آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

تاریخ عرضه ماینکرافت لجندز مشخص شد

بالاخره تاریخ عرضه جدیدترین عنوان فرانچایز ماینکرافت اعلام شد. این بازی قرار است در روز ۲۹ فروردین برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود. خبرهایی درباره ساخت Minecraft Legends برای پلتفرم‌های موبایل هم منتشر شده اما سازندگان هنوز آن را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند.

ماینکرافت لجندز در دنیای مکعبی آشنای ساخته موجنگ روایت می‌شود اما با این بازی، جنبه‌هایی متفاوت از این دنیا را تجربه خواهید کرد. سبک این عنوان اکشن استراتژی است که در آن می‌توانید در کنار دوستان‌تان و مقابل آن‌ها قرار بگیرید. همچنین، یک بخش داستانی جذاب نیز در Minecraft Legends وجود دارد که حسابی می‌تواند شما را سرگرم کند.

این بازی قرار است در روز 29 فروردین برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد
این بازی قرار است در روز ۲۹ فروردین برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود

سازندگان ماینکرافت لجندز زمان زیادی را برای ساخت آن سپری کرده‌اند و این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. اکنون تنها دو هفته دیگر تا عرضه عنوان به شدت مورد انتظار فاصله داریم باید منتظر باشیم و ببینیم این بازی مانند نسخه اصلی ماینکرافت موفق خواهد شد یا نه.

وارزون موبایل چه زمانی عرضه خواهد شد؟

شما درباره Minecraft Legends چه فکر می‌کنید؟ آیا با نزدیک شدن به زمان انتشار، نسبت به تجربه آن هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا محمودیان
پاسخ

عالی