اخبار بازی خبر

کانتر ۲ احتمالاً برای موبایل هم ساخته خواهد شد

Valve چند روز پیش بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، خبر ساخت کانتر ۲ را اعلام کرد و گفت که این بازی قرار است بزرگ‌ترین پیشرفت تکنیکی در تاریخ کانتر را رقم بزند. اکنون برخی از کاربران، عکس‌هایی را در توییتر منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد احتمالاً کانتر ۲ برای گوشی‌های موبایل هم در حال ساخت است.

در یکی از این عکس‌ها، یک خط از کدی را می‌بینیم که مربوط به «بقیه پلتفرم‌ها» است و خطی دیگر، به «موبایل» اشاره می‌کند. البته این کدها شاید باقی مانده برخی پروژه‌های قبلی باشند که اکنون کنار گذاشته شده‌اند.

برخی از کاربران، عکس‌هایی را در توییتر منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد احتمالاً کانتر ۲ برای گوشی‌های موبایل هم در حال ساخت است
برخی از کاربران، عکس‌هایی را در توییتر منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد احتمالاً کانتر ۲ برای گوشی‌های موبایل هم در حال ساخت است

هنوز سازندگان بازی در این باره چیزی نگفته‌اند و فعلاً روی نمایش بازی برای کامپیوتر تمرکز دارند تا بازیکنان را حسابی هیجان زده کنند. تریلرهایی که تا کنون منتشر شده، می‌توان گفت کانتر ۲ قرار است برای طرفداران سبک تیراندازی تاکتیکی، یک انقلاب محسوب شود.

گول دعوت‌های تقلبی نسخه آزمایشی کانتر ۲ را نخورید!

این عنوان در تابستان و فعلاً به طور انحصاری برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما درباره انتشار کانتر ۲ برای موبایل چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید این بازی مهیج را روی گوشی‌های خود تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیان
پاسخ

بازی خوبی یه اگه رو گوشی بیاد خیلی عالی میشه

رضا
پاسخ

این کانتر به صورت افلاین یا انلاین بازی میکنم؟

هوم
پاسخ

بزار بياد پسر جان بعدش مشخص مى شه