بهترین قسمت‌های باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار سینما و انیمیشن خبر

بهترین قسمت‌های باب اسفنجی براساس نمره IMDB: تنبیه باب و پاتریک

باب اسفنجی و پاتریک که با سر و صداهای خود آقای خرچنگ را حسابی عصبانی کرده‌اند، تاوان کار خود را می‌دهند و مجبور می‌شوند اتاق او را رنگ بزنند. اما در حین رنگ‌آمیزی آن‌ها به چیزی آسیب می‌رسانند که می‌تواند حسابی برای‌شان گران تمام شود.

اپیزود ۱۰ از فصل سوم SpongeBob SquarePants از دو بخش تشکیل شده که به ترتیب Wet Painters و Krusty Krab Training Video نام دارد. در بخش اول یا همان Wet Painters ما باب اسفنجی و پاتریک را در حالی مشاهده می‌کنیم که رستوران خرچنگی را روی سرشان گذاشته‌اند و سر و صدای زیادی به پا انداخته‌اند. آقای خرچنگ هم که تحملش تمام شده تصمیم می‌گیرد دست به کار شود و این دو نفر را از طریق مناسب تنبیه کند.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

آقای خرچنگ این دو نفر را به خانه خود می‌فرستد و به آن‌ها می‌گوید که باید اتاقش را با تمام دقت و به صورت کامل رنگ کنند. او آنقدری روی کامل بودن این رنگ‌آمیزی تاکید دارد که تهدید جالبی را به زبان می‌آورد: اگر حتی یک نقطه رنگ نخورده باقی بماند، این دو نفر از طریق شلوارشان روی دیوار آویزان می‌شوند. باب اسفنجی و پاتریک هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا روند رنگ‌آمیزی به ظریف‌ترین شکل ممکن پیش برود؛ تا اینکه یک اتفاق غیرمنتظره رخ می‌دهد. یک لکه رنگ روی اولین اسکناس دلاری که آقای خرچنگ در عمر خود به دست آورده می‌ریزد و آن‌ها از ترس به خود می‌لرزند.

با این حال هنگامی که آقای خرچنگ وارد می‌شود و می‌بیند که این دو نفر خیلی ترسیده‌اند شروع به خندین می‌کند. ظاهرا این اسکناس دلار با بزاق دهن تمیز می‌شود و هیچ لکه‌ای روی آن نمی‌ماند. او یک لیس بزرگ به اسکناس می‌زند تا آن از روی اول هم تمیزتر به نظر برسد. اما او آنقدری بلند و غیرقابل کنترل می‌خندند که آب دهانش روی دیوارها می‌ریزد و رنگ آن‌ها را پاک می‌کند.

بهترین قسمت‌های باب اسفنجی

آقای خرچنگ با جدیت باب اسفنجی و پاتریک را تنبیه و دعوا می‌کند

اما بخش دوم این قسمت از باب اسفنجی Krusty Krab Training Video نام دارد و نحوه استخدام و شرایط مورد نیاز در رستوران خرچنگی را نشان می‌دهد. در این ویدیو خود باب به عنوان کارمند نمونه جلوی دوربین می‌رود و برای تازه‌کارها یک آموزش ویدیویی پنج دقیقه‌ای در نظر می‌گیرد.

خنده‌دارترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: تیم ابرقهرمانان بیکینی باتم

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IMDB


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها