آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | این خانه با چوب گیلاس ساخته شده

ماینکرفت را می‌توان پدر ژانر سندباکس دانست که در آن شما پا به این دنیا می‌گذارید و حالا دیگر هیچ چیزی پیش‌روی شما نیست. شما بدون هیچ وسیله، بلوک و آیتمی در این دینا اسپاون می‌شوید و حالا دیگر وظیفه دارید تا تمامی سعی و تلاش خود را بکنید تا در این دنیا زنده مانده و اهداف شخصی خود را پیش ببرید. عملا تنها وظیفه هر بازیکن زنده ماندن است و شما باید غذا پیدا کرده و خود را از شر خطرها دور نگه دارید.

ساختن بیس در حین تجربه ماینکرفت یکی از مهم‌ترین بخش‌ها به شمار می‌رود و باید که در همان اوایل بازی این کار را انجام بدهید. در حین تجربیات اول شما باید هرگونه وسواس در زمینه ساخت خانه کنار بگذارید و بلافاصله در اولین فرصت یک آلونگ کوچک برای خود بسازید تا بتوانید شب‌ها را به سلامت صبح کنید. حتی اگر تخت هم نداشته باشید، ماندن در یک چهاردیواری امن که راه نفوذ ندارد، می‌تواند زامبی‌ها را از شما دور نگه دارد. پس از اینکه کمی در بازی پیشرفت کردید، حالا زمان آن است که سری به اینترنت هم بزنید و یک بیلد زیبا و درخور برای خود بسازید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای بازی داشته باشیم.

صورتی‌ترین خانه ماینکرفت

ساخت خانه با چوب صورتی در ماینکرفت

ساخت خانه با چوب صورتی در ماینکرفت

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Nintendoge21 تصویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که واقعا زیبا و بانمک است. این بازیکن با استفاده از چوب‌های گیلاس در بازی به سراغ ساخت یک خانه رفته که حالا تماما تمی صورتی رنگ دارد . بر روی بام خانه شکوفه‌های گیلاسی قرار گرفته که ما را به یاد سرزمین آفتاب تابان در شرق می‌اندازد. این رنگ صورتی آنقدر زیباست که زن و مرد در ماینکرافت مانند این کاربر از آن در بیلدهای خود استفاده می‌کنند.

۱۰ راه آسان برای بهبود ساخت و ساز در بازی ماینکرافت

یکی از کاربران ردیت به نام Present-Broccoli-711 با دیدن ابن خانه نوشت: «واقعا زیباست و من تا کنون چیزی به این زیبایی در ماینکرفت ندیده‌ام. بدون شک از این به بعد از این چوب بیشتر استفاده می‌کنم». همچنین شخص دیگری به نام Xenoceptor- اضافه کرد: «من آرزو دارم که بتوانم در خانه‌ای به این بانمکی زندگی کنم!». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما علاقه‌ای به بیلدها با رنگ‌هایی خاص دارید؟

منبع: Reddit


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها