آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازی Monster Hunter با محوریت شکار هیولا به اندروید و iOS می‌آید

استودیوی نیانتیک (Niantic) سازنده عنوان محبوب پوکمون گو، اعلام کرده که قرار است با همکاری کمپانی کپکام، Monster Hunter را نیز به گوشی‌های موبایل بیاورد. این بازی که Monster Hunter Now نام خواهد داشت، عنصر اصلی این فرانچایز، یعنی شکار هیولاها را به دنیای واقعی ما خواهد آورد؛ شبیه به چیزی که در پوکمون گو نیز دیده بودیم.

امروز و با اعلام ساخت این بازی، چیز زیادی درباره گیم پلی آن گفته نشد، اما سازندگان Monster Hunter Now می‌گویند در این عنوان، هیولاها به دنیای واقعی ما خواهند آمد و ما باید همراه با کسب منابع مختلف در نقشه واقعی، با آن‌ها مبارزه کنیم.

ین بازی که Monster Hunter Now نام خواهد داشت، عنصر اصلی این فرانچایز، یعنی شکار هیولاها را به دنیای واقعی ما خواهد آورد؛ شبیه به چیزی که در پوکمون گو نیز دیده بودیم
ین بازی که Monster Hunter Now نام خواهد داشت، عنصر اصلی این فرانچایز، یعنی شکار هیولاها را به دنیای واقعی ما خواهد آورد؛ شبیه به چیزی که در پوکمون گو نیز دیده بودیم

هر چه بیشتر در بازی پیشرفت کنید و هیولاهای بیشتری را شکست دهید، منابع بیشتری را کسب خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها، اسلحه‌ها و زره خود را می‌توانید بهبود دهید و هیولاهای قوی‌تری را شکار کنید.

همانند نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر مانستر هانتر، در اینجا هم خواهید توانست همراه با دوستان خود به شکار هیولا بروید، البته نبردها به اندازه آن نسخه‌ها طولانی نخواهند بود و طبق گفته سازندگان، به طور معمول ۷۵ ثانیه طول خواهند کشید تا حوصله بازیکنان سر نرود.

کشتی‌های غرق شده بر فراز تپه‌ها در باگ جدید ماینکرافت

باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا Monster Hunter Now نیز مانند پوکمون گو به یک پدیده جهانی با طرفداران زیاد تبدیل خواهد شد یا نه. شما درباره این بازی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها