راهنما و آموزش راهنمای بازی‌ها

شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت ؛ هر نکته مهمی که باید بدانید

روزهای خوش ماینکرافت در راه‌اند و بیوم جدید Cherry Grove در نسخه ۱.۲۰ بازی هم همین را نشان می دهد. این‌جا، با گل‌های صورتی، زنبور‌های عسل و مناظر تماشایی یکی از رمانتیک‌ترین و شادترین مکان‌های جهان است. اما این بیوم بیشتر از یک آیتم ظاهری زیبا  است و ویژگی‌های بسیار جالبی هم دارد. پس اگر نمی‌خواهید چیزی را از دست بدهید بیایید کمی بیشتر درباره بیوم چری گروو بدانیم و ببینیم کجا می‌توانیم درخت‌های گیلاس را پیدا کنیم.

بیوم باغ گیلاس در ماین کرافت

Cherry Grove یک بیوم جنگلی-کوهستانی است. همان‌طور که از اسمش پیداست شکوفه‌های گیلاس نقش مهمی در متفاوت کردن این بیوم دارند. وقتی در این باغ‌ها قدم می‌زنید، بالای سرتان را سقفی از شکوفه‌های گیلاس با برگ‌های صورتی گرفته است. به زیر پایتان هم نگاهی بیندازید. زمین پر از گلبرگ‌های صورتی است. پس تعجبی ندارد که به آن بیوم صورتی ماین کرافت هم می‌گویند. 

مهم‌ترین ویژگی‌های بیوم چری گروو در ماینکرافت

همه بیوم‌های Cherry Grove در ماینکرافت ۱.۲۰ ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر را دارند:

  • چری گروو در پایین‌ترین قسمت کوه ایجاد می‌شود.
  • چمن و آب در این بیوم نسبت به دیگر جاها رنگ روشن‌تری دارند. 
  • به‌جای گل‌های معمول، در این بیوم فقط گلبرگ‌های صورتی رشد می‌کنند.
  • دما در این بیوم خنثی درنظر گرفته می‌شود و می‌توانید قورباغه‌های نارنجی ماین کرافتی داشته باشید.

هر آن چه که باید درمورد درخت گیلاس ماین کرافتی بدانید

با افزایش تعداد  انواع درخت‌های Minecraft به ۹، یک هدیه بزرگ و جدید می‌گیرید و آن‌ هم درخت گیلاس است. البته این اتفاق در بیوم Cherry Grove می‌افتد. درخت‌های گیلاس مخصوص این بیوم هستند و برخلاف درخت‌های حرا فقط در زمین رشد می‌کنند. البته حالت شاخه‌دار آن زیاد بین درخت‌های ماین کرافت رایج نیست. 

نوبت به برگ‌های آن‌ها می‌رسد. حتی اگر نخواهیم کار خاصی انجام دهیم، کافی است به‌صورت نمادین از برگ‌های صورتی روشن استفاده شود تا درخت گیلاس در ذهن افراد تداعی شود. این چیزی است که در بیوم Cherry Grove ماینکرافت هم می‌بینیم. پشت آن‌ها می‌توانیم شاخه های سبز را ببینیم. در ادامه برگ‌ها، گلبرگ‌ها ظریف صورتی‌رنگ را می‌بینیم که در تمام بیوم حضور دارند و پیوندی بین بخش‌های مختلف ایجاد می کنند. حجم شکوفه ها را می‌توانید با جرقه‌های (Spark) در بیوم نِدِر (Nether) مقایسه کنید. 

راستی، درست است که این درخت‌ها را با اسم درخت گیلاس می‌شناسیم، اما خبری از گیلاس و میوه‌های آب‌دار نیست. باید فقط به برگ‌های صورتی راضی باشید. البته از آن‌جایی که در Minecraft سیب داریم، دور از ذهن نیست که در به‌روز‌رسانی‌های بعدی گیلاس هم داشته باشیم. 

جزئیات مربوط به تکثیر درخت‌ها

بیوم چری گروو

اول از همه، به نظرتان درختان گیلاس در ماینکرافت بسیار زیبا و دوست داشتنی نیستند؟ درختان شکوفه گیلاس سایز متوسطی دارند. زیر آن‌ها فضایی به‌اندازه ۳ – ۴ بلوک وجود دارد. این فضا برای ایستادن بازیکن کافی است. اما آن‌قدری نیست که بتوانید یک Base را روی آن بسازید. 

با این حال، درختان گیلاس ما آن‌قدر پراکنده تولید می‌شوند که راه شما را نبندند. بنابراین، می‌توانید به‌راحتی و با سرعت زیاد بین آن‌ها حرکت کنید. اما وقتی درباره برگ ها صحبت می‌کنیم، ماجرا کمی متفاوت می‌شود. 

ماین کرافت از شکوفه‌های گیلاس دنیای واقعی الهام گرفته است. همین باعث شده که برگ‌های این درختان جدید ماینکرافتی حسابی متراکم باشند. این‌طور در نظر بگیرید که یک درخت گیلاس به‌اندازه دو تا سه‌برابر درخت بلوط برگ دارد. اما این باعث شلوغی نشده است و بیوم حتی فضای شادتری هم دارد. 

البته باید مراقب ماب‌های خشن هم باشید. چون تراکم برگ‌ها در این بیوم باعث ایجاد محیط‌هایی سایه‌دار و تاریک‌تر می‌شود که محل ایده‌آلی برای گسترش ماب‌های خشن هستند. درهرصورت، چوب گیلاس بیوم چری گروو در ماین کرافت، منبعی عالی برای گیمرهاست. 

چگونه‌ در بیوم Cherry Grove درخت‌های گیلاس پرورش دهیم؟

می‌خواهید این درخت‌های زیبا را از خانه‌شان در ماین کرافت، یعنی بیوم چری گروو دور کنید و در جای دیگر بکارید؟ پس باید سراغ نهال‌هایشان بروید. 

  1. یک درخت گیلاس پیدا کنید و برگ‌ها‌یش را بشکنید. ۵۰ درصد احتمال دارد که بین آن‌ها نهال پیدا کنید.
  2. حالا که نهال گیلاس را پیدا کردید باید مرحله کاشتن را شروع کنید. از کلیک راست یا کلید اکشن ثانویه استفاده کنید. نهال گیلاس را می‌توانید روی انواع بلوک‌های خاکی یا Dirt غیر از مسیر‌های خاکی یا Dirt Path بکارید. 
  3. اگر می‌خواهید درخت گیلاسی با اندازه کامل داشته باشید باید حواستان به محل کاشت باشد. یک منطقه خالی با ابعاد ۵*۵ لازم است که بالای آن هم به‌اندازه ۹ بلوک خالی باشد. 
  4. منتظر بمانید تا نهال به درخت تبدیل شود. این کار بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. 

*می‌خواهید زودتر به نتیجه برسید؟ استفاده از آرد استخوان مرحله رشد را سریع‌تر می‌کند. 

ماب‌ها در بیوم Cherry Grove در Minecraft

بیوم باغ گیلاس نزدیک زمین‌های کوهستانی گسترش پیدا می‌کند و به دشت‌ها، نخلستان‌ها و بیوم‌های برفی نزدیک است. با درنظر گرفتن این موضوع، می‌توان گفت در چری گروو با mobهای زیر سروکار خواهید داشت:

  • زنبور‌ها
  • خرگوش‌ها (معمولا انواع سیاه)
  • گوسفند
  • خوک
  • گاوها (از بیوم مجاور)
  • بزها (از بیوم مجاور)
  • گلو اسکوئید (Glow Squid) زیر زمینی
  • خفاش (زیرزمین)

فراموش نکنید وقتی شب می‌شود، سروکله ماب‌های خشن زیادی در این بیوم پیدا می‌شود. مثلا باید انتظار دیدن عنکبوت‌ها، زامبی‌ها، اسکلت‌ها، خزنده‌ها، اندرمن‌ها، جادوگر‌ها و جوکی‌ها را در این مناطق داشته باشید. به‌علاوه اگر بیوم باغ گیلاس شما بخشی از اسلایم (Slime Chunk) است، می‌توانید اسلایم هم در آن پیدا کنید. 

ماب‌ها در بیوم چری گروو

بین انواع ماب‌ها، رایج‌ترینشان در بیوم چری گروو زنبو‌رها هستند. اگر یکی از آن‌ها را دیدید، مطمئن باشید تعدادی از کندو هایشان هم همان‌ اطراف است. آن‌ها، به‌لطف وجود گل‌ها به‌راحتی در این منطقه گسترش پیدا می کنند. اگر به فکر راه‌ انداختن کسب‌وکار زنبوری افتاده‌اید، این بیوم بهترین جاست. به‌سادگی می‌توانید همین‌جا یک مزرعه زنبور عسل هم داشته باشید. البته اگر زیر این بیوم جدید را نگاهی بیندازید، ممکن است حتی گنج بزرگ‌تری از شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت پیدا کنید. 

بلوک‌ها و سنگ‌های معدنی بیوم Cherry Grove

همان‌طور که گفتیم این باغ صورتی‌رنگ و جذاب بخشی از زمین‌های کوهستانی است. بنابراین، مجموعه‌ای از سنگ‌های معدنی خوب در این مکان انتظارتان را می‌کشند. ازجمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آهن
  • زمرد
  • ذغال‌سنگ
  • طلا

ذغال‌سنگ و زمرد بیشتر مختص بیوم کوهستانی هستند. به‌همین‌دلیل شانس تصادفی پیدا کردن آن‌ها در دهانه غار‌ها، شکاف‌ها و حفره‌ها بسیار زیاد است. 

اما درمورد بلوک‌ها! در این بیوم می‌توانید بلوک علف (grass)، چمن (grass blocks)، کنده‌های گیلاس (cherry logs)، برگ‌های گیلاس (cherry leaves)، لانه‌های زنبور عسل (bee nests) و گلبرگ‌های صورتی (pink petals) پیدا کنید.  

چه‌طور بیوم باغ گیلاس پیدا کنیم؟

حتما خودتان هم متوجه شده‌اید که پیدا کردن این بیوم با درخت‌های درخشان گیلاس و شکوفه‌های صورتی کار سختی نیست. فقط باید دنبال مناطق کوهستانی صورتی‌رنگ در ماین کرافت باشید. آن‌قدرها خودتان را آدم کاوش‌گری نمی‌دانید؟ با دستور زیر می‌توانید مختصات نزدیک‌ترین بیوم Cherry Grove را پیدا کنید:

  • /locate biome cherry_grove

وقتی مختصات را پیدا کردید می‌توانید بار سفر ببندید و راه بیفتید یا به این بیوم جدید تله‌پورت کنید! در استفاده از این دستور دچار مشکل شدید؟ یا دلتان می‌خواهد به باغ‌های گیلاس بیشتری در سرتاسر Minecraft سر بزنید؟ درادامه نگاهی به سیدهای مختلف بیوم Cherry Grove  در Minecraft می‌اندازیم.

چوب گیلاس در ماین کرافت چیست؟

چری گروو در ماینکرافت

چوب گیلاس، نوع جدیدی از چوب است که با آپدیت جدید ماینکرافت و اضافه شدن بیوم چری گروو در دسترس قرار گرفته. این چوب در کنار چوب بامبو، دومین چوب جدید است که در آپدیت ۱.۲۰ معرفی شده‌اند. 

تا این‌جا درمورد بیوم Cherry Grove صحبت کردیم. در این‌جا می‌توانید تعداد زیادی درخت گیلاس با برگ‌ها و شکوفه‌های صورتی و شاخه‌های سبزرنگ پیدا کنید. تنه‌ آن‌ها به رنگ بنفش تیره و قسمت‌های داخلی آن به رنگ صورتی است. 

این چوب‌ها می‌توانند ظاهر خانه‌های ماین کرافتی شما را از این رو به آن رو کنند و رنگ و جذابیت بیشتری به فضا بدهند. 

چوب گیلاس ماین کرافتی را کجا پیدا کنیم؟

این چوب مخصوص بیوم جدیدی است که از آن گفتیم. برای پیدا کردن این بیوم کافی است نگاهی به دوروبرتان بیندازید. دیدن برگ‌های صورتی آن‌ها از فاصله دور هم کار راحتی است. اما درکل باید بالای تپه‌ها و نزدیک کوه‌های برفی دنبال آ‌ن‌ها بگردید. چون معمولا در این مکان‌ها گسترش پیدا می‌کنند. البته می‌توانید برای خودتان هم چندتایی درخت گیلاس و درادامه آن چوب گیلاس داشته باشید. کافی است نهال آن‌ها را پیدا کنید و با خودتان بیاورید. شیوه کاشت آن‌ها را هم که بالاتر توضیح دادیم.

از چوب گیلاس در Minecraft چه استفاده‌ای می‌توانیم بکنیم؟

چوب‌های گیلاس ظاهر و رنگ خاصی دارند. اما ویژگی منحصربه‌فردی برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است. پس از آن‌ها هم مثل هر چوب دیگری می‌توانید برای اهداف زیر استفاده کنید:

  • الوار – با استفاده از تبر و کنده چوب گیلاس 
  • پله – با استفاده ۶ تخته چوب گیلاس در الگو راه‌‌پله 
  • داس – با قرار دادن سه تخته چوب گیلاس به‌صورت افقی و در کنار یکدیگر
  • حصار – با احاطه دو چوب با ۴ تخته گیلاس
  • دروازه حصار – با تغییر دستور چوب‌ها برای حصار ایجاد می‌شود.
  • در – با پر کردن دو ستون مجاور با تخته‌های گیلاس 
  • در مخفی (Trapdoor) – پر کردن دو ردیف مجاور با تخته‌های گیلاس
  • نشان – پر کردن دو ردیف مجاور با تخته‌های گیلاس و قرار دادن یک چوب زیر سلول وسط
  • نشان آویخته – پر کردن دو ردیف با الوار گیلاس و قرار دادن دو زنجیر بالای آن‌ها 
  • دکمه – قرار دادن یک تخته گیلاس در محل کار
  • صفحه فشار – قرار دادن دو تخته گیلاس در کنار هم 
  • قایق – با ترکیب ۵ تخته گیلاس در یک نیمه مربع توخالی
  • قایق با صندوقچه – ترکیب قایق گیلاسی و صندوقچه

*یادتان نرفته که برای پیدا کردن نهال گیلاس باید برگ‌ها درخت را تکه تکه کنید؟ اگر این‌کار را با طلسم ابریشم (silk-touch enchantment) انجام دهید، همان برگ‌ها به‌ بلوک تبدیل می‌شوند.

بهترین Seedهای چری گروو برای ماین کرافت

گل‌برگ‌های صورتی در هوا معلق‌اند و حال‌وهوا از همیشه زیباتر است. بالاخره فصل شکوفه‌های گیلاس و باغ‌های ژاپنی رسیده است. تا این‌جا درباره بیوم جدید Cherry Grove در ماینکرافت صحبت کردیم و تقریبا هرچیزی که لازم است را درمورد آن‌ها می‌دانید. شاید همین حالا هم دنبال بیوم‌های مختلف صورتی رنگ می‌گردید. به‌هرحال این بیوم‌ها، کوهستانی هستند. با این‌که به‌خاطر رنگشان از محیط اطراف متفاوت می‌شوند؛ اما مثل اکثر بیوم‌های کوهستانی پیدا کردنشان کمی دردسر دارد. برای این‌که کارتان راحت شود نگاهی به بهترین سید‌های Cherry Grove در ماینکرافت بیندازید و بیوم صورتی‌رنگ موردعلاقه‌تان را راحت پیدا کنید. 

سید‌هایی که در ادامه می‌بینید هم روی نسخه جاوا و هم روی نسخه Bedrock کار می‌کنند. اما ممکن است ساختار‌های بعضی مکان‌ها روی هردو نقطه یکسان نباشد.

Snowy Pink Trees at Spawn

سید چری گروو

اولین مکانی که با آن آشنا می شویم می‌تواند یک معرفی خوب برای بیوم چری گروو باشد. این سید شما را به یک بیوم باغ گیلاس کنار تپه‌ای برفی می‌فرستد. درختان گیلاس فقط بخش کوچکی از منطقه را پوشانده‌اند. این باعث می‌شود فضای کافی برای جمع شدن برف وجود داشته باشد. درعین‌حال، بقیه منطقه تقریبا خالی است و تمرکز اصلی روی این بیوم جدید است.

کد سید: ۴۴۷

Pink Cherry Grove Range

سید گیلاس ماینکرافت

دیدن شکوفه‌های گیلاس در دامنه صیقل‌خورده کوه به‌علاوه طیف رنگی دوتایی آن‌ها، چیزی است که باغ‌های گیلاس را شگفت‌انگیز و دیدنی می‌کند. حالا این سید در Minecraft، کوهی با قله‌ای بی‌نقص ایجاد می‌کند. قدم زدن در باغ گیلاس را در دنیای بلوکی هم تجربه کنید. 

با وارد کردن کد سید، به زمین‌هایی چمن‌پوش می‌رسید که بالای آن‌ها یخ و برف وجود دارد. اما چیزی که این مکان را خاص می‌کند، جنگل‌های بزرگ گیلاس‌اند که وسط کوه کشیده شده‌اند. به این‌جا به چشم پلی بین سرما و سرسبزی نگاه کنید.

اگر Shader خوبی نصب کرده باشید که که تصویر زیباتر هم می‌شود. حالا یک والپیپر باکیفیت دارید. 

کد سید: ۷۶۷

A Cherry Blossom Top

در این مکان ماینکرافتی سطح ارتباط بین دو بیوم چری گروو و کوهستان به کیفیت جدیدی می رسد. این بار درخت های گیلاس درست کنار مسیر آب قرار گرفته‌اند. زمینی کوه‌مانند با خاک و سنگ در کناره و پوشیده از علف به سمت پایین کشیده می‌شود.

درضمن، اگر با دوستانتان ماین کرافت بازی می‌کنید، این‌جا را به‌عنوان مکانی تاکتیکی و قابل اعتماد برای پایگاه درنظر داشته باشید.
ارتفاع کوه به شما امکان می دهد تا به اطراف مسلط باشید. دهانه‌های غار هم تمام منابع موردنیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. فراموش نکنید درختان، گیاهان و ماب‌ها در این مکان حضور دارند تا نیاز غذا را برطرف کنند.

کد سید: ۲۲۳۱

A Forest of Frozen Cherries

ماین کرافت و گیلاس

الویت اصلی برای پیشرفت در بازی ، ساخت خانه ماینکرافی است. باید پایگاهی داشته باشید که بعد از هر ماجراجویی به آن برگردید. به‌هرحال هر قهرمان، به خانه‌ای برای استراحت هم نیاز دارد. به‌علاوه، می‌توانید از این مکان قابل‌اطمینان برای ذخیره منابع استفاده کنید. با درنظر گرفتن این موضوع، می‌توانید سراغ این سید جدید بروید که مکانی ایده‌آل برای پایگاه و گسترش بازی در اختیارتان قرار می‌دهد. یک سمت باغی بزرگ از درخت‌های گیلاس دارید و سمت دیگر جنگلی تاریک اما دلپذیر می‌بینید. یک کوه برفی در پس‌زمینه هم امضای نهایی خوبی برای این مکان زیباست. 

اگر به جز شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت به گدازه نیاز داشته باشید، در همین نزدیکی می توانید حوضچه گدازه هم پیدا کنید. در این بیوم چری گروو در Minecraft می‌توانید انواع سنگ‌های معدنی را از دره‌ای در جنگل و تمام بلوک‌های ساختمان‌سازی را از درختان یا کوه به‌دست بیاورید.
فقط به یک قایق نیاز دارید تا بتوانید بقیه دنیای شگفت‌انگیز این سید ماین کرافت را کشف کنید. 

کد سید: ۱۱۰۱۷

Village in Minecraft Cherry Grove Seed

درخت زیبای گیلاس در ماینکرافت

با این‌که ده‌ها بیوم مختلف در بازی ماین کرافت وجود دارد، اما وقتی نوبت به دهکده‌ها می‌رسد همیشه نمی‌توانیم انتظار چیز‌های خوبی داشت باشیم. با‌این‌که، چری گروو از آن بیوم‌های خوش‌شانسی که دهکده اختصاصی دارند نیست، اما این مکان ریشه در همین ایده دارد. این‌بار، کد سید شما را به دهکده‌ای مسطح در نزدیکی دشت می‌برد. نزدیک دهکده هم یک بیوم صورتی‌رنگ وجود دارد و بخشی‌هایی از این دو مکان باهم ترکیب می‌شوند. 

در کمال تعجب می‌بینید که یکی از روستایی‌ها از بقیه جدا شده و به قسمت‌ها مرتفع‌تر نقل‌مکان کرده است تا به برف‌ها نزدیک‌تر باشد. 

حالا که به این‌جا رسیدید تنها کار لازم، جایگزین کردن چوب خانه‌ها با چوب درخت‌های گیلاس است. بعد دهکده‌ای خواهید داشت که کسی تا حالا نظیرش را ندیده است. 

کد سید: ۵۳۰۵۳۰۴ (جاوا)

The 50-50 World

گیلاس ماینکرافت و قابلیت‌های آن

نکات مثبت مختلفی درباره این مکان Minecraft وجود دارد و جنگل سبز-صورتی گیلاس فقط شروع کار است.
برای شروع، به‌محض ورود به این مکان باید با یک استخر گدازه مقابله کنید. در غیر این‌صورت، آتش تقریبا تمام چوب‌های منطقه را می‌سوزاند. خوشبختانه، رودخانه زیبایی دور تپه پیچیده است که می تواند کمکتان کند. البته که تنها راه‌حل نیست و مجبور نیستید به آن تکیه کنید.

بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم معرفی شدند

درست کنار درخت‌های گیلاس، آبشاری وجود دارد که به چکه‌سنگ‌های دهانه غار می‌رسد. بنابراین، بهترین منابع کاربردی را در شروع بازی دریافت می‌کنید. به‌علاوه، بخشی از این طبیعت منحصربه‌فرد می‌شوید.

کد سید: ۸۴۲۵۹۵

Cherry Nation

نسخه اندروید minecraft

در ادامه رسیدن به شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت به جایی می‌رسیم که بعضی‌ها مکان‌هایی با مناظر منحصربه‌فرد را ترجیح می‌دهند و بعضی دیگر جاهایی که منابع زیادی در اختیارشان می‌گذارند را بیشتر دوست دارند. شما جزء کدام دسته هستید؟ در لیست بهترین سید‌های برای بیوم چری گروو در ماینکرافت می‌توانید بیشتر از این‌ها پیدا کنید. 

با این‌حال، اگر می‌خواهید مکانی باشکوه را تجربه کنید این مکان برای شما ساخته شده است. با وارد کردن این کد سید به یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های گیلاس دنیای ماین کرافت می‌روید. می‌خواهید قلعه‌ای از چوب‌های قهوه‌ای-قرمز داشته باشید یا فقط یک بیس صورتی رنگ می‌خواهید؟ می‌توانید همه چوب‌های گیلاس موردنیاز را این‌جا پیدا کنید. 

به کمی کنتراست نیاز دارید؟ فراموش نکنید، اطرافتان دشت‌ها و زمین‌های برف‌گرفته زیادی وجود دارد تا همه‌چیز را متعادل کنند. 

کد سید: ۶۹۱۰۱

Cherry Ice Pit

اگر بخواهیم لیستی از صلح‌آمیزترین مکان‌های ماینکرافتی درست کنیم، قطعا یکی از گزینه‌های اصلی این جاست. با وارد کردن این کد، به یک رشته کوه برفی دایره‌ای شکل و کوچک قدم می‌گذارید. این‌جا، به خودی‌خودش، خانه‌ای برای بیوم چری گروو است. به‌علاوه، تعدادی درخت گیلاس که به‌صورت تصادفی در اطراف پخش شده‌اند، شما را به منطقه اصلی هدایت می‌کنند. 

کد سید: ۷۷۸۵۸

مختصات اصلی: ۴۵ ،۱۸۳ ،۱۸۵

Opposites Attract

ماینکرافت جاوا

شکی نیست که بیوم جدید Cherry Grove  در ماینکرافت خوشایند است و حس‌و‌حال خوبی ایجاد می‌کند. اما، همه بیوم‌های بازی حس‌و‌حال این کوه‌های صورتی را ندارند. با این سید می‌توانید حال‌و‌هوای دو فضای مختلف ماین کرافتی را در کنار هم تجربه کنید. یک سمت پوشیده از درخت های گیلاس است که کنارشان هم کمی برف وجود دارد. سمت دیگر ساوانای بی‌حاصلی است که در آن غار‌هایی با چکه‌سنگ‌های فراوان دیده می‌شود. 

کد سید: ۱۴۴۱۵۰

A World of Flowers

سید گیلاس در ماینکرافت

تا همین‌جا هم مشخص است که چرا بیوم چری گروو به یکی از بحث‌های مهم در بین جامعه ماینکرافت‌بازها تبدیل شده است. اما این اولین بیوم بر مبنای باغ‌های گل نیست که پایش به Minecraft رسیده است. این سید هم می‌خواهد همین را یادآوری کند.
این‌بار، وسط یک جنگل کوچک گیلاس قرار می‌گیرید که توسط دشت‌های وسیع آفتابگردان احاطه شده است. به گل‌ها علاقه دارید؟ پس این سید همان‌چیزی است که دنبالش می‌گردید و بیشتر از چیزی‌که فکرش را می‌کنید گلبرگ‌های زیبا به شما هدیه می‌کند. 

کد سید: ۱۶۰۲۳۴

Pink Savanna Village

گیلاس در ماینکرافت و سیدهای آن

این سید Minecraft منحصربه‌فرد و خاص است. شما را نزدیک دهکده‌ای ساوانا می‌برد که پر ویلجر‌های آهنگر است. این‌جا منابع زیادی که برا افزایش سرعت مناسب هستند هم پیدا می‌کنید. اما به جای این‌که یک روستای به‌طورکلی خوب داشته باشید، خانه‌هایی را می‌بینید که به‌صورت پراکنده بالای یک کوه جای گرفته‌اند. بعضی از روستایی‌ها کنار یخ‌ها برای خودشان خانه پیدا کرده‌اند و بعضی از آن‌ها کنار چوب‌های گیلاس.

البته چیزی‌که واقعا این سید را خاص می‌کند تضاد و تفاوت رنگی است که بین دو بیوم ساوانا و چری‌گروو وجود دارد. تقریبا اشتباه است که این دو بیوم را یک‌جا بگذاریم و باهم گسترش دهیم. اما Minecraft همیشه طیف وسیعی از محیط‌های طبیعی را به ما نشان می‌دهد. 

کد سید: ۱۱۰۳۲۸۸۹

Pillagers in Pink

شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت

آخرین، اما نه کم‌اهمیت‌ترین Seed ما چیزی است که شما را به یک ماجراجویی ماین کرافتی می‌برد. نقطه شروع کنار یکی از پایگاه‌های Pillagerهاست که آماده‌اند شما را شکار کنند. اما حداقل در حین تقلا کردن برای نجات جانتان می‌توانید از این مناظر زیبا لذت ببرید. فراموش نکنید که پایگاه پیلجر‌ها کاملا با بیوم چری گروو سازگار است. پس وقتی‌ توانستید خودتان را از شر ساکنین خشن آن خلاص کنید، می‌توانید از آن به‌عنوان یک برج یا خانه استفاده کنید. البته شاید لازم باشد آن را با همراهان دیگر شریک شوید!

کد سید: ۱۳۴۸۱۰۰۰۹

جمع‌بندی

خودتان را برای کاوش آماده کرده اید؟این بار قرار نیست غنیمت خاصی به چنگ بیاورید. اما ماین کرافت باز هم چیز جدیدی برایمان دارد. بیوم چری گروو در ماینکرافت را دیده‌اید؟ پس آماده شوید تا به استقبال بهاری در باغ های ژاپنی برویم. درخت‌هایی پر از شکوفه‌های گیلاس و ترکیبی از رنگ‌های سبز و صورتی انتظارمان را می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

می‌توانید از چوب آن‌ها مثل هر چوب دیگری برای ساخت چیزهای مختلف استفاده کنید. اما این‌بار همه‌چیز کمی زیبا‌تر به‌نظر می‌رسد. به‌علاوه، سری به مکان‌های جالبی که بیوم Cherry Grove در آن‌ها پیدا می‌شود هم بزنید. علاوه بر زیبایی می‌توانید منابع خوبی هم پیدا کنید. اما فراموش نکنید که در این بیوم‌ها هم ماب‌های مختلفی مخفی می‌شوند. به نظرتان شکوفه‌های گیلاس در ماینکرافت چقدر آیتم جالبی هستند؟ نظرتان را حتما برایمان بنویسید.

بیوم چری گروو در ماینکرافت چیست؟

این بیوم جدید در نسخه ۱.۲۰ اضافه شده و باغی سبز و صورتی از درخت‌های گیلاس است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بشرا
پاسخ

واقعا خیلی چیزای خوبی در مورد این بایوم گفتید.
چیزای باحال تری هم توی آپدیت ۱.۲۰اومده ولی این بایوم از نظر من خفن ترین چیزی بوده که اضافه شده

Dr. Minecraft
پاسخ

این مکان واقعا در ژاپن وجود داره ولی اینجا واقعا عالی شبیه سازیش کردن!
من یکی وسط جنگل و یکی دیگه رو کنار یک ویلیج دیدم
و داخلش فقط زنبور و خرگوش قهوه ای و گاو و خوک بود
ولی بازم خیلی مکان قشنگیه من حتی چوبش و شکوفه هاش رو هم داخل سروایول جمع آوری کردم