آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

با ساعت آفتابی، زمان را در ماینکرافت تحت کنترل داشته باشید

یکی از بازیکنان ماینکرافت، اخیراً موفق شده یک ساعت آفتابی در این بازی بسازد که البته به خوبی هم کار می‌کند و زمان را در طول روز نشان می‌دهد. آگاهی از زمان در ماینکرافت اغلب اوقات مفید است. گرچه آیتم ساعت موجود در خود بازی این کار را برای بازیکنان انجام می‌دهد اما این جایگزین که بازیکن خلاق آن را ساخته و فقط از قطعات چوبی تشکیل شده نیز می‌تواند تنوع خوبی ایجاد کند.

روشنایی روز در ماینکرافت یک منبع حیاتی است، به خصوص برای بازیکنانی که در اول راه هستند و ابزار و منابع مورد نیاز برای مقابله با هیولاهای شب را ندارند. زمانی که برای یک سفر در معدن‌ها و یا پروژه ساخت و ساز مشغول هستید، از دست دادن زمان بسیار آسان اتفاق می‌افتد بنابراین آگاهی از چرخه شبانه روز برای مدیریت بحران ضروری است.

ساعت آفتابی ساخته این کاربر تنها نیاز به چوب دارد و به سادگی می‌توان آن را ساخت
ساعت آفتابی ساخته این کاربر تنها نیاز به چوب دارد و به سادگی می‌توان آن را ساخت

آیتم ساعت خود بازی برای ساخت نیاز به طلا و سنگ قرمز دارد و بنابراین بازیکنان مبتدی در اوایل بازی، منابع لازم را برای به دست آوردنش ندارند. اما ساعت آفتابی ساخته این کاربر تنها نیاز به چوب دارد و به سادگی می‌توان آن را ساخت. کاربر Reimanen که در ردیت فعالیت دارد، ساخته خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشته است.

با یخ‌های بروزرسانی جدید ماینکرافت، سریع‌تر در بازی حرکت کنید

البته برای بارگذاری سایه‌های این ساعت، نیاز به یک پک مخصوص دارید که سیستم نسبتاً قوی می‌تواند آن را پردازش کند. شما درباره این ساعت آفتابی در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr_aref
پاسخ

عالی

یکی که مث شما نوب نی
پاسخ

پرو ها نخونن منظورم کساییه که تا حالا توی سرویوال اندر دراگونو کشتن و کد کامند بلاک و غیر کامند بلاک بلدن

اخه مردک نمیدونم چی چی تا حالا کی شده اسمونو از پنجره نگا کنی و دقیقا با زمان بازی یکی باشه اخه شده؟؟؟ … درضمن توی ماین هر ۲۴ دقیقه شب و روز میشه نه ۲۴ ساعت
بری نصف شب هم بازی کنی همین که مپتو ساختی روزه حالا فرض کنیم صبح زود بسازی پس چرا همیشه اولین شب میمیری
یادم نبود شما نوبین ۲۴ ساعته کریتیو بازی میکنین
پرو ها نخونن

یکی که مث شما نوب نی
پاسخ

نمیفهمم کسی که مث جناب نوبه چطوری میاد سایت بزنه؟؟؟ خودشم واسه من بیاره و من ببینم؟