آخرین اخبار ماینکرافت خبر

DLC جدید ماینکرفت به نام Dr.Seuss معرفی شد

ماینکرفت تا کنون با IPهای زیادی همکاری داشته و تا کنون فرانچایزهای زیادی میهمان این دنیای بلوکی بوده‌اند. به خاطر جامعه مخاطب بسیار زیادی این بازی، حالا موجانگ تصمیم گرفته تا با Dr Seuss همکاری کند و یک دنیای بزرگ و محبوب را با کمک او به بازیکنان هدیه بدهد. دنیایی را تصویر کنید که این شخصیت طراحی کرده و با بلوک‌های بازی ترکیب شده‌است. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این مورد داشته باشیم.

ماینکرفت حالا با Dr Seuss همکاری می‌کند!

بسته الحاقی Dr Seuss از جدیدترین محتواهای ماینکرفت است

بسته الحاقی Dr Seuss از جدیدترین محتواهای ماینکرفت است

DLC جدید ماینکرفت به نام Dr Seuss توسط تیم بیلد Shalinquinn طراحی شده و حسابی توجه‌ها را جلب خود کرده‌است. توجه داشته باشید که این دنیای پرچزئیات DLC آماده بازیکنان است تا به آن سفر کنند و با گشت و گذار در اطرافش آیتم‌ها و ایستراگ‌هایش را کشف کنند. شما در این نسخه از بازی شاهد تمامی شخصیت‌های دنیای Dr Seuss از جمله Lorax the Cat in the Hat هم باشید. توسعه‌دهندگان در ساخت این DLC سعی کرده‌اند تا جای ممکن به منبع الهام خود وفادار باشند.

شما این DLC ماینکرفت را از بایوم جنگل آغاز می‌کنید، البته که یک سری تفاوت‌ها هم دارد. ماب‌های مخصوص و درخت Truffula از جمله چیزهایی است که شما به صورت انحصاری در بسته الحاقی DR Seuss شاهدش خواهید بود. به همه این موارد باید اتاق فرار Lorax را هم اضافه کنید که یکی از سرشناس‌ترین بخش‌ها در کل این فرانچایز به شمار می‌رود. بخش The Cat in the Hat پازل‌های جذابی به بازی اضافه می‌کند که برای پیشبرد داستان باید حلش کنید. اگر شما هم از طرفداران این سری هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما به این بخش سر بزنید چرا که ایستراگ‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد.

در نهایت دنیای این DLC شما را به جاهایی می‌برد که تاکنون نظیرش را ندیده‌اید! شما در یک دنیای بزرگ ماینکرفت باید قدم بزنید که شبیه به یک اتاق فرار است. شما باید معما حل کنیدف ایستراگ پیدا کنید و به بخش‌های معروف این جهان سر بزنید و حتی با ماب‌ها مبارزه کنید. توسعه‌دهندگان آیتم‌هایی نظیر بالون بخار گرم، هیولاهای دریایی و حتی سازه‌های بزرگی اضافه کرده‌اند که حتما ارزش تجربه دارد. فقط توجه داشته باشید که ممکن است ماب‌هایی شما را غافلگیر کنند که شکستشان کار هر کسی نیست!

چگونه بسته الحاقی Dr Seuss را برای ماینکرفت دانلود کنیم؟

فروشگاه ماینکرفت منبع تمامی DLC هاست

فروشگاه ماینکرفت منبع تمامی DLC هاست

در حال حاضر این DLC را می‌توانید از فروشگاه ماینکرفت با پرداخت ۱۵۱۰ ماینکوین دریافت کنید. برای دانلود این بازی شما باید به صفحه اصلی این DLC بروید و سپس بر روی دکمه Get This Item بدهید. شما همچنین می‌توانید از طریق خود بازی به صفحه مربوطه رفته و پس از خرید، آن را طریق منوی اصلی دریافت کنید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما این DLC را تجربه می‌کنید؟

یورش مینیون‌ها به ماینکرافت در محتوای قابل دانلود جدید

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها