آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

مدل مکعبی ساختمان مشهور ارباب حلقه‌ها را در ماینکرافت ببینید

اخیراً یکی از بازیکنان ماینکرافت که طرفدار پر و پا قرص سری ارباب حلقه‌ها نیز به شمار می‌رود، ساختمان مشهور آن را به صورت مکعبی شبیه سازی کرده و باید گفت نتیجه کار فوق‌العاده از آب در آمده است. بازیکنان در ساخته استودیوی موجنگ هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند هر چه که دوست دارند و تخیل‌شان اجازه می‌دهد را شبیه سازی کنند.

اگر از طرفداران جی آر آر تاکین و سری ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها باشید، می‌دانید که سرزمین میدل ارث پر است از عجایب و ساختمان‌های مسحورکننده. در حالی که خود این نویسنده به طور فوق‌العاده‌ای این مکان‌ها را توصیف کرده، اما در کارهای هنرمندان دیگر نیز جلوه بصری از میدل ارث را می‌بینیم؛ برای مثال در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها ساخته پیتر جکسون.

اخیراً یکی از بازیکنان ماینکرافت که طرفدار پر و پا قرص سری ارباب حلقه‌ها نیز به شمار می‌رود، ساختمان مشهور آن را به صورت مکعبی شبیه سازی کرده
اخیراً یکی از بازیکنان ماینکرافت که طرفدار پر و پا قرص سری ارباب حلقه‌ها نیز به شمار می‌رود، ساختمان مشهور آن را به صورت مکعبی شبیه سازی کرده

اکنون یکی از کاربران ردیت به نام phasix، یکی از سازه‌های مشهور و زیبای دنیای ارباب حلقه‌ها را در ماینکرافت شبیه سازی کرده. این ساختمان، Tower of Orthanc نام دارد و در Isengard واقع شده است. در جریان جنگ‌های حلقه، این برج محل زندگی Saruman the White، جادوگر قدرتمند بود.

با نگاهی به نتیجه کار این کاربر، می‌توان گفت که او برای ساخت آن زحمت زیادی کشیده و بسیاری از جزئیات برج را می‌توان در شکل مکعبی دید. از زمان به اشتراک گذاری این اثر در انجمن‌ ردیت، بسیاری از کاربران دیگر، آن را تحسین کرده‌اند.

نقشه جدید سیزن بعدی کالاف دیوتی موبایل لو رفت

این اولین بار نیست که سازه‌های مشهور فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های دیگر و حتی مکان‌های دنیای واقعی را در ماینکرافت می‌بینیم. شما درباره این ساختمان مکعبی از ارباب حلقه‌ها چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اکبر
پاسخ

خیلی باحاله