آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفدار ماینکرفت سیدهای باورنکردنی را با پیل گاردن و چری گرو کشف کرده است

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) به زودی بایوم جدیدی به نام پیل گاردن را دریافت خواهد کرد. با این حال، بازیکنان در حال حاضر می‌توانند با دریافت بروز رسانی آزمایشی به این بایوم دسترسی داشته باشند. همانطور که از نام آن پیدا است، این بایوم ظاهری کم رنگ و حتی می‌شود گفت که بی رنگ دارد. با این حال، سوالی که ذهن بازیکنان را به خود مشغول کرده٫ این است که وقتی این بایوم جدید در کنار بایوم شکوفه‌های گیلاس یا همان چری گرو قرار بگیرد، چگونه به نظر خواهد رسید؟

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام u/JoshyRB تصویری از آنچه ذهن بازیکنان را به خود مشغول کرده٫ پیدا کرده است. این تصویر یک سید از دنیای بازی را نشان می‌دهد که در آن بایوم‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این بایوم‌ها شامل بایوم چری گرو، acacia wood forest, the new pale garden biome, و the lush green forest بودند.

سید متشکل از چند بایوم کشف شده در بازی ماینکرفت

سید متشکل از چند بایوم کشف شده در بازی ماینکرفت

کاربر اصلی همچنین اشاره کرد که این سید در نسخه بدراک پیدا شده و در ادامه سید و مختصات را ارائه کرد تا سایر بازیکنان بتوانند آن را کشف کنند. در کپشن پست آمده بود: «من تازه یک دنیای به شدت دیوانه وار پیدا کردم. بهشت و جهنم درست روبروی هم در آن قرار دارند.» کاربر اصلی همچنین اظهار داشت که او بایوم پیل گاردن جدید را کاوش کرده و نتوانسته بسیاری از بلوک‌های کریکینگ هارت (Creaking Hearts) را پیدا کند.

برای کسانی که نمی‌دانند، باید گفت که بلوک کریکینگ عامل اصلی نامیرا بودن ماب کریکینگ است. کریکینگ هیچ دمیجی از حملات معمولی دریافت نمی‌کند و بازیکنان باید کریکینگ هارت را پیدا کرده و نابود کنند تا بتوانند آن را شکست دهند.

واکنش‌ها نسبت به این پست جالب بود. کاربری به نام u/billious_thy_third اظهار داشت که دوست دارد تکه کوچکی از درختان معمولی در وسط بایوم پیل گاردن وجود داشته باشد. کاربر دیگری به نام u/RocketShifu گفت که بازیکنان به بایوم‌های بیشتری در بازی نیاز ندارند بلکه به استراکچرها و باس‌های جدید بیشتری نیاز دارند. کاربر u/wyatttttttttttttt324 به شوخی گفت که می‌توان میدان جنگ خوبی در وسط این سید درست کرد. در همین حال، u/BendiMine785 گفت این تصویر ترکیبی از جهنم، برزخ و بهشت ​​را نشان می‌دهد.

محتوای جدید در بازی ماینکرفت

ماب جدید کریکینگ در بازی ماینکرفت

ماب جدید کریکینگ در بازی ماینکرفت

عنوان سندباکس ماینکرفت در آستانه دریافت محتواهای جدید و در عین حال جذاب است. بروزرسانی Bundles of Bravery به زودی از راه می‌رسد و باندل‌های مورد انتظار را وارد بازی می‌کند. این بروز رسانی اصلی همچنین در نهایت حالت هاردکور را به نسخه بدراک اضافه خواهد کرد و البته این تمام ماجرا نیست.

اویل ماینکرفت چیست؟ هر آنچه که باید در مورد ماد EvilCraft بدانید

استودیوی موجانگ (Mojang) بزودی با بروزرسانی وینتر دراپ (Winter Drop)، بایوم ترسناک پیل گاردن را به بازی اضافه خواهد کرد. دیدن نسخه نهایی محتوای جدید در زمان انتشار جالب خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها