بازی Red Dead Redemption 2
اخبار بازی خبر

ظاهرا قابلیت اکتشاف مکزیکو در Red Dead Redemption 2 بدون ماد هم وجود دارد

بازی Red Dead Redemption 2 که حدودا شش سال از انتشارش می‌گذرد، هنوز هم رموز و شگفتانه‌های بی‌شماری در دل خود جای داده که بازیکنان را حسابی به وجد می‌آورد. با اینکه سال‌ها از عرضه بازی به بازی گذشته، ما همچنان شاهد کشف قابلیت‌ها، داستان‌ها، ماموریت‌ها، ایستر اگ‌ها و عناصر بسیار دیگری هستیم که در بازی مخفی شده و پیدا کردنش آسان نیست.

یکی از این موارد به منطقه مکزیکو در رد دد ریدمپشن ۲ بازمی‌گردد؛ منطقه‌ای که بازیکنان همیشه می‌توانند از دور به آن نگاه کنند اما متاسفانه قابلیت سفر و اکتشاف در آن وجود ندارد. یا حداقل می‌توانیم بگوییم هیچ‌گونه راه سرراست و «قانونی» برای سفر به مکزیکو وجود ندارد و شما باید با استفاده از یک سری ترفند و گلیچ، راه خود را به سوی این منطقه منحصر به‌فرد و جذاب باز کنید.

نگاهی به شهرهای بازی Red Dead Redemption ۲

شاید برایتان عجیب باشد اما راکستار ظاهرا زمان و انرژی زیادی را صرف منطقه مکزیکو در Red Dead Redemption 2 کرده اما خب متاسفانه بازیکنان اجازه ورود به این منطقه از نقشه را ندارند. طبق صحبت‌های یکی از کاربران توییتر به نام Synth Potato، منطقه Nuevo Paraiso قابلیت‌ها و جزئیات فراوانی در خود جای داده که نشان می‌دهد زمانی در طول پروسه ساخت بازی، راکستار می‌خواسته از آن استفاده کند اما نهایتا از این کار صرف نظر کرده است.

مدل‌های ساختمان و شهرهای کوچکی مختلفی در این منطقه از نقشه گنجانده شده و حتی شاهد وجود افکت‌های صدا و یک سیستم نسبتا ناقص تحت تعقیب «Wanted» در آن هستیم. در حالی که خیلی از مخاطبان گمان دارند راکستار در یک برهه زمانی روی این بخش از نقشه کار می‌کرده و سپس آن را رها کرده باشد، یک تئوری دیگر هم می‌گوید شاید اساس وجود چنین منطقه‌ای به دستاوردهای فنی شگفت‌انگیز رد دد ۲ بازگردد؛ یعنی راکستار می‌خواسته این منطقه نیز از دور برای بازیکنان نمایان باشد و آن‌ها حس غوطه‌وری بیشتری را در یک دنیای حقیقی و ملموس تجربه کنند.

این ماد سیدی ادلر را به شخصیت اصلی Red Dead Redemption ۲ تبدیل می‌کند

جالب است بدانید راکستار یک بار تلاش کرد با استفاده از یک سری به‌روزرسانی کوچک، مسیر سوء استفاده بازیکنان از گلیچ‌ها را ببندد و اجازه ورود آن‌ها به منطقه مکزیکو را ندهد. با این حال چندی پیش یک سری از بازیکنان متوجه شدند برخی از این گلیچ‌ها هنوز به درستی کار می‌کنند و قابلیت بهره‌گیری از آن‌ها جهت سفر به مکزیکو وجود دارد. صدالبته اگر شما هم جزء آن دسته از بازیکنان هستید که تمایلی به دستکاری و انجام کارهای عجیب و غریب ندارند، ماد Nuevo Paraiso-Mexico در دسترس شما قرار دارد. این ماد هیجان‌انگیز منطقه Nuevo Paraiso از رد دد ریدمپشن ۱ را وارد بازی دوم می‌کند و اینگونه با یک منطقه وسیع‌تر و کامل‌تر از آنچه در نسخه اصلی Red Dead 2 وجود دارد، مواجه هستیم.

در اخبار مرتبط با رد دد بد نیست اشاره کنیم که راکستار گیمز چندی پیش به صورت رسمی از نسخه پی‌سی بازی اول پرده برداشت تا بالاخره پی‌سی بازان بتوانند پس از ۱۴ سال عنوان تحسین‌شده Red Dead Redemption 1 را تجربه کنند. این نسخه قرار است در تاریخ ۸ آبان روانه بازار شود.

منبع: Gamingbible


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها