آخرین اخبار ماینکرافت خبر دسته‌بندی نشده

ماینکرفت | ساخت خانه با محافظ اژدها

ماینکرفت را می‌توان سرآمد تمامی آثار سندباکس دانست که یک بستر بسیار بزرگ در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و شما آنقدر آزادی‌عمل دارید که می‌توانید هر کاری انجام دهید. بازی شما را در این دنیا اسپاون می‌کند و سپس همه چیز دست شماست که تصمیم بگیرید چه کارهایی انجام دهید یا چه مسیری را در پیش بگیرید. معمولا هر بازیکن به دنبال یک سری اهداف خاص در بازی می‌رود. همین آزادی مثال‌زدنی باعث شده تا این بازی جاودانه شود و بتواند حالا شمع ۱۵ام را بر روی کیکش فوت کند.

موجانگ از همان روزهای ابتدایی ماینکرفت مودهای مختلفی عرضه کرد تا بازیکنان از همان ابتدا بتوانند با پیدا کردن هدف خود به سراغ بازی بروند. مود سوروایول بازی، به صورت عادی شروع می‌شود و شما باید هر چیزی که می‌خواهید را بدست بیاورید و مواظب خطرهای اطراف خود باشید. مود هاردکور شرایط را سخت‌تر می‌کند و شما تنها یک بار در آن دنیا اسپاون خواهید شد و حسابی باید از بیلد و داشته‌های خود مراقبت کنید. مود کریتیو اما فضا را در اختیار بیلدرها قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست که نگران خطرهای محیطی و تهیه بلوک‌ها باشید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای بازی داشته باشیم.

اژدهایی بزرگ از این بیلد ماینکرفت مواظبت می‌کند!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام CactusForge_Builds تصاویری از سازه جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که حسابی چشم همه را گرفته‌است. او به سراغ یک قلعه کوچک و فانتزی رفته که یک اژدهای سبز بزرگ در بالایش پرواز می‌کند و به هیچ جنبنده‌ای اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد. با اینکه این بنا در میان ابرها شناور است، اما بخش‌های داخلی با تمامی جزئیات ساخته شده‌اند و شما می‌توانید یک پرچم سرخ با نقش خورشیدی طلایی در وسطش ببینید.

ماینکرفت | ساخت قلعه اژدهایان

یکی از کاربران ردیت به نام Xenoceptor- با دیدن این قلعه در بخش کامنت‌ها نوشت: «خدای من! من حس می‌کنم این بیلد در ماینکرفت ساخته نشده، بلکه یک بخش جداشده از بهشت است که به زمین فرستاده شده‌است». شخصی به نام tiancs با دیدن این سازه نوشت: «واقعا زیبا و بی‌نظیر است! من تا کنون بیلدی به این زیبایی ندیده‌ام». یکی دیگر از کاربران به نام kameksmas همچنین افزود: «واقعا این اژدها بسیار بزرگ است! در مقایسه با ابعاد بنا واقعا این جانور می‌تواند هر چیزی را نابود کند». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما علاقه‌ای به این سبک از ساخت‌وساز دارید؟

منبع: Reddit


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها