همبرگر خرچنگی باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار سینما و انیمیشن خبر

نقد و بررسی همبرگر خرچنگی از مجموعه باب اسفنجی شلوار مکعبی

چند وقتی است که رستوران‌های زنجیره‌ای Wendy همبرگر خرچنگی از مجموعه باب اسفنجی را به منوی خود اضافه کرده‌اند و ظاهرا فروش خوبی را هم تجربه می‌کنند. این همبرگرها مزه فوق‌العاده خوبی دارند و با وجود اینکه حس ویژه یا خاصی نمی‌دهند، کار خود به عنوان یک همبرگر معمولی را به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

رستوران‌های زنجیره‌ای Wendy در یک همکاری هوشمندانه و پرسود با شبکه نیکلودئون قرارداد بستند. براساس این قرارداد رستوران مذکور می‌تواند همبرگر خرچنگی (Krabby Patty) از مجموعه SpongeBob SquarePants بفروشد و پول زیادی به جیب بزند. حال یکی از خبرنگارهای رسانه Business Insider در طی اقدامی جالب به یکی از شعبه‌های این رستوران در نیویورک رفته و این همبرگر افسانه‌ای را امتحان کرده است. اما ظاهرا این همبرگر به غیر از جنبه ظاهری تمایز خاصی با سایر همبرگرها ندارد.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

خبرنگار مذکور که ارین مک‌دوِل نام دارد، این غذای معروف از فرنچایز باب اسفنجی را از یکی از شعبه‌های Wendy در نیویورک امتحان کرده است. ظاهرا قیمت این غذاها از ۱۱.۸۹ دلار آغاز می‌شود. با این حال اگر بخواهیم خانه معروف خود باب هم در بین سفارش شما به چشم بخورد باید ۵۰ سنت دیگر هزینه کنید. البته به نظر می‌رسد که قیمت همبرگر خرچنگی در هر یک از شعبه‌ها متغیر است و در شهرهای گران قیمت‌تر با قیمت بالاتری ارائه می‌شود.

همبرگر خرچنگی در دنیای واقعی اینگونه است (واقعا ناامید کننده به نظر می‌رسد)

اما براساس آنچه که ارین مک‌دول می‌گوید رستوران Wendy هیچگونه بسته‌بندی یا تزئینات خاصی را برای همبرگر خرچنگی در نظر نگرفته است و آن را مانند سفارش‌های معمولی و همیشگی ارائه می‌دهد. علاوه بر این ما می‌دانیم که همبرگر خرچنگی از ترکیب گوشت، سس کچاپ، سس خردل، خیارشور، پیاز، کاهو، پنیر، گوجه و یک نان کنجدی تشکیل می‌شود. منتها رستوران مذکور به جای نان کنجدی از نان توست همیشگی خود استفاده می‌کند. تازه در این همبرگر خبری از سس کچاپ و خردل همیشگی نیست و به جای آن، از یک سس فوق مخفی خرچنگی استفاده شده که در انحصار Wendy قرار دارد.

نکته بامزه دیگری که در مورد غذای افسانه‌ای باب اسفنجی وجود دارد به ظاهر آن مربوط می‌شود. براساس اطلاعات سازندگان حداقل از لحاظ ظاهری تلاش زیادی به خرج داده‌اند تا Krabby Patty حالتی انیمیشنی و آشنا به خود بگیرد. کاهوهای سبز و پنیرهای زرد هر دو رنگ بسیار روشنی دارند که معمولا صحنه مشابهی را در همبرگرهای معمولی نمی‌بینیم. اما آنچه که بیش‌تر از همه مسائل اهمیت دارد به مزه آن مربوط می‌شود. ولی نظر ارین مک‌دول در مورد مزه همبرگر خرچنگی چیست؟

بهترین قسمت‌های باب اسفنجی براساس نمره IMDB: تنبیه باب و پاتریک

طبق گفته خبرنگار رسانه Business Insider همبرگر خرچنگی از مجموعه باب اسفنجی طعم فوق‌العاده‌ای می‌دهد و از لحاظ ظاهری نیز آدم را به یاد انیمیشن اصلی می‌اندازد. منتها طعم این غذا با همبرگرهای معمولی فرق چندانی ندارد و آن طعم و بوی جادویی که همه ما در ذهن می‌پرورانیم را ندارد. با این حال اگر کسی خارج از ایران زندگی کند و شرایطش را داشته باشد، می‌تواند از خرید و میل کردن همبرگر خرچنگی از رستوران‌های Wendy لذت ببرد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Business Insider


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها