آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آموزش نحوه اضافه کردن نرده‌های مورب در ماینکرفت با استفاده از مادها

حصارهای یا همان نرده‌های مورب در عنوان ماینکرفت (Minecraft) چیزی است که بازیکنان آرزو می‌کنند که در دنیای خود در هنگام شروع ساخت بیلد خود داشته باشند. به تازگی استودیوی موجانگ (Mojang) هزاران آیتم‌های ساختمانی را برای ارضای خلاقیت بازیکنان معرفی کرده است، اما گاهی اوقات هم این موارد جدید کافی نبوده و بازیکنان آرزو دارند که بیشتر از این داشته باشند.

این زمانی است که انجمن بزرگ ماد ساز برای ماینکرفت به عنوان ناجی وارد قضیه شده و برای همه چیز، از جمله حصارهای مورب در بازی، مادهایی را می‌سازد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیزهایی که برای افزودن حصارهای مورب به ماینکرفت با استفاده از مادها لازم است را بدانید.

نحوه اضافه کردن نرده‌های مورب به بازی ماینکرفت با استفاده از مادها

شما برای استفاده کردن از نرده‌های مورب در بازی ماینکرفت باید ماد مخصوص به آن را دانلود و نصب کنید.

شما برای استفاده کردن از نرده‌های مورب در بازی ماینکرفت باید ماد مخصوص به آن را دانلود و نصب کنید.

می‌توانید با استفاده از ماد Diagonal Fences که توسط Fuzs ساخته شده، حصارهای مورب را به بازی ماینکرفت اضافه کنید. این ماد را می‌توان با استفاده از یک ماد لودر نصب کرد. برای این راهنما، ما از Curseforge و Curseforge mod loader استفاده خواهیم کرد که یک لودر بومی محبوب با دسترسی به تعداد زیادی از گزینه‌های سفارشی سازی برای ماینکرفت است. در ادامه به نحوه دانلود و نصب Diagonal Fences که یکی از بهترین مادهای ماینکرفت است٫ اشاره شده که عبارت است از:

  1. به Curseforge رفته و لانچر را دانلود کنید.
  2. پس از دانلود و ورود به سیستم، ماد Diagonal Fences ساخته شده توسط Fasz را جستجو کنید.
  3. اگر می‌خواهید ماد را به صورت دستی نصب کنید، روی دکمه دانلود کلیک کنید و با دنبال کردن دستورالعمل ها، فایل فشرده را در پوشه mods قرار دهید. با این حال، توصیه می‌شود از لودر Curseforge استفاده کنید.
  4. روی دکمه نارنجی install کلیک کنید تا شما را به برنامه Curseforge هدایت کند.
  5. از شما خواسته می شود که یک پروفایل جدید ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید از یک پروفایل موجود برای این کار استفاده کنید٫ اما توصیه می‌شود با یک پروفایل جدید پیش بروید، زیرا از تضاد با مادها، شیدرها یا پک‌های موجود جلوگیری می‌کند.
  6. پس از ایجاد پروفایل جدید، به پروفایل نصب شده هدایت خواهید شد. روی دکمه نارنجی play در سمت راست کلیک کنید تا ماینکرفت با موفقیت نصب شده همراه با ماد Diagonal Fences اجرا شود.

اگر ماد را به صورت دستی نصب می‌کنید، در اینجا لیستی از مادها و موارد اضافی وجود دارد که باید قبل از اجرای این ماد به پروفایل اضافه کنید:

  • Puzzles Lib [Forge & Fabric]
  • Fabric API
  • Forge Config API Port
طرفدار ماینکرفت سیدهای باورنکردنی را با پیل گاردن و چری گرو کشف کرده است

نحوه قرار دادن نرده‌های مورب در بازی

بعد از نصب ماد Diagonal Fences به راحتی می‌توانید در ماینکرفت از نرده‌های مورب استفاده کنید. به سادگی یک حصار بسازید، آن را به شکل مورب یا زاویه‌ای که می خواهید قرار دهید، و آن را با انتهای نرده‌ی دیگر وصل کنید تا یک حصار ایجاد کرده باشید. شما می‌توانید با کمک این ماد زیبا، نرده‌هایی را در همه جهات بسازید. در ادامه به یک راهنمای گام به گام برای استفاده کردن نرده‌های مورب در ماینکرفت اشاره کرده‌ایم:

از ماد Diagonal Fences برای ایجاد امکان استفاده از نرده‌های مورب در بازی ماینکرفت استفاده کنید.

از ماد Diagonal Fences برای ایجاد امکان استفاده از نرده‌های مورب در بازی ماینکرفت استفاده کنید.

انتهای حصار را در هر جهتی که می‌خواهید روی زمین قرار دهید. این ماد به شما امکان می‌دهد از هر جهت نرده‌های مورب را در بازی ماینکرفت بسازید.

این ماد روی انواع نرده‌ها در بازی ماینکرفت تمرکز کرده است.

این ماد روی انواع نرده‌ها در بازی ماینکرفت تمرکز کرده است.

قطب دوم حصار را در هر زاویه‌ای که می‌خواهید، مورب به قطب اول قرار دهید. مطمئن شوید که قطب دوم به صورت عمودی تراز نباشد و فاصله زاویه‌ای بین دو قطب وجود داشته باشد.

نرده‌های مورب را در ماینکرفت در هر جهتی که می‌خواهید قرار دهید.

نرده‌های مورب را در ماینکرفت در هر جهتی که می‌خواهید قرار دهید.

برای قرار دادن نرده‌های مورب در ماینکرفت، قطب‌های باقی مانده را در زوایای و جهت‌هایی که می‌خواهید به هم متصل کنید. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، طول بی پایانی از نرده‌ها را بسازید.

این ماد به شما اجازه می‌دهد تا نرده‌های مورب با طول بی پایان در ماینکرفت ایجاد کنید.

این ماد به شما اجازه می‌دهد تا نرده‌های مورب با طول بی پایان در ماینکرفت ایجاد کنید.

ماد Diagonal Fences اساسا به شما امکان می‌دهد نرده‌ها را در هر جهتی که می‌خواهید قرار دهید، از جمله بصورت تراز عمودی یا هر جهت که دلتان می‌خواهد. این ماد دری را به روی ذهن‌های گسترده و خلاق بازیکنان فعال ماینکرفت باز می‌کند که به خاطر ساختن پروژه‌هایی مانند بیلد مگا الهام گرفته از پوکمون معروف است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

افزونه Naturalist ۲.۰ ماینکرفت دارای اسب آبی و سایر حیوانات وحشی است

منبع: sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها