می‌کنند طوری نگاهتان می‌کنند که قالب تهی کنید. در کل در طول بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک نسبت به نسخه‌های قبلی هیولاهای بیشتر و قوی‌تری حضور دارند. دشمنان جدیدی‌ هم به این نسخه  راه پیدا کرده‌اند. باس فایت‌های Silent Hill 2 Remake پیشرفت‌هایی داشتند که موجب می‌شود درگیری‌های چالش برانگیزتری را با آن‌ها شاهد باشیم.

بررسی بازی God of War | کریتوس باز می‌گردد

بازی Silent Hill 2 Remake با حفظ پایه و اساس بازی سایلنت‌ هیل اورجینال می‌تواند تجربه‌ای نه تنها کلاسیک بلکه جدید و لذت بخش را هم رقم بزند. بنظر شما بازی Silent Hill 2 Remake چه تفاوت‌هایی با نسخه اورجینال دارد؟

 

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها