نینجا استریمر
اخبار بازی اخبار برنامه‌ها خبر

معرفی بهترین استریمرهای دنیا: نینجا، اسطوره فورتنایت و هیلو

نینجا که جزو یکی از بهترین و معروف‌ترین استریمرهای دنیا محسوب می‌شود، با وجود تمام حاشیه‌هایی که پس از خروج از توییچ به وجود آورد، هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. هرچند که او عقبه بلند بالایی در زمینه بازی‌های ویدیویی دارد، اما استریم بازی فورتنایت باعث شد او به اوج موفقیت برسد.

ریچارد تایلر بلوینز معروف به نینجا (Ninja) در طی سال‌های اخیر به یکی از نمادهای تولید کنندگان محتوا در دنیای ویدیو گیم تبدیل شده. او بیش‌تر تمرکز خود را روی بازی کردن در سطح بالا می‌گذارد و بارها در مسابقات الکترونیک (eSport) شرکت داشته است. این استریمر معروف ریشه ولزی دارد، اما در تمام عمر خود آمریکا و شهرهای مختلف آن را به عنوان محل سکونت انتخاب کرده. دوران کودکی و جوانی Ninja اکثرا با ویدیو گیم و فوتبال بازی کردن گذشته و همین موضوع آینده او را برای همیشه تغییر داد.

تماشای ویدیوی داستان‌های ترسناک سری جی‌تی‌ای که حتما باید بدونی

نینجا پس از از مدتی ویدیو گیم را خیلی جدی گرفت و کارنامه خود به عنوان یک گیمر حرفه‌ای را آغاز کرد. در سال ۲۰۰۹ او یکی از بهترین بازیکن‌های بازی Halo 3 بود و در رقابت‌های بین المللی برای تیم‌هایی نظیر Cloud 9 و Team Liquid مسابقه می‌داد. البته او در این میان استریم کردن و تولید محتوا را هم جدی گرفت تا به تدریج راه را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین استریمرهای دنیا طی کند.

او با استریم کردن بازی‌هایی نظیر H1Z1 و PUBG قدم‌های محکمی برداشت و سپس با رفتن به سراغ فورتنایت به اوج قله موفقیت رسید. نینجا در سپتامبر ۲۰۱۷ و در پلتفرم توییچ حدود ۵۰۰,۰۰۰  دنبال‌کننده داشت، منتها استریم کردن فورتنایت این عدد را در طی ۶ ماه به بیش از ۲۵۰ درصد رشد رساند. بدین ترتیب او موفق شد در سال ۲۰۱۸ چیزی نزدیک به ۱۰ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد و مسیر را برای بسیاری از تولید کنندگان محتوای دیگر باز کند.

نینجا استریمر

نینجا هیاهو و سر و صدای گذشته را ندارد، اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

نینجا بیش‌تر محبوبیت خود را زمانی به دست آورد که تب سبک بتل‌رویال در دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌داد می‌کرد. در همان دوره و هنگامی که الکترونیک آرتز بازی Apex Legends را منتشر کرد، به Ninja یک میلیون دلار داد تا به استریم بازی جدید آن‌ها بپردازد. البته او اسپانسرهای معروف دیگری هم به دست آورد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رد بول و آدیداس اشاره داشته باشیم. شرکت Red Bull به شخصه یک اتاق گیمینگ گران قیمت را برای این استریمر به وجود آورد که در آن زمان شگفت‌انگیز بود.

اما اگر بخواهیم بیش‌تر در مورد جوایزی که نینجا به دست آورد صحبت کنیم می‌توانیم به سراغ حضور او روی جلد مجله ESPN برویم. مجله ESPN (که یک رسانه کاملا ورزشی است) برای اولین بار بحث ورزش الکترونیک را در محتویات خود باز نمود و ریچارد را به عنوان بزرگ‌ترین گیمر دنیا معرفی کرد. علاوه بر این مجله Time در سال ۲۰۱۹ اسم او را در لیست ۱۰۰ انسان تاثیرگذار سال آورد تا یکبار دیگر به اهمیت کار او پی ببریم. نینجا در سال ۲۰۱۸ جایزه بهترین تولید کننده محتوا را هم در مراسم گیم اواردز برد تا افتخارات ویدیو گیمی خود را کامل کند.

معرفی بهترین استریمرهای دنیا: اسپید، بزرگ‌ترین طرفدار رونالدو

در حال حاضر Ninja محبوبیت و سر و صدای سابق را ندارد و دیگر نمی‌توان او را بزرگ‌ترین گیمر دنیا معرفی کرد. اما با این حال او هنوز به تولید محتوا ادامه می‌دهد و هنوز هم طرفداران زیادی به صورت مرتب او را دنبال می‌کنند. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Twitch.Fandom


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها