انیمه جان ویک
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

انیمه جان ویک به یک سوال بزرگ پاسخ خواهد داد

انیمه جان ویک که به عنوان پیش‌درآمد این مجموعه سینمایی محبوب عمل خواهد کرد، اتفاقات رخ داده در جریان «وظیفه غیر‌ممکن» را فاش می‌کند.

داستان اصلی مجموعه John Wick در قالب چهار فیلم سینمایی روایت شده است. با این حال، پروژه‌‌های فرعی این سری فرصتی را در اختیار مخاطبان قرار داده است که بیش از پیش با جنبه‌های مختلف دنیای آن آشنا شوند. از بین این پروژه‌ها می‌توان سریال The Continental: From the World of John Wick و From the World of John Wick: Ballerina را نام برد. علاوه بر این موارد، به زودی شاهد ورود جان ویک به مدیوم تازه‌ای در قالب اولین انیمه آن خواهیم بود. حال چاد استاهلسکی، ناظر مجموعه جان ویک، از این اثر گفته است.

بهترین فیلم ها درباره‌ی انتقام؛ از جان ویک تا کیل بیل

کارگردان هر چهار فیلم سینمایی مجموعه John Wick، سال گذشته ساخت انیمه این سری را اعلام کرد. با این حال او از ارائه جزئیات بیشتر اجتناب کرد. چاد استاهلسکی در مصاحبه جدید خود هالیوود ریپورتر، اشاره کرده که سازندگان با تمام توان در حال کار روی انیمه جان ویک بوده و این اثر پیش‌درآمدی برای فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود. چاد استاهلسکی این انیمه را یک پروژه بلند معرفی کرده و از نمایش وظیفه غیر‌ممکنی که جان ویک پیش از اتفاقات فیلم‌های سینمایی انجام داده، خبر داده است.

چاد استاهلسکی در مورد انیمه John Wick چنین گفته است: «در حال حاضر، ما مشغول تولید یک انیمه بلند در مورد جان ویک هستیم. این اثر پیش‌درآمد فیلم‌های سینمایی بوده که اتفاقی فوق‌العاده است. تجربه مدیومی متفاوت، تجربه‌ای جالب است». زمانی که پرسیده شد، آیا این وظیفه غیر‌ممکن بوده که جان ویک را بازنشسته کرده است، او جواب داد: «تا حدودی. در این مورد درست می‌گویید، اما انیمه John Wick اثری سرگرم‌کننده است. برخی از پیش‌درآمد‌ها و دنباله‌ها در سایر مجموعه‌ها، چنین هدفی را دنبال نمی‌کنند. اما ما فقط می‌خواهیم در کنار جان ویک خوش بگذرانیم. ما قبلا در قالب John Wick: Chapter 4 به این هدف رسیده‌ایم. حال زمان آن است که در مدیوم دیگری این کار را تکرار کنیم.»

انیمه John Wick

انیمه جان ویک، پیش‌درآمد مجموعه فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود

چاد استاهلسکی تاکید کرد که ساخت انیمه عمدتا راهی برای فرو رفتن بیشتر در جهان جان ویک بدون صدمه زدن به آثار قبلی است. وی در این باره گفته است: «ادامه دادن ماجراهای روایت شده در قسمت‌های قبل به نظر کمی نادرست بود. اما کشف جنبه‌های مختلف جهان و روایت داستان‌هایی پیش از فیلم‌های John Wick، در قالب مدیومی متفاوت اعم از سریال تلویزیونی یا انیمه، امری لذت‌بخش است. ما می‌توانیم در انیمه دیوانه‌وارتر عمل کنیم و در مقابل در سریال تلویزیونی می‌توانیم داستان‌گویی و جهان‌سازی را به شکل دیگری دنبال کنیم. این برای ما هیجان‌انگیز است که اتفاقات قبل را تکرار نکرده و انرژی خود را صرف تجربه‌های جدید کنیم.»

بهترین اجرا‌ها در فیلم‌های هنر‌های رزمی

در فیلم‌های مجموعه John Wick به وظیفه غیر‌ممکن اشاره شده، اما هرگز به طور تمام و کمال مورد بررسی قرار نگرفته است. از آن جایی که فیلم‌های سینمایی همگی مربوط به دوران بازگشت جان ویک از بازنشستگی و قدم گذاشتن در مسیر خشونت‌بار انتقام‌جویی‌اش هستند، بخش‌های زیادی از زندگی او به عنوان یک قاتل حرفه‌ای فاش نشده باقی مانده است. در صورتی که انیمه جان ویک به این دوران بپردازد، انتظار می‌رود یکی از اکشن‌ترین آثار چند سال اخیر نمایش داده شود.

نظر شما در مورد انیمه John Wick و نمایش دوران پیش از بازنشستگی شخصیت اصلی و وظیفه غیر‌ممکن او چیست؟ آیا موافق ورود مجموعه مذکور به مدیوم‌های مختلف هستید؟ آیا از طرفداران سری فیلم‌های جان ویک بوده و از گسترش آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها