آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ساخت معبد گل‌ها در ماینکرفت

ماینکرفت را می‌توان ترکیب مناسبی از دنیای واقعی و فانتزی دانست. شما هم در این بازی یک طبیعت بکر و مناسب دارید که نظیرش را در هیچ بازی ویدیویی نمی‌توانید پیدا کنید و هم با موجودات و سرزمین‌های عجیبی مواجه می‌شوید که می‌تواند هوش از سر هر بازیکنی بپراند. در این بازی دنیا به سه بخش اصلی اورورلد، ندر و اند تقسیم می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. شما بازی را معمولا از اورورلد شروع کرده و پس از آن می‌توانید به سراغ هدف و ماجراجویی خاص خود بروید.

به خاطر این ساختار متفاوت و عجیب تا کنون نقد‌های زیادی روانه ماینکرفت شده و بسیاری این اثر را مسخره و بی‌هدف می‌دانند. شما تنها هدف تقریبا مشخصی که دارید این است که به The End رفته و از آن‌جا اندردراگون را بکشید و در نهایت هم آیتم بال را دریافت کنید. موجانگ هیچ اجباری برای طی کردن این مسیر ندارد و شما اصلا می‌توانید تمامی وقت خود را وقف گشت‌وگذار در محیط بازی بکنید. از همین رو بسیاری Minecraft را یکی از مهم‌ترین آثار ژانر سندباکس می‌دانند که توانسته تعریف جدیدی به ویدیوگیم اضافه کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای بازی داشته باشیم.

گل‌های ماینکرفت این بنا را زیباتر از همیشه کرده‌اند!

معبد ساخته شده در ماینکرفت

معبد ساخته شده در ماینکرفت

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام mlgsanic2 تصاویری از بیلد جدید خود منتشر کرده که شاید چندان بزرگ نباشد، اما واقعا زیبا و بانمک است. او یک معبد کوچک در ماینکرفت ساخته که تم شرق آسیایی دارد و اطرافش را گل‌های مختلف فرا گرفته‌اند. اگر بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده باشید، احتمالا چنین معبدهایی را به کرات در بازی دیده‌اید که در بخش‌های مختلف نقشه قرار گرفته‌اند. آیا شما تا کنون به چنین معابدی رفته‌اید؟

یکی از کاربران ردیت به نام Xenoceptor- در واکنش به این پست نوشت: «این بنا واقعا زیباست. علیرغم سادگی، بافتی زیبا دارد، معماری‌اش دقیق است و همچنین به خوبی تزئین شده‌است». همچنین شخص دیگری به نام interwovenwires در بخش کامنت‌ها گفت: «واقعا این بنا عالیست. شما به خوبی از بلوک‌های مختلف ماینکرفت و تنوع رنگی استفاده کرده‌اید و به زیبایی هر چه تمام‌تر این بلوک‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند. ترکیب رنگ‌های سرد و گرم در این معبد بی‌نظیر است».
یکی دیگر از کاربران ردیت به نام ImDigitalmanifest پس از دیدن این بنا نوشت: «این بنا فوق‌العاده است. من با دیدن این بیلد ماینکرفت به یاد سازه خودم می‌افتم که سال گذشته ساخته شد، اما اصلا توان رقابت با معبد گل‌ها را ندارد». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین چیزی در بازی ساخته‌اید؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها