اخبار بازی خبر

همه اسکین‌ها و ممنوعیت‌ها از نسخه قبلی به کانتر ۲ منتقل خواهند شد

امروز Valve خبری بد را برای کسانی که در کانتر تقلب کرده و به این دلیل سازندگان بازی آن‌ها را بن کرده بودند، منتشر کرد. کمپانی می‌گوید هکرها و متقلبان نسخه قبلی، در کانتر ۲ بخشیده نخواهند شد و تمام ممنوعیت‌ها به این نسخه از بازی منتقل می‌شوند. البته در کنار این‌ها، اسکین‌ها نیز از CS:GO به ورژن جدید این شوتر اول شخص تاکتیکی خواهند آمد.

Valve هفته گذشته با معرفی عنوان بسیار مورد انتظار کانتر ۲، دنیای بازی‌های ویدیویی را شوکه کرد. این نسخه از بازی قرار است تمام عناصر برجسته سری را پیشرفته‌تر از قبل، به بازیکنان ارائه دهد و با گرافیک و حال هوایی تازه، طرفداران عناوین تیراندازی اول شخص را به وجد بیاورد.

Valve هفته گذشته با معرفی عنوان بسیار مورد انتظار کانتر ۲، دنیای بازی‌های ویدیویی را شوکه کرد
Valve هفته گذشته با معرفی عنوان بسیار مورد انتظار کانتر ۲، دنیای بازی‌های ویدیویی را شوکه کرد

با توجه به نمایش‌های کانتر ۲ تا کنون، قرار است در این بازی نارنجک‌های دودزای جدید و تغییرات زیادی را در برخی مپ‌ها ببینیم. همچنین، سازندگان قول داده‌اند که با افزایش قابلیت‌های فنی، بازیکنان لگ کمتری را تجربه خواهند کرد. اما امروز مشخص شده که همه چیز برای همه طرفداران کانتر هم خوشحال کننده نیست.

Valve می‌گوید علاوه بر سلاح‌ها، استیکر‌ها و بقیه آیتم‌های نسخه قبلی، ممنوعیت‌ها نیز به کانتر ۲ منتقل خواهند شد و این یعنی اگر بازیکنان به دلیل هک یا تقلب قبلاً از حضور در میادین مبارزه این بازی منع شده‌اند، نخواهند توانست ورژن جدید را نیز تجریه کنند.

کانتر ۲ قرار است در تابستان امسال برای کامپیوتر عرضه شود و احتمالاً نسخه مخصوص گوشی‌های موبایل را نیز در آینده خواهیم دید. هم اکنون برخی بازیکنان در سراسر دنیا به ورژن آزمایشی بازی دسترسی دارند. پس از اعلام خبر عرضه کانتر ۲، CS:GO رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را با داشتن تقریباً یک و نیم میلیون کاربر، شکست.

اکنون می‌توانید در اولین نقشه فورتنایت بازی کنید

شما درباره انتقال اسکین‌ها، آیتم‌ها و همچنین ممنوعیت‌ها از نسخه قبلی این شوتر اول شخص به ورژن دوم آن چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم با چنین ممنوعیت‌هایی مواجه شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گوست رو من کشتم
پاسخ

غلط میکنی که چیت میزنی ، انتظار هم داری ویقتی بقیه رو بخاطر چیت ات رنک داون کردی بخشیده هم بشی ؟

یاسین
پاسخ
  • به درک