آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

Dungeons & Dragons به ماینکرافت خواهد آمد

قرار است ماجراجویی جدید ماینکرافت در Forgotten Realms اتفاق بیافتد. استودیوی موجنگ، سازنده این عنوان شبیه ساز، یک همکاری رسمی را با Dungeons & Dragons شروع کرده و قرار است این ماجراجویی به عنوان یک DLC یا محتوای قابل دانلود رسمی، در همین بهار عرضه شود.

این محتوای قابل دانلود که با همکاری Everbloom Games ساخته شده، بازیکنان را به پنج تا از مکان‌های محبوب و شناخته شده Forgotten Realms خواهد برد؛ مکان‌هایی مانند Candlekeep و Icewind Dale که طرفداران دانجنز اند دراگونز کاملاً با آن‌ها آشنا هستند.

استودیوی موجنگ، سازنده این عنوان شبیه ساز، یک همکاری رسمی را با Dungeons & Dragons شروع کرده
استودیوی موجنگ، سازنده این عنوان شبیه ساز، یک همکاری رسمی را با Dungeons & Dragons شروع کرده

نکته جذاب این محتوا این است که قرار است یک بخش داستانی ده ساعته مجزا را برای بازیکنان مهیا کند. در این ماجراجویی می‌توانید هر یک از کلاس‌هایی که دوست دارید را انتخاب کرده و به جنگ دشمنان شناخته شده در دانجنز اند دراگونز بروید.

در طی ماجراجویی خود خواهید توانست کلاس انتخاب شده خود را شخصی سازی کرده و با دیگر کاراکترهای دنیای جادویی، ارتباط داشته باشید.

شهری با الهام از بازی سایبرپانک در ماینکرافت ساخته شد

این محتوا هنوز تاریخ عرضه رسمی ندارد اما سازندگان می‌گویند در همین بهار در دسترس قرار خواهد گرفت. شما درباره Dungeons & Dragons در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها