رد دد ردمپشن ۲
اخبار بازی خبر

کشف یک غار ترسناک و پر از طلا در بازی رد دد ردمپشن ۲

یکی از بازیکنان بازی Red Dead Redemption 2 غاری ترسناک را کشف کرده که اتفاقاً پر از طلا و غنایم ارزشمند است. رد دد ردمپشن ۲ که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران شناخته شده و امتیاز ۹۷ را از متاکریتیک دریافت کرده، تقریباً از همه جهات از نسخه‌ی قبلی خود که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، فراتر رفته است. این بازی با گرافیک خیره‌کننده، داستان‌سرایی جذاب، یک دنیای بزرگ و پویا و بسیاری ویژگی‌های دیگر توانسته تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه دهد.

این بازی که به وقایع قبل از Red Dead Redemption می‌پردازد، در واقع یک پیش‌درآمد برای بازی سال ۲۰۱۰ است و با روایت داستان آرتور مورگان، یکی از اعضای برجسته‌ی گروه بدنام ون در لیند، یک تجربه‌ی ناب از بازی‌های راک‌استار گیمز را ارائه می‌دهد. هر کسی که به بازی‌های ویدیویی علاقه دارد حتماً باید رد دد ردمپشن ۲ را بازی کند. اگر به هر دلیلی تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم هرچه زودتر این کار را انجام دهید.

یکی از بهترین ویژگی‌های رد دد ردمپشن ۲ لذت کاوش در دنیای وسیع آن است. جهان این بازی به قدری بزرگ و گسترده است که حتی اگر از زمان عرضه‌ی اولیه‌ی آن در سال ۲۰۱۸ به این بازی مشغول بوده‌اید، احتمالاً هنوز هم شگفتی‌های کشف نشده زیادی در انتظار شماست. یکی از این شگفتی‌ها همین غار ترسناکی است که نه تنها باعث وحشت می‌شود، بلکه مقدار زیادی طلا در آن وجود دارد که تا هر زمانی که بخواهید می‌توانید آنها را خرج کنید.

یک کاربر ردیت به نام Various_Force1816 با انتشار پستی این خبر را اعلام کرده و از وجود این غار در بازی پرده برداشته است. این کاربر در توضیحات پست خود نوشته: «مجسمه‌های ترسناک در یک غار…» و تصویر زیر را هم منتشر کرده است.

رد دد ردمپشن ۲

در پاسخ به او، یک کاربر دیگر به نام human_not_alien چنین گفته است: «فکر می‌کنم باید اهرم مجسمه‌هایی را که تعداد انگشت‌هایشان عددی زوج است، فشار بدهی یا چیزی شبیه به آن.»

کاربر دیگری به نام Dudeus-Maximus نیز قصد داشت اطمینان حاصل کند که بازیکن مذکور، غنایم داخل غار را از دست نداده باشد. او پرسید: «طلاها را برداشتی، درسته؟»

نسخه PC بازی رد دد ردمپشن ۱ گرافیک بهتری نسبت به نسخه PS۵ دارد + ویدیو

اما یک کاربر دیگر با نام GhxstKilla777 سوالی را پرسیده که احتمالا خیلی‌ها می‌خواهند جوابش را بدانند. او پرسید: «این غار کجای نقشه است؟» که Various_Force1816 پاسخ داد: «در شمال خانه روی تپه (در شرق امبارینو). به دنبال سه سنگ بزرگ شبیه تپه باش. یکی از آن‌ها یک شکاف دارد که می‌توانی از آن عبور کنی. غار را دنبال کن تا به مجسمه‌ها برسی.»

بازی رد دد ردمپشن ۲ در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد و یک سال بعد روی کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. شماره قبلی این مجموعه یعنی رد دد ردمپشن ۱ نیز که در سال ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بود، قرار است تا چند روز دیگر یعنی در تاریخ ۸ آبان برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

منبع: Gamingbible


اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها