آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت نقشه شهر جذاب ۳ ساله خود را به اشتراک گذاشت

روستاهای ماینکرفت (Minecraft) مکان‌های مهمی در دنیای سندباکس آن هستند، زیرا به بازیکنان اجازه می‌دهند آیتم‌های جدیدی دریافت کنند، با ویلیجرهای دیگر معامله کنند و گاهی اوقات در صورت نیاز، تخت‌هایشان را بدزدند. گفتنی است، تنها مشکل روستاها این است که بسیار کوچک هستند و حداکثر هفت تا هشت خانه دارند. با این حال، بازیکنان می‌توانند آن‌ها را گسترش داده و به شهرهایی در حال شکوفایی تبدیل کنند.

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام u/Jeff_the_Cabal، تصویر جالبی را در ساب ردیت به اشتراک گذاشت که در آن بازیکنان دیگر بیلدهای خود را به اشتراک می‌گذارند. تصویر مربوط به نقشه شهری بود که سازنده آن از سه سال گذشته شروع به ساخت آن کرده بود تا جایی که شروع به شبیه شدن به نقشه یک بازی کرده است.

نقشه شهر ۳ ساله در بازی ماینکرفت

نقشه شهر ۳ ساله در بازی ماینکرفت

سازنده این شهر همچنین توضیح داد که شهر اول یک روستای کوچک بود٫اما سپس تصمیم گرفته تا آن را بیشتر رشد دهد و در عین حال حال و هوای دهکده بایوم ساوانا را حفظ کند. در نهایت این گسترش منجر به ساخته شدن مناطق مختلف با تم‌های منحصر به فرد شده است.

در واکنش به این بیلد، کاربری به نام u/random_airsoft_guy نظر داد: بیلد بسیار چشمگیر بوده و شبیه GTA با حال و هوای قرون وسطایی است. سازنده هم به نظر او پاسخ داد و گفت که او عکس‌های مختلفی از روستا دارد، یکی سال گذشته و دیگری دو سال پیش گرفته شده است.

کاربر دیگری به نام u/CopyVoid1 گفت که او می‌خواهد چنین کاری انجام دهد٫ اما برای ادامه روندی که سال‌ها طول می‌کشد، وقت و انرژی نداند. برخی از بازیکنان نیز سوالات جالبی در مورد نقشه پرسیدند. u/Shadeslayer_Eternal گفت که بیلد عالی بود، و پرسید که چگونه OP نقشه را اینقدر دقیق و پر جزئیات ساخته است؟

بازیکن ماینکرفت پورتال علمی تخیلی ۷۰۰ بلوکی باورنکردنی در Nether ساخته است

در این رابطه، u/CookedHamWater گفت که برنامه‌ای در پی سی به نام «Unmined» وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد دنیای خود را آپلود کنند و نقشه‌هایی مانند این بسازند. u/Shadeslayer_Eternal گفت که او بازی را در نسخه بدراک تجربه می‌کند و از این رو، نمی‌توانند از آن استفاده کند.

نقشه‌ها و بیلدهای بزرگ در بازی ماینکرفت

یک شهر خیالی ساخته شده در بازی ماینکرفت

یک شهر خیالی ساخته شده در بازی ماینکرفت

بازیکنان ماینکرفت همیشه دیگران را با بیلدهای شگفت‌انگیز خود تحت تأثیر قرار داده‌اند. کاربران شهرهای بزرگ با شبکه‌های بزرگراهی پیچیده، شهرهایی با الهام از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی محبوب و حتی یک کشور کاملاً تخیلی ایجاد کرده‌اند. این نشان می‌دهد که پتانسیل بازی و اینکه چگونه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مهارت‌های خلاقانه خود را بدون هیچ محدودیتی به نمایش بگذارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خهخهخهلحهعا
پاسخ

عععهععه