آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه Ancient City ماینکرفت را لوت کنیم؟

Ancient City یکی از مکان‌های کمیاب در ماینکرفت است که بازیکنان در آن‌جا با چیزهای عجیبی روبه‌رو می‌شوند. این شهرهای زیرزمینی یکی از دشوارترین مکان‌ها در تمامی بازی به شمار می‌روند و به خاطر جضور واردن عزیز یکی از خطرناک‌ترین مناطق در Stronghold به شمار می‌رود. لوت وسوسه‌انگیز این بنا باعث شده تا بسیاری از بازیکنان به خاطرش دل را به دریا زده و به اعماق Deep Dark بروند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به راه‌های نفوذ به این منطقه داشته باشیم.

Ancient City در ماینکرفت چیست؟

شهر باستانی یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها در ماینکرفت است

شهر باستانی یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها در ماینکرفت است

Ancient City یکی از سازه‌های بزرگ زیرزمینی در ماینکرفت است که شامل مردمان فراموش شده در بازی می‌شود. این منطقه که در بایوم Deep Dark واقع در لوکیشن y=-51 واقع شده، چالش بزرگی برای هر بازیکن محسوب می‌شود . البته از قلم نیفتد که این منطقه صندوق‌هایی دارد که نظیرش را در هیچ کجای بازی نمی‌توانید پیدا کنید.

در واقع Ancient City منطقه‌ای در بازی است که شامل آیتم‌هایی نظیر Swift Sneak و همچنین Sculk Catalysts و حتی Sckulk Sensors می‌شود. این صندوق‌ها در منطقه‌ای وسیع قرار دارند و شما بدون اطلاع قبلی بهتر است که سمتش هم نروید، چرا که از آخرین تختی که رویش خوابیده‌اید سر در می‌آورید.

چگونه در ماینکرفت به Ancient City یورش ببریم؟

آیا شما تا کنون به سراغ Ancient City رفته‌اید؟

آیا شما تا کنون به سراغ Ancient City رفته‌اید؟

شما در صورت داشتن آمادگی کافی و همراه داشتن آیتم‌ها و وسایل مربوطه می‌توانید حتی Ancient City ماینکرفت را هم به تسخیر خود در بیاورید. شما یا می‌توانید بایوم Deep Dark را جستجو کنید یا از آیتمی نظیر Chunk Base Ancient City Finder استفاده کنید تا مختصات مورد نظر خود را بدست آورده و آماده سفر شوید.

هنگامی که شما Ancient City را پیدا کردید، باید به صندوق‌های این منطقه یورش برده و از خجالتشان در بیاید. فقط در طی این یورش توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی سربه‌سر ماب واردن که قدرتمندترین ماب ماینکرفت است نگذارید، چرا که خاطرات خوبی برای شما نمی‌سازد. حتما مواظب Sculk Shriekers و Sculk Sensor ها باشید که ماب واردن را برای شما فعال نکند.

به دنبال صندوق‌ها بگردید و سعی کنید تا آیتم‌هایی نظیر دیسک فرگمنت را در اولین فرصت پیدا کنید. علاوه بر آن تا جایی که می‌توانید Sculk Catalyst پیدا کنید چرا که این آیتم به شما اجازه می‌دهد تا به بلوک‌های دیگر این خانواده هم دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که نکته کلیدی برای زنده ماندن در Ancient City ماینکرفت این است که با وسایل مناسب راهی این سفر شوید.

چه وسایلی مناسب Ancient City ماینکرفت است؟

لوت کردن این منطقه در ماینکرفت می‌تواند حسابی سودمند باشد

لوت کردن این منطقه در ماینکرفت می‌تواند حسابی سودمند باشد

وسایلی که شما برای رفتن به Ancient City ماینکرفت نیاز دارید نقشی کلیدی دارند و شما بدون آن‌ها هیچ شانسی در برابر واردن نخواهید داشت (این ماب آنقدر قوی است که می‌تواند یک زره ندراید را از بین ببرد). آیتم‌های زیر در Ancient City می‌توانند کمک شایانی به شما بکنند:

  • چندین بلوک چوب و فرش تا بتوانند لرزش راه رفتن شما را کم کنند.
  •  Shears به شما کمک می‌کند تا اگر به پشم نیاز داشتید، بتوانید از زمین بردارید.
  • Hoe می‌تواند با برداشتن Sculk Shriekers و Sculk Sensor از فعال شدن ماب واردن جلوگیری کند.
  • غذا باید به مقدار کافی در طول این سفر همراه خود داشته باشید.
  • کلنگ و دیگر وسایل ماینکرفت هم که در تمامی سفرها موردنیاز هستند.
  • معجون دید در شب و Suspicious Stew به شما کمک می‌کند که در میان تاریکی هم به خوبی همه جا را ببینید تا واردن غافلگیرتان نکند.

همچنین در طول این سفر خطرناک یک تخت همراه خود داشته باشید تا هم ریسپاون پوینت خود را کنترل کنید و هم در طول شب‌ها بخوابید. خوابیدن در ماینکرفت واقعا می‌تواند هر بازیکنی را از خطرات نجات دهد. همچنین توصیه می‌شود که آیتم‌هایی نظیر تخم‌مرغ و برف هم همراه خود داشته باشید تا بتوانید واردن را گمراه کنید. گلوله‌های برفی را در صندوق‌های این سرزمین هم می‌توانید پیدا کنید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما علاقه‌ای هب رفتن به این سرزمین دارید؟

۱۰ مکان در دنیای واقعی که در ماینکرافت بازسازی شده‌اند؛ از ونیز تا شهرهای باستان

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها