هیو جکمن ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

پروژه جدید هیو جکمن پس از فیلم ددپول و ولورین مشخص شد

هیو جکمن که در کنار رایان رینولدز جزو عوامل موفقیت فیلم ددپول و ولورین محسوب می‌شود، برنامه‌های خود را برای آینده مشخص کرد. ظاهرا این بازیگر استرالیایی قصد کناره‌گیری از دنیای هنر را ندارد و می‌خواهد پروژه‌ها بیش‌تری انجام دهد.

فیلم ددپول و ولورین که همین امسال اکران شد، برای مارول سود زیادی به همراه داشت و بسیار از رکوردها را شکست. Deadpool & Wolverine در یک مدت زمان کوتاه از میزان فروش فیلم Joker 2019 عبور کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال تبدیل شد. هیو جکمن بدون شک یکی از عوامل موفقیت این فیلم بود و توانست بازهم بعد از این همه سال یک ولورین جذاب به تماشاچیان ارائه دهد.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

اما حالا که کار جکمن با فیلم ددپول و ولورین به پایان رسید، او اهداف دیگری را برای خود مشخص کرده است. او می‌خواهد در سال ۲۰۲۵ یک نمایش بزرگ در تالار New York’s Radio City Music داشته باشد که ۱۲ بار روی صحنه می‌رود. این نمایش که From New York Love نام دارد، شامل چند تا از بزرگ‌ترین آثار موزیکال هیو جکمن خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به فیلم‌های The Greatest Showman، Les Misérables، The Boy From Oz و The Music Man اشاره کنیم. علاوه بر اجرای آهنگ‌های فیلم‌های مذکور هیو جکمن چند غافلگیری بزرگ را هم برای تماشاچی‌ها در نظر گرفته است.

هیو جکمن ولورین

جکمن پیش از این هم تجربه اجرای نمایش‌های موزیکال را داشته است

مجموعه نمایش مورد بحث از تاریخ ۵ بهمن (۲۴ ژانویه) آغاز می‌گردد و تا چندین ماه ادامه دارد. هیو جکمن این خبر را از طریق صفحه اینستاگرام رسمی خود به اشتراک گذاشت و دقیقا همان جایی نشسته بود که دو سال پیش خبر بازگشت خود به نقش ولورین را اعلام کرد. این بازیگر ۵۶ ساله و باسابقه در مورد ماجراجویی‌های جالبی که با رایان رینولدز برای فیلم ددپول و ولورین داشت تعریف کرد و هیجان خود برای ادامه کار را ابراز نمود. حال با توجه به ویدیویی که در موردش صحبت کردیم رایان رینولدز هم قرار است به نحوی در این نمایش‌ها حضور داشته باشد.

آیا لوگان بعد از فیلم ددپول و ولورین در MCU باقی می‌ماند؟

در حال حاضر از آخرین دفعه‌ای که هیو جکمن اجرای موزیکال تک نفره داشت حدود پنج سال می‌گذارد. اما حالا که او فیلم ددپول و ولورین را بازی کرده و موفقیت‌های زیادی به دست آورده می‌خواهد کمی روی پروژه‌های مورد علاقه خود کار کند و از آن لذت ببرد. حال اینکه او به نقش لوگان باز می‌گردد یا خیر هنوز یک علامت سوال بزرگ است. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalSpy


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها