آخرین اخبار ماینکرافت خبر

نسخه ۱.۲۱.۲ ماینکرفت چه زمانی منتشر خواهد شد؟

حالا نامزدهای آپدیت ۱.۲۱.۲ ماینکرفت معرفی شدند و قرار است تا پس از Bundles of Bravery معرفی و عرضه شود. این معمولا آخرین قدم پیش از عرضه رسمی بازی است و هیجان بازیکنان حالا در اوج خود قرار دارد. پیش از اینکه آپدیت جدید به صورت رسمی عرضه شود معمولا یک آپدیت کوچک منتشر می‌شود که باگ‌ها و مشکلات را برطرف کند تا همه چیز برای آپدیت مورد انتظار جدید آماده باشد. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این نامزدهای جدید داشته باشیم.

نامزدهای اولیه آپدیت ۱.۲۱.۲ ماینکرفت کدامند؟

آپدیت جدید ماینکرفت با دست پر خواهد آمد

آپدیت جدید ماینکرفت با دست پر خواهد آمد

آپدیت مورد انتظار ماینکرفت ۱.۲۱.۲ بالاخره نامزدهای خود را شناخته که قرار است تا پس از عرضه Bundles of Bravery در دست ساخت قرار بگیرد. این آخرین نسخه از این آپدیت موردانتظار خواهد بود و قرار است تا باگ‌ها و مشکلات فنی بازی را برطرف کند. این انتشار نامزدها قرار است تا باگ‌های مختلف بازی را برطرف کند تا دیگر مشکلی برای باندل و ویژگی‌هایش در بازی نباشد.

چه باگ‌هایی در ماینکرفت ۱.۲۱.۲ برطرف خواهند شد؟

ماینکرفت 1.21.2 قرار است تا قاتل باگ‌ها در بازی باشد

ماینکرفت ۱.۲۱.۲ قرار است تا قاتل باگ‌ها در بازی باشد

به جز معرفی نامزدها قرار است تا مشکلاتی از قبیل صندوق‌های موجود در Trial Chambers برطرف شود و این صندوق‌ها به صورت صحیح و کامل در این منطقه به وجود بیایند. همچنین برخی مشکلات بصری ماینکرفت با این آپدیت برطرف خواهند شد. علاوه بر این‌ها مشکلاتی از قبیل سوار شدن بر روی وسایل برطرف خواهند شد و دیگر مشکلی برای آپدیت اصلی و بزرگ نباشد.

آپدیت Bundles of Bravery ماینکرفت چه زمانی منتشر خواهد شد؟

آیا شما هم منتظر این آپدیت هستید؟

آیا شما هم منتظر این آپدیت هستید؟

اگر همه چیز طبق انتظار پیش برود، Bundles of Bravery به زودی هر جه تمام‌تر منتشر خواهد شد و بالاخره می‌توانیم شاهد حضور آیتم باندل و ویژگی‌هایش در بازی باشیم. طبق پیشبینی‌ها و اطلاعات منتشر شده از موجانگ، آپدیت ۱.۲۱.۲ ماینکرفت تا هفته آینده به صورت عمومی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

همانطور که از نام این آپدیت مشخص است، مهم‌ترین ویژگی‌اش قرار است تا معرفی آیتم کاربردی باندل باشد که به بازیکنان کمک می‌کند آیتم‌ها و بلوک‌هایشان را دسته‌بندی کند. از همان رویداد ماینکرفت لایو ۲۰۲۰ بود که موجانگ این آیتم را معرفی کرد و حالا ظاهرا قرار است تا بالاخره به دست همه بازیکنان برسد و شما قادر خواهید بود تا آیتم‌های زیادی را همیشه همراه خود داشته باشید. احتمالا تا هفته آینده بالاخره باندل‌ها در رنگ‌های مختلف در بازی در دسترس خواهند بود.

هر آن چه که باید درباره بروز رسانی ۱.۲۱.۳۰ ماینکرفت بدراک باید بدانید

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این آپدیت، مودهای بازی است که قرار است در همه نسخه‌های ماینکرفت به صورت متحد در دسترس باشند. پس از سال‌ها انتظار قرار است تا مود هاردکور بازی به نسخه Bedrock بیاید. همچنین مود جدیدی به نام Spectator Mode معرفی شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را پس از مرگ هم مشاهده کنند. نباید سرزمین‌های جدید و ماب‌های متنوع را هم فراموش کنیم که بازی را حسابی جذاب می‌کنند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم منتظر این آپدیت هستید؟

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها