آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ساخت قلعه در میان برف

ماینکرفت با استفاده از فرمول جادویی و خارق‌العاده خود علیرغم اینکه ۱۵ سال از عرضه‌اش گذشته، اما هنوز هم بازی محبوب بسیاری از بازیکنان به شمار می‌رود. شما در یک دنیای پهناور قرار دارید که وظیفه دارید تنها زنده بمانید. بازی هیچ قاعده و قانونی در مقابل شما قرار نمی‌دهد و تنها چیزی که برای شما تعریف می‌کند، ماین کردن است. این به عهده بازیکن است که به سراغ بخش‌های مختلف برود، آیتم‌های متنوع بدست بیاورد، سلاح بسازد و حتی با باس‌فایت‌ها مبارزه کند.

شما در یک بستر بزرگ به صورت آزادانه می‌توانید بلوک‌هایی که بدست آوردید را در کنار هم قرار دهید و هر چیزی که بخواهید بسازید. بیلدرهای ماینکرفت تاکنون بناهای بسیار زیادی در این بازی سخته‌اند و به سراغ کشورها و شهرهای زیادی در دنیا رفته‌اند. همچنین هر چیزی که در فضای مجازی ترند می‌شود و مردم به آن علاقمند می‌شوند، در Minecraft هم بازسازی می‌شود و بیلدرها یک نسخه بلوکی آن را می‌سازند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا به یکی از بیلدهای بازی که پوشیده از برف است، نگاهی بیندازیم.

این بیلد ماینکرفت شبیه GOT است!

این قلعه یکی از زیباترین بیلدها در ماینکرفت است

این قلعه یکی از زیباترین بیلدها در ماینکرفت است

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام WankStain615 تصویری از بیلد جدید خود منتشر کرده که جسابی توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. او این بار به سراغ یک دژ بزرگ در ماینکرفت رفته که در سرزمینی برفی ساخته شده و هیچکس نمی‌تواند به آن نفوذ کند. دیوارهای این قلعه آنقدر بلند است که حتی اندرمن هم نمی‌تواند از روی آن بپرد. پرچمی پرغرور از بالای در بالای این کاخ به اهتزاز درآمده که هیچکس نمی‌تواند آن را پایین بیاورد.

یکی از کاربران ردیت به نام Irremann در واکنش به این بنا نوشت: «واقعا زیباست. هیچکسی نمی‌تواند به این قلعه در ماینکرفت نفوذ کند». همچنین شخص دیگری به نام Wickedapatosaur افزود: «باید به شما آفرین گفت. انتخاب بلوک‌هایتان همگی هوشمندانه بوده و با استفاده از بلوک‌های سنگی توانسته‌اید بنای زیبایی در میان انبوه برف‌های سفید بسازید».

ساخت قلعه شنی بزرگ در ماینکرفت

یکی دیگر از کاربران به نام wed_niatnuom نیز در این باره گفت: «این قلعه موردعلاقه من در ماینکرفت است. ستینگ این قلعه و ساختش فوق‌العاده است». شخصی به نام MeneerPeter هم در این باره گفت: «وقتی که من این بنا را دیدم تنها یک چیز به ذهنم رسید، اینجا Castle Black است و مردان جان اسنو منتظر هستند تا وایت‌واکرها بیایند». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین بیلدی در بازی ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها