اخبار بازی خبر

بازی Assassin’s Creed Mirage عملکرد خوبی روی استیم داشته است

کمپانی فرانسوی یوبیسافت روزهای خوش و درخشانی را سپری نمی‌کند اما به نظر می‌رسد یکی از عرضه‌های اخیر آن روی استیم یعنی Assassin’s Creed Mirage به موفقیت قابل توجهی دست یافته است.

یوبیسافت در حال حاضر روی بازی Assassin’s Creed Shadows کار می‌کند (عنوانی که مدتی پیش تاخیر خورد) و همزمان پروژه‌های مختلفی را از فرنچایزهای محبوب خود مثل اسپلینتر سل، فار کرای و گوست ریکان پیش می‌برد. با این حال به راحتی می‌توان مدعی شد عملکرد تجاری شرکت اخیرا ضعیف بوده است. Skull and Bones‌ در حد انتظارات ظاهر نشد؛ Star Wars Outlaws با وجود اختصاص «بیشترین بودجه تبلیغاتی در تاریخ یوبیسافت» فروش ضعیفی را تجربه کرده، و خب آینده XDefiant نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage | تلاش برای بازگشت به ریشه‌ها

در میان تمام این اتفاقات تلخ و نامطلوب برای استودیو، ظاهرا فروش Assassin’s Creed Mirage در پلتفرم استیم بسیار خوب بوده است. با وجود گذشت یک سال از عرضه ابتدایی این اسپین‌آف از AC Valhalla، حضور میراژ در استیم با بازخوردهای مثبتی مواجه بوده و در کنار آن تعداد بازیکنان نیز امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید،‌ اساسینز کرید میراژ در اصل اکتبر ۲۰۲۳ روی اپیک استور و Ubisoft Connect عرضه شد. این بازی پس از چند سال جاه‌طلبی و تمرکز روی «مقیاس»،‌ فرنچایز محبوب یوبیسافت را به ریشه‌های خود نزدیک‌تر کرد و در آن شاهد یک داستان و طراحی متمرکزتر بودیم. میراژ در ابتدای مسیر خود حکم یک DLC داستانی برای والهالا را داشت که کم‌کم با بزرگ‌تر شده پروژه، به یک عنوان مستقل و اسپین‌آف تبدیل گردید. اکنون نیز با انتشار بازی روی پلتفرم عظیم استیم، ماجراجویی بسیم جانی تازه گرفته و مورد استقبال کاربران است.

بررسی Assassin's Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage که روز ۱۷ اکتبر به صورت رسمی روی استیم در دسترس قرار گرفت، به نظرات «بسیار مثبت» دست یافته و ۸۱ درصد از کاربران آن را پسندیده‌اند. آمار و ارقام بازیکنان هم در این میان خوب بوده و در روز نخست بیش از ۲,۳۰۰ بازیکن به صورت همزمان به تجربه آن پرداخته‌اند. این آمار به مراتب بهتر از عملکرد بازی‌های دیگر یوبیسافت روی استیم مثل Prince of Persia: The Lost Crown و Avatar: Frontiers of Pandora بوده است.

تنها گلایه اصلی بازیکنان در این نقطه زمانی، الزام به اتصال اکانت استیم به یوبیسافت کانکت است و خیلی از افراد مجبور به ساخت یک اکانت کاربری کاملا جدید در Ubisoft Connect‌ هستند. از دیگر نکات مهم عرضه میراژ در استیم می‌توان به تخفیف قابل توجه و ۵۰ درصدی آن اشاره نمود و اکنون شما می‌توانید آن را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار تهیه کنید.

در اخبار مرتبط، ما چندی پیش گزارشی از یک منبع معتبر منتشر کردیم که ادعا دارد یوبیسافت طی پنج سال آینده حداقل ۱۰ بازی جدید از سری اساسینز کرید به بازار عرضه خواهد کرد. یکی از این بازی‌های ظاهرا ریمیک Assassin’s Creed IV: Black Flag محسوب می‌شود و باید دید کمپانی فرانسوی چه زمانی به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. باتوجه به تاخیر Assassin’s Creed Shadow و انتقال تاریخ انتشار آن به ۱۱ فوریهٔ ۲۰۲۵ (۲۳ بهمن ۱۴۰۳)، احتمال دارد یک سری از برنامه‌های قبلی یوبیسافت دستخوش تغییر شده باشد و مشخص نیست ریمیک بلک فلگ هم تحت تاثیر آن قرار گرفته یا خیر.

منبع: PC GamesN


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها