آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت eyeblossom و resin جدید را برای پیل گاردن معرفی کرد

ماینکرفت (Minecraft) دو ویژگی جدید به نام‌های eyeblossom و resin را برای بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden) معرفی کرده که این همان بایوم جدید و ترسناکی است که همراه با وینتر دراپ (Winter Drop) آینده به بازی اضافه خواهد شد. این آیتم‌های وهم انگیز کاربردی بوده و راه‌های زیادی را معرفی می‌کنند که می‌توان از آن‌ها در بازی استفاده کرد. با این حال، در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیزهایی است که باید در مورد eyeblossom و resin را برای بایوم پیل گاردن بدانید.

eyeblossom و resin برای بایوم پیل گاردن ماینکرفت چه چیزی هستند؟

همانطور که گفته شد، شکوفه eyeblossom و resin برای پیل گاردن دو آیتم جدید هستند که قبل از انتشار به عنوان بخشی از وینتر دراپ به بایوم اضافه خواهند شد. این منطقه به دلیل وهم آلود بودن و ویژگی‌های جالبش به سرعت در بین بازیکنان محبوب شد.

Eyeblossom برای بایوم پیل گاردن

گل بی نظیر Eyeblossom را در بایوم پیل گاردن ماینکرفت می‌توانید جمع آوری کنید.

گل بی نظیر Eyeblossom را در بایوم پیل گاردن ماینکرفت می‌توانید جمع آوری کنید.

Eyeblossom ها گل‌هایی هستند که منحصر به بایوم پیل گاردن خواهند بود. آن‌ها یک چرخه روز/شب دارند که همین بر رفتار و ظاهر آن‌ها در بازی تأثیر می‌گذارد. در طول روز، Eyeblossom ها خاکستری و بسته به نظر می‌رسند، اما در شب، با درخشش نارنجی رنگ شکوفا می‌شوند.

این گل‌های درخشان شوم می‌توانند راهی عالی برای حرکت در بایومی متراکم و بی‌جان باشند. هر یک از این گل‌ها که شکوفا می‌شود، سایر شکوفه‌های نزدیک را نیز تشویق می‌کند تا شکوفا شوند. توجه به این نکته ضروری است که نور ساطع شده از این گل کاملاً کم است و نمی‌توان به عنوان منبع نور به آن تکیه کرد. همچنین، نمی‌تواند مانع از شکار ماب کریکینگ شود.

اگرچه این گل برای زنبورها سمی است، اما می‌توان آن را به رنگ‌های کرفتینگ تبدیل کرد. این رنگ‌ها برای اهداف مختلفی از جمله بنرها یا انتخاب رنگ جدید باندل‌های Bundles of Bravery استفاده می‌شوند.

Resin

Resin را می‌توان با حمله به ماب‌های کریکینگ در بازی ماینکرفت جمع آوری کرد.

Resin را می‌توان با حمله به ماب‌های کریکینگ در بازی ماینکرفت جمع آوری کرد.

رزین (Resin) بلوک جدیدی است که به بایوم جدید پیل گاردن اضافه خواهد شد. این بلوک جدید از درختان پیل اوک اسپاون می‌شود و تنها زمانی می‌توان آن را جمع آوری کرد که به کریکینگ آسیب برسد. رزین در بین توده‌ها یافت می‌شود و می‌توان آن را به مواد دیگری تبدیل کرد.

این بلوک را می‌توان تنها در بایوم پیل گاردن، شبیه به Eyeblossom، بدست آورد که آن را به یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به این بایوم ترسناک تبدیل می‌کند. بلوک‌های رزین را می‌توان برای ساخت آجرهای رزینی یا آرمور تریم‌ها استفاده کرد.

نحوه بدست آوردن Eyeblossom و رزین در بایوم جدید پیل گاردن ماینکرفت

در پیل گاردن ماینکرفت می‌توانید به دنبال Eyeblossom و رزین باشید.

در پیل گاردن ماینکرفت می‌توانید به دنبال Eyeblossom و رزین باشید.

شما می‌توانید آیتم‌های Eyeblossom و رزین را به طور انحصاری در بایوم پیل گاردن بدست آورید. هر دو آیتم در هیچ جای دیگری در بازی اسپاون نمی‌شوند. با کاوش در دنیای خود یا با استفاده از سیدهای دنیای ماینکرفت برای اسپاون در نزدیکی آن‌ها، می‌توان بایوم پیل گاردن را پیدا کرد. Eyeblossom را می‌توان از زمین پیل گاردن برداشت کرد. توجه به این نکته ضروری است که رفتار و نوع گل با چرخه روز/شب تغییر می‌کند. اگر این گل را در طول روز برداشت کنید، شکوفه‌های بسته را دریافت خواهید کرد. اما اگر آن را در طول شب جمع آوری کنید، یک گل شکفته شده را خواهید داشت.

ماینکرفت به بازیکنان نسخه بدراک در مورد دو مشکل حالت جدید هاردکور هشدار می‌دهد

در مورد رزین، تنها راه بدست آوردن آن، مبارزه و آسیب رساندن به کریکینگ در بایوم پیل گاردن است. به محض اینکه به یک کریکینگ حمله کنید، بلوک‌های رزین در اطراف بلوک کریکینگ هارت شروع به نمایان شدن خواهند کرد. می‌توانید با دنبال کردن مسیر نارنجی رنگی که به آن منتهی می‌شود٫ بلوک هارت را پیدا کنید. هنگامی که به هارت رسیدید، بلوک‌های چوبی پیل اوک اطراف آن را استخراج کنید تا رزین بدست بیاید.

چه زمانی Eyeblossom و رزین به بایوم پیل گاردن اضافه خواهند شد؟

Eyeblossom و بلوک رزین در پیل گاردن در حال حاضر برای بازیکنان نسخه بدراک قابل دسترس است.

Eyeblossom و بلوک رزین در پیل گاردن در حال حاضر برای بازیکنان نسخه بدراک قابل دسترس است.

Eyeblossom و رزین در بایوم پیل گاردن قبلاً به عنوان بخشی از آخرین نسخه نسخه پیش نمایش ۱.۲۱.۵۰.۲۵ برای بدراک ارائه شده است. بازیکنان می‌توانند عنوان ماینکرفت را اجرا کنند و آخرین پیش نمایش را برای تجربه این دو ویژگی جدید در بازی انتخاب کنند.

بازیکن ماینکرفت ایده جالبی مانند پیکمین را برای بایوم پیل گاردن ارائه کرده است

در مورد نسخه جاوا ماینکرفت، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ قول داده است که به زودی یک اسنپ شات حاوی این دو ویژگی را عرضه خواهد کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها