سریال پنگوئن/ سریال The Penguin
اخبار سینما و انیمیشن خبر

شورانر سریال پنگوئن درباره تفاوت‌های آن با سوپرانوز توضیح می‌دهد

با توجه به پیش‌زمینه و شخصیت اصلی سریال پنگوئن (The Penguin)، قابل درک است که چرا برخی منتقدان و طرفداران، این سریال را با درام جنایی محبوب HBO یعنی سوپرانوز (The Sopranos) مقایسه می‌کنند. با این حال، شورانر سریال اسپین‌آف بتمن می‌گوید که او شباهت‌های زیادی بین این دو سریال نمی‌بیند.

لورن لفرانک، در جریان یک میزگرد در کامیک‌کان نیویورک به این موضوع پرداخت که برخی معتقدند سریال پنگوئن به جای اینکه شبیه آثار DC باشد، بیشتر به یک سریال مافیایی شباهت دارد و از The Sopranos الهام گرفته است. لفرانک فکر می‌کند که مقایسه پنگوئن با سوپرانوز اصلا چیز بدی نیست، اما او معتقد است سریالش هویت مشخص خود را دارد و از سریال نمادین سوپرانوز الهام نگرفته است. لفرانک گفت:

می‌دانید، عجیب است، ولی تأثیر زیادی از سوپرانوز نگرفته‌ایم. اما این مقایسه را درک می‌کنم. منظورم این است که در مجموع، خیلی چیز خوبی است که با یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی مقایسه شویم. اما فکر می‌کنم ما خیلی متفاوتیم، چون در شهر گاتهام هستیم.

سریال پنگوئن/ سریال The Penguin

مقایسه بین پنگوئن و سوپرانوز منطقی است، به‌ویژه با توجه به شباهت شخصیت‌های اصلی این دو سریال؛ اوز کابلپات (با بازی کالین فارل) و تونی سوپرانوز (با بازی جیمز گاندولفینی) هر دو از چهره‌های برجسته دنیای زیرزمینی هستند که با خانواده‌های جنایت‌کار بزرگ ارتباط دارند. علاوه بر این، هر دو سریال به‌شدت واقع‌گرا هستند و جنبه‌های تاریک و آسیب‌پذیر شخصیت‌های اصلی خود را بررسی می‌کنند. با این حال، لفرانک معتقد است که اوز و تونی با وجود شباهت‌هایی که دارند، دو مرد بسیار متفاوت هستند. او گفت:

ما یک سریال کمیک‌بوکی هستیم. در ضمن، ما یک درام جنایی مبتنی بر واقعیت هم هستیم. اما در عین حال، اوز مرد بسیار متفاوتی است. مثلا به عنوان مقایسه، رابطه او با مادرش بسیار متفاوت است. فکر می‌کنم که با پیشرفت سریال، این موضوع را بیشتر باز می‌کنیم. باز هم می‌گویم، این را به عنوان چیز بدی نمی‌بینم. اما فکر می‌کنم که ما یک چیز عجیب و متفاوت در نوع خودمان هستیم.

سریال پنگوئن/ سریال The Penguin

با اینکه لفرانک معتقد است که مقایسه سریال پنگوئن با سوپرانوز چندان مناسب نیست، اما او می‌گوید که داستان سریال تا حدی با داستان «صورت‌زخمی» یا Scarface شباهت دارد. او در مصاحبه‌ای با رسانه اینترتینمنت ویکلی گفت:

این داستان صورت‌زخمی است. این داستان اوز است که در تلاش برای رسیدن به قدرت است. اوز مردی فعال و پرانرژی است. او همیشه قابل اعتماد نیست. او بسیار باهوش و روشمند است، اما در عین حال خیلی ناگهانی عمل می‌کند. نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که او چه کار خواهد کرد.

سریال پنگوئن/ سریال The Penguin

پنگوئن هنوز راه درازی تا رسیدن به موفقیت سریال سوپرانوز دارد. با این حال، این اسپین‌آف از بتمن شروعی قوی داشته و با ۹۴ درصد امتیاز منتقدان و ۹۱ درصد امتیاز مخاطبان در سایت راتن تومیتوز موفق ظاهر شده است. این سریال همچنین رکوردهای جدیدی در تعداد بیننده‌های HBO ثبت کرده و حتی صحبت‌هایی درباره ساخت فصل دوم آن مطرح شده است. لفرانک هم به ساخت فصل دوم علاقه‌مند است، اما هرگونه بازگشت سریال به نقش‌آفرینی دوباره کالین فارل در نقش اوز بستگی دارد، زیرا او قبلا در مورد چالش‌های بازی در این نقش صحبت کرده است.

۲۰ سریال گنگستری که هواداران پس از سریال The Sopranos باید ببینند

فارل در سریال پنگوئن در کنار کریستین میلیوتی (در نقش سوفیا فالکون)، رنزی فلیز (در نقش ویکتور آگیلار)، دیردری اوکانل (در نقش فرانسیس کاب)، کلنسی براون (در نقش سالواتوره مارونی) و کارمن اجوگو (در نقش ایو کارلو) به ایفای نقش می‌پردازد. این سریال داستان تلاش اوز برای دستیابی به قدرت در دنیای زیرزمینی را پس از مرگ رئیسش، کارمین فالکون روایت می‌کند و وقایع آن یک هفته پس از فیلم The Batman آغاز می‌شود.

سریال پنگوئن هر هفته یکشنبه‌ها از طریق استریم مکس پخش می‌شود. تاکنون ۵ اپیزود از این سریال منتشر شده و قسمت نهایی و هشتم در تاریخ ۱۰ نوامبر پخش خواهد شد.

منبع: CBR


اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

اگر دختر گیمر و پسر استریمر ازدواج کنند چی میشه؟ میزگیم با سایه و حمید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها