اخبار بازی خبر

سونی دو بازی موبایل بزرگ می‌سازد

مدتی است که نام پلی استیشن پیرامون صنعت بازی‌های موبایل شنیده می‌شود. این بار اما خبر جالب‌تری منتشر شده که طبق آن، استودیوهای پلی استیشن در حال ساخت دو بازی بزرگ با بودجه بالا یا AAA برای گوشی‌های موبایل هستند.

شان وبر که نامی شناخته شده در اطلاعات لورفته کمپانی‌های بازی سازی است، می‌گوید این دو بازی با کمک موتور جدید آنریل انجین ۵ در حال ساخت هستند و احتمالاً یکی از این آن‌ها، کاملاً رایگان خواهد بود.

استودیوهای پلی استیشن در حال ساخت دو بازی بزرگ با بودجه بالا یا AAA برای گوشی‌های موبایل هستند
استودیوهای پلی استیشن در حال ساخت دو بازی بزرگ با بودجه بالا یا AAA برای گوشی‌های موبایل هستند

بخش مهم دیگری از توییت آقای وبر درباره دو عنوان سونی، این است که یکی از این دو بازی، مربوط به نامی کاملاً جدید خواهد بود و دیگری، از مجموعه‌های شناخته شده سونی مانند اسپایدرمن، آنچارتد و لست آف آس خواهد بود. به این ترتیب، قطعاً در امسال یا سال آینده، یکی از اسامی شناخته شده و محبوب سونی را روی موبایل خواهیم دید.

همچنین، آقای وبر می‌گوید سبک یک پروژه اکشن ماجراجویی سه بعدی، و دیگری نقش آفرینی سه بعدی خواهد بود. البته ناگفته نماند، تاکید شده که این دو عنوان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارند و قرار نیست آن‌ها را به این زودی‌ها ببینیم.

فورتنایت اسلحه‌های دوربین‌دار را متعادل‌تر کرده

در آخر، این خبرنگار مشهور عنوان کرده که تا سال ۲۰۲۵، سونی نصف فرانچایزهایش را به گوشی‌های موبایل خواهد آورد که مقدار قابل توجهی است و باید ببینیم چه نام‌های بزرگی در این سال‌ها به صنعت موبایل وارد می‌شوند. نظر شما درباره ساخت دو بازی بزرگ توسط سونی برای پلتفرم موبایل چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها