تریلر جدید سریال پنگوئن
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر جدید سریال پنگوئن منتشر شد؛ جنگ بر سر گاتهام

شبکه اچ بی او به تازگی تریلر تازه‌ای از سریال پنگوئن منتشر کرده که به نیمه دوم اپیزودهای فصل اول مربوط می‌شود. ظاهرا قرار است در قسمت‌های بعدی شاهد نبرد سوفیا فالکون و آزوالد کابلپات برای گرفتن قدرت در شهر گاتهام باشیم.

شبکه اچ بی او تا به حال نیمی از قسمت‌های سریال پنگوئن را منتشر کرده و در طی همین چند قسمت حسابی دل مخاطبین را به دست آورده است. این سریال که اسپین-آف فیلم The Batman 2022 محسوب می‌شود، کالین فارل را در نقش شخصیت پنگوئن قرار می‌دهد و حال و هوایی مافیا گونه به وجود می‌آورد. حال به تازگی تریلر جدیدی از نیمه دوم این سریال منتشر شده که بالا گرفتن درگیرهای سوفیا فالکون و آز کاب را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید در ادامه این تریلر جذاب را مشاهده کنید:

ظاهرا سوفیا فالکون شمشیر را از روی بسته و می‌خواهد انتقام سختی از آز بگیرد. هرچند که پنگوئن سعی می‌کند با لحن همیشه فریبنده خود در مقابل این حرف‌ها ایستادگی کند، اما سوفیا گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و می‌خواهد مبارزه مستقیمی تدارک ببیند. به همین دلیل او دست به دزدین مادر آز کاب می‌زند تا سریال پنگوئن بیش‌تر از هر زمان دیگری حساس و پرتنش به نظر برسد.

تریلر جدید سریال پنگوئن

سریال پنگوئن تا این نقطه حسابی مورد تحسین قرار گرفته

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

اما در میانه تریلر جدید سریال The Penguin، یک نکته مرموز و عجیب وجود دارد. در طی یک صحنه ما آز را در حالی مشاهده می‌کنیم که به ویک حرف جالبی می‌زند. او اظهار می‌کند که به مادرش قول مهمی داده و باید آن را به هر نحوی که شده عملی کند. اما اینکه پای چه نوع قولی در میان است و شخصیت اصلی داستان چگونه می‌تواند از پس برآورده کردن آن برآید هنوز مشخص نیست. قسمت‌های جدید سریال پنگوئن هر یک شنبه منتشر می‌شوند.

چرا بتمن در سریال پنگوئن حضور ندارد؟

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar+


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها