آخرین اخبار ماینکرافت خبر

کمیاب‌ترین بایوم‌های ماینکرفت کدامند؟

وقتی که بازیکنان یک دنیای ماینکرفت جدید می‌سازند، معمولا در یکی از بایوم‌های معمولی بازی اسپاون می‌شوند و از آن‌جا به آسانی می‌توانند منابع مختلف جمع‌آوری کنند و بازی خود را پیش ببرند. البته که چندین بایوم بسیار کمیاب هم در بازی هستند که احتمالش بسیار پایین است از اول بازی در آن‌جا اسپاون شوید. همین دسترسی دشوار باعث شده تا بازیکنان علاقه زیادی به این بایوم‌ها داشته باشند و به هر دری بزنند تا آن‌ها را پیدا کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به کمیاب‌ترین بایوم‌ها در ماینکرافت ۲۰۲۴ داشته باشیم.

جزئیاتی در مورد بایوم‌های کمیاب ماینکرفت

Mushrooms Fields

Mushroom Fields در ماینکرفت

Mushroom Fields در ماینکرفت

بدون‌شک Mushroom Fields کمیاب‌ترین بابوم در سرتاسر ماینکرفت به شمار می‌رود. این بایوم که از همه جا جدا شده را می‌توانید در دوردست‌ها مانند یک جزیره پیدا کنید. در این سرزمین قارچی (همانطور که از نامش هم مشخص است) هیچ ماب مهاجم یا غیرمهاجمی اسپاون نمی‌شود و سرتاسرش را درخت‌های قارچی فراگرفته‌ است. درخت‌های قارچی قرمز بخش زیادی از این سرزمین را تشکیل می‌دهند و شما می‌توانید با ساخت بیس خود در این منطقه از تمامی دشمنان در امان باشید.

Bamboo Jungle

جنگل‌های بامبو یکی از زیباترین مناطق تمام ماینکرفت هستند

جنگل‌های بامبو یکی از زیباترین مناطق تمام ماینکرفت هستند

با اینکه بایوم جنگل حالا کمتر از آپدیت ۱.۱۸ احتمال اسپاون شدن دارد، اما با این حال همچنان به ندرت یافت می‌شود و مخصوصا ساب‌بایوم Bamboo Jungle واقعا یکی از نایاب‌ترین‌هاست. بامبو‌های بلند و درختان پراکنده خودرو را می‌توانید در سرتاسر این بایوم ماینکرفت پیدا کنید. پاندا مهم‌ترین NPC این مناطق به شمار می‌رود و شما می‌توانید به مقدار لازم در اینجا بامبو بدست بیاورید. علاوه بر اینکه کاشت بامبو در این بایوم بسیار آسان است، شما می‌توانید از آن به عنوان سوخت در برخی از اجاق‌های پخت‌وپز استفاده کنید.

Eroded Badlands

Eroded Badlands در ماینکرفت

Eroded Badlands در ماینکرفت

نه تنها خود سرزمین Badlands هم در ماینکرفت کمیاب است، بلکه بخش Eroded آن هم به سختی در بازی پیدا می‌شود. شما در جای‌جای این سرزمین می‌توانید بلوک‌های سفال پیدا کنید که در رنگ‌های مختلف یافت می‌شوند. در حقیقت این بایوم با الهام از دره‌های برایس در یوتاه ایالات متحده ساخته شده و شما می‌توانید بخش‌های کوچک این بایوم را در نزدیکی بیابان و دیگر بخش‌های Badlands پیدا کنید.

Ice Spikes

Ice Spikes را به برج‌های بلندش می‌شناسند

Ice Spikes را به برج‌های بلندش می‌شناسند

در سرزمین‌های سرد ماینکرفت پیدا کردن پیدا کردن Ice Spikes از همه سخت‌تر است و در گوشه‌وکنارش شما می‌توانید قله‌های یخی بلند ببینید. در ماینکرافت شما می‌توانید تا ۵۰ بلوک بالا بروید و بعضا این قله‌های یخی تا ۲۰ بلوک هم ارتفاع دارند. اسکلت، خرس‌های قطبی و خرگوش از جمله ماب‌هایی هستند که در این سرزمین اسپاون می‌شوند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون در یکی از این بایوم‌ها خانه ساخته‌اید؟

۲۵ چیز که احتمالا هیچوقت در ماینکرافت نخواهید دید

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
پاسخ

من بطور اتفاقی بایوم قارچی رو پیدا کردم و بعدش رفتم توی بایوم های دیگه دوتا ویلیجر آوردم و یک شهر توی بایوم قارچی درست کردم